Merhaba, Yaklaşık 2 senedir hipotroidi teşhisi ile Euthyrox kullanıyorum. Teşhis koyulurken TSH değerim 4,55 idi (ref 0,27 - 4.2 ). 25mg ile başladığımız tedavim 2 sene sonrasında 250mg a çıktı.1 ay önce yapılan tahlil sonucu TSH 2.57.(ref 0,27-4,2) ... Devamını Oku
54 yaşındayım. Kan tahlili sonucu HCT 50.2 EOS% 8.23 çıktı. Herikiside normal değerlerin üstünde. Yorumlarmısınız. Devamını Oku
54 yaşındayım. Kan tahlili sonucu HCT 50.2 EOS% 8.23 çıktı. Herikiside normal değerlerin üstünde. Yorumlarmısınız. Devamını Oku
İdrar tahlili : Eritrosit:6(h) yassı epitel:4(N) lökosit:2(n) 15 yaşındayım. Devamını Oku
Merhaba hocam esimin sperm tahlilini yorumlarsanz sevinirim. Likefaksiyon 15dk. Aglutinasyon yok. Viskosite normal . Volum 3ml . Sayi 15×10 üssü 6 total sayi 45×10ustü 6. Hareketlilik % 35 . Yavas progresif hareket % 5 . Progresif olmayan hareket % 3... Devamını Oku
Merhaba, tahlil sonucum aşağıdadır.Yorumlarınızı rica ediyorum. likafaksiyon süresiİ:60 dk renk:gri miktar:3 cc lokosit:bol lokosit p.h:8.0 sperm sayısı:35 milyon hareket % (+4+3) : %73 +4 :%28 +3 : %45 +2:%11 +1:%14 teşekkürler. Devamını Oku
Kan tahlili sonuçlarımda aşağıdaki değerler yüksek çıktı , nedeni ne olabilir acaba wbc=14,2 lym=4,8 mon=1,2 gra=8,2 plt=401 Devamını Oku
Merhaba kızımın tahlil sonuçlara göre ne yapmamız gerekir kızımda FMF ve AT NALI BÖBREK var 5,5 yaşında CRP 0.3 12.08.14 K/uL 4 - 11 11.53 WBC * 12.16 12.08.14 M/uL 3.8 - 6.5 4.58 RBC 4.68 12.08.14 g/dL 11.5 - 18 12.6 HGB 12.54 12.08.14 % 35.5 - 50 3... Devamını Oku
kan tahlil sonuçları: idrar tahlil sonuçları:wbc 11.19 nitrit pozitifne% 89.4 lökosit negatifly% 6.3eo% 0.2ba% 0.1ne# 10.00ly# 0.71... Devamını Oku
tahlil sonuçlarım bu şekilde çıktı acaba tsh değerimin bu şekilde olması hamile kalmama engel olur mu? Serbest T3 2.89 2-4.4 Serbest T4 1.25 0.9-1.7 TSH 6.02 ... Devamını Oku
Merhaba,kan tahlili sonucu 0,818 çıktı geçen hafta 0,100 çıkmıştı. bu yukselis ne anlama geliyor? hamile olabilir miyim? Devamını Oku
Merhaba,59 yaşında meme kanseri tedavisi gören bir hastayım.Bir kür keoterapi aldıktan sonra, Wbc, Ne ve PLT değerlerim düşük çıktığı için 2.kür kemoterapi alamıyorum. Bugün kan tahlili sonucuma göre WBC :3,9 NE:1,8 PLT:86 .PLT değerim 100'ün altında... Devamını Oku
Merhaba ben 28 yaşındayım bir yıldır çocuk istiyoruz geçen adetimin 3.günü hormon tahlilleri yaptırdım sizce normal mi e2 29,61 foliküler 12,5-166 ovulasyon 85,8-498 lütüteal faz 43,8-211 postmenopoz 5,0-54,7 hamilelik 1.trismedter215-4300 sizce norm... Devamını Oku
Merhaba benim idrar tahlilimde lökosit 3 HPF Eritrosit 3 HPF Epitel 11 HPF Mukus 1 HPF Cikti.sizce normal mi ne yapmam gerek Devamını Oku
Merhaba 38 yaşında bir bayanım. bugün yaptırdığım kan tahlilinde *EO% 0.7 değer bu şekilde çıktı. normal değerler ise % 0,9 - 6 aralığında olmalıymış. Birde *RDW 14.5 değer bu şekilde çıktı. normal değerler ise % 11,8 - 14,3 şeklinde. Çıkan bu son... Devamını Oku
22 yaşındayım diyetisyenin istemiş olduğu tahlilleri yaptırdım ancak bazı değerler referans aralığı dışında çıktı hekime başvurmalı mıyım? mono# 0.69 ref aralığı 0.24-0.45 mch 26.9 ref aralığı 27-32 plt... Devamını Oku
23 yaşındayım diyetisyenin vermiş olduğu tahlil sonuçları bunlar bazılarının değerleri referans aralığından yüksek doktora başvurmalı mıyım? wbc 8.45neut 54.0 Devamını Oku
Eşim düzensiz adet dönemi, Uzun süren, ağrılı adet sancıları Adet süresinin uzunluğu Gibi sorunlardan dolayı bugün hastaneye gitti yapılan testlerde kıs gibi bir sorun ile karşılaşılmamış fakat yapılan kan testinde bazı değerlerin çok yüksek olduğu ... Devamını Oku
Eşime bugün beta hcg kan tahlili yaptırdım acil doktoru hamile oldugunu söyledi sonuç:10,3 çıktı ve yanında şu degerler var açıklaya bilirmisiniz.0,2-1 hafta 5-501-2 hafta 50-5002-3 hafta 100-5003-4 hafta 500-10004-5 hafta 1,000-50,0005-6 hafta 10.... Devamını Oku
6-7 yıldır idrarda yanma var tahlilde lokosit çıkıyor.kültür üreme olmadı diyor. ilaçlar rahatlatıyor ama yanma tam olarak bitmiyor.sebebi nedir Devamını Oku
4 gün önce kadın doğum uzmanım tahlil istedi aldığım sonuçlara göre;B-HCG 0.5CA 15-3 14.0CA19-9 2.9CA 125 14.8 görünüyor bunun anlamı nedir? Dr kanser şüphesi yada dış gebelik olabileceğini söylemişti. Devamını Oku
15 gün arayla iki defa sedimantasyon ve hemogram tahlili yapıldı ilk tahlilde Sedimantasyon 60 dak. 52, CRP 1.18, MON# 0.7, MON%10 olarak çıktı ikincisinde ise Sedimantasyon 60 dak. 79, CRP 11.81, MON# 0.9, MON%12.1 olarak çıktı, iki tahlil arasında... Devamını Oku
Merhaba,kan tahlili sonucu 0,818 çıktı geçen hafta 0,100 çıkmıştı. bu yukselis ne anlama geliyor? hamile olabilir miyim? Devamını Oku
2 yıl önce trombosit sayısı 5 e düşmüştü hemotolojide itp tanısı kondu kortizon ilacı kullandım bir süre maximum plt değerim 176 oldu ancak özellikle yaz aylarında sık sık plt değerimde yine düşüşler oluyor en son yaptırdığım tahlilde yine 5 çıktı ne... Devamını Oku
16 yaşında bayanım. bugün kan tahlili yaptırdım ön tanı düzensiz menstrüasyon, tanımlanmamış yazıyordu. progesterpn 9,50 yazıyor. özel normal değerlerde ise; folliküler 0,1-0,3 lüteal 1,2-15,9 hamile 6-9 ay 27,9-242,5 hamile 0-3 ay 2,8-147,3 hamile 3... Devamını Oku