13 günlük bebegimiz var.2 gün önce sağ çene altında bogazına/gıdıgına dogru bir şişlik farkettik ünv.hastanesine götürdük ilk gün sonuçlar normal çıktı ultrasonna bakıldı oda normal çıktı. yaklaşık 6 sonra şişlik indi şuan tahlilde crpsi 16 çıktı böl... Devamını Oku
4 yaşındaki oğlumun bugün yapılan tan tahlillerinde bazı değerlerin yüksek ve alçak olduğunu gördük.yorumlarınızı bekliyoruz.HCT 34,5 referans :35-48. LYM % 54,3 referans:20,5-45,5. NEU% 34,5 referans:43-65.RDV-CV 16,1 referans:11,5-14,5.MCH 27 refer... Devamını Oku
Merhabalar ben 22 yaşında evli bir bayanim hormon testi yaptirdim prolaktin 12.93 Lh 69.13 Fsh 23.05 cikti sizce bi problem mi var bgn gebelik var mi diye kan tahlil i de yaptirdim hormonlarim in yüksek olmasinin baska nedenleri olabilir mi Devamını Oku
. (Normal değer aralığı 4-10 değerleri arasıdır.) ciddi bir rahatsızlık söz konusu mudur? Teşekkürler Devamını Oku
Merhabalar kasık ağrısı şikayetiyle gittiğim doktorun kan ve idrar tahlili istemesi sonucu tahlil sonuçlarımda idrar tahlilinde: lökosit 45, kan tahlilinde ise HGB 11,8 MCV 79,1 MCH 24,9 MCHC 31,5 çıktı hastalığım ne olabilir? Devamını Oku
14. gündeki tahlil sonuçlarım. Anti-Hıv 1/2 = 0,05 negatif P 24 antijen = 0 negatif Tekrar test yaptıracağım bunu biliyorum ama .. 14. gündeki bu testin hiç bir geçerliliği yokmudur ? Devamını Oku
27 yaşında bayanım ara sıra kemik ağrılarım ve sağ el parmaklarımda şişme oluyor tahlil sonuçlarımda(tahlil verdikten birkaç saat sonra regl oldum) rf... Devamını Oku
2 yıllık evliyim doğum kontrol hapıyla korunuyorum. adetimin 2 gununde yaptırdığım tahlil sonucu FT3 sonuç 5.80 referans aralığı: 3.1- 6.8. FT4 :18.48 referans aralığı:12-22.TSH :1.74 ref.aralığı 0.27 - 4.2. E2 < 5.00. FSH 3.82. LH:2.75 .PROLAKTİN 16... Devamını Oku
Merhaba. Kolesterol sonucum 245 çıktı. Şu an aknatrent ilacı kullanıyorum. Her ay kan tahlili yaptırıyorum. Acaba bu yüksek kolesterolun her hangi bir zararı olur mu? İlaç kullanmadan nasıl düşüre bilirim? Teşekkür ederim. Devamını Oku
Merhabalar, tahlil sonuçlarında eritrositim +10 RBC/ul şeklinde çıktı. 6-7 lökosit,5 -6 eritrosit,bol epitel hücresi görüldü deniyor.Kum döküyor olabileceğimi söylediler ama ultrasona bile almadılar.Sizce ne durumdayım? Devamını Oku
Merhabalar kasık ağrısı şikayetiyle gittiğim doktorun kan ve idrar tahlili istemesi sonucu tahlil sonuçlarımda idrar tahlilinde: lökosit 45, kan tahlilinde ise HGB 11,8 MCV 79,1 MCH 24,9 MCHC 31,5 çıktı hastalığım ne olabilir? Devamını Oku
Merhaba yaşım 41. 16 gündür devam eden kanamam var tahlil sonuçları estradiol 130 FSH 5.25 LH 2.22 Prolaktin 12.79 dr sonuçlar hakkında pek birşey soylemedi hap verdi gecmezse parca alacagız dedi tahlıl sonucları nasl acba korkulack bırsey varmı sımd... Devamını Oku
6 ay önceki tahlillerimin sonuçlarıHBV-DNA 5300/mlve karaciğer ultrasonunda hiç birşey çıkmamıştı.6 ay sonraki değerlerimHBV-DNA 16500/mlALT --> 34AST --> 46Sonuçlarımı yorumlamanızı rica ederim. Devamını Oku
3,5 ay önce vücudumda kırmızı kabarcıklar şikayetiyle başlayan süreç, 2 kez dudak şişmesi ve 1 kez küçük dil şişmesi ile devam etti. tedavi için alerji ve iç hastalıkları uzmanına gittiğimde dr. tahlillerime hiç bakmadan alerjik anjioödem, kronik ürt... Devamını Oku
Nodül ameliyatımdan sonra tahlil sonucumda TSH 0.01 çıkmıştır. levotiron kaç mg kullanmam lazım. Devamını Oku
Merhaba yaşım 41. 16 gündür devam eden kanamam var tahlil sonuçları estradiol 130 FSH 5.25 LH 2.22 Prolaktin 12.79 dr sonuçlar hakkında pek birşey soylemedi hap verdi gecmezse parca alacagız dedi tahlıl sonucları nasl acba korkulack bırsey varmı sımd... Devamını Oku
Merhaba hafta sonu insülin direncimi ölçtürdüm sonuçlar aşağıdaki gibi çıktı. İnsülin direncim yüksek bir ilaç kullanmalımıyım. 1995 senesinde aort kapakçığım değişti. Kullanacağım herhangi bir ilacın kalp kapakçığına bir yan etkisi olurmu? Saygılar.... Devamını Oku
22 yaşındayım staj yaparken rahatsızlandım ve kan tahlili yapıldı. doktor bana anemisin dedi ben bugün tekrar kan tahlili yaptırdım. Sonuçlarım:HCT 36,5 37-54MCV: 71,6 75-100MCH:23,9 25,5-33,5 BU DEGERLERİM DÜŞÜKMÜŞ HOCAM Devamını Oku
17 yaşındayım ve alkalen fosfataz değerim tahlil sonuçlarında 32 çıktı acaba çok mu düşük? Devamını Oku
39 yaşındaki erkek kardeşim dövme yaptırdıktan sonra yarası zor iyileşti bizde acaba şekermi var diye tahlil yaptırdık ama çıkan sonuçları değerlendiremedik...çıkan değerlerin bazıları düşük bazıları yüksek..Acaba bu değerlerle bizim hangi hekime ba... Devamını Oku
B 12 eksikliği için tahlil sonucum 263 alt sınır 189 üst sınır 883ne düzeyde b12 eksikliğim var. emziriyorum bu vitamini içebilirmiyim? Devamını Oku
13 yaşındaki kızımın 5 ay önce kansızlık tanısı kondu.Ferrum fort günde tek doz kullanıyor Tahlil sonuçları 5 ay önce şimdiUIBC 475 482TIBC ... Devamını Oku
Supheli iliskiden 3-4 ay sonra ANTI-HIV Eliza testi yaptirdim sonuc olarak 0.32 ve referans araligi 0.92 negatif cikmistir. Bu tahlil sonucundan tam olarak ne anlamaliyim? Devamını Oku
Iyi gunler asiri bel ve karin agrisindan dolayi yaptirmis oldugum tahlilde BLD +++ Eritrosit H 21 bunlari acil doktoru isaretleyerek urolojiye cikmam gerektigini soyledi tavsiye ve yorumlariniz icin tesekkurederim . 26 yasinda erkegim Devamını Oku
Merhabalar; annem 66 yaşında ve paroksismal ventriküler taşikardi hastalığı var. cardarone 200 mg ilacı kullanmakta. tahlil sonucuna göre;glukoz:116ldl kolesterol :142,4ast(sgot):36mch:27.2mchc:32,1pdw;21,3lökosit(wbc):6,41Sonuçlar b... Devamını Oku