Selam ben 39 yasındayım wbc 3,674 PLT 142,4 neu 1,930 bas 1,189 pdw 22,37 mpv 11,41 hematoloji ye gittim bir hafta sonra tekrar bakıcaz dedi tahlil sonuclarım tehlikelimi cvp yazarsanız sevirim tşk ederim Devamını Oku
Merhaba ben 37 haftalık gebeyim. Son yaptırdığım idrar tahlilinde doktorum yüksek derece enfeksiyon olduğunu ve antibiyotik kullanmam gerektiğini soyledi fakat doğum üzeri kullanmaya cekiniyorum. Tahlil degerlerim dansite: 1.014 eritrosit:8 lökosit:2... Devamını Oku
E2 ( ESTRADİOL ) 57,84 pg/ml - FSH 6,84 mIU/mL - LH 22,14 mIU/ml - PROLAKTİN 16,01 ng/ml 2,8 - 29,2 1 senedir çocuk istiyoruz bugun tahlil sonuçlarım böyle çıktı lh seviyesinin yüksek olması ne demek ve bunun tedavisi nasıl oluyor çocuk yapmaya en... Devamını Oku
WBC=71 LYMPH=89 LYMPH*=64 MON=14 Vitamin b12 sonuç = 1062 Bu değerlere göre tahlil sonucunu öğrenebilir miyim? Devamını Oku
Bypass ameliyatina hazirlik icin yapilan tahlillerimde D-dimer kantitatif sonucum 1654.08 çıktı normal değerin çok üstünde görünüyor bilgi verirmisiniz Devamını Oku
Merhaba, dizimde haftada bir tekrarlayan ağrı şikayetim nedeniyle doktora gitmiştim, kıkırdak ezilmesi var denildi fakat verilen ilaçlarla ağrım geçmedi, bu kez kan tahlili yapıldı, Sedimantasyon değerim 29; CRP ise 2,22. Vücudumda ateş yok sadece di... Devamını Oku
Eklem romatizması için yapılan tahlil sonuçlarım.yorumlarsanız sevinirim. :CRP 5..52 RF:10 .7 Devamını Oku
Meraba hocam.Benim 25 yasim var 19 haftalik hamileyim ve rusyada yasiyorum ama burda virus tahlilerinin cohunu bilmiyorlar ben kendim herpes ve CMV virusu yaptirdim.Herpes а 1,2 tip(Ig G)( umarim doru yazmisimdir). CMV Ig G cikti.bunun anlami nedir v... Devamını Oku
22 yaşındayım. total testostorum 0,291 normal değerler 0,06. 0,08 testestoron tahlilim normal mi yoksa yüksek mi. şimdiden teşekkürler. Devamını Oku
Selam ben 39 yasındayım wbc 3,674 PLT 142,4 neu 1,930 bas 1,189 pdw 22,37 mpv 11,41 hematoloji ye gittim bir hafta sonra tekrar bakıcaz dedi tahlil sonuclarım tehlikelimi cvp yazarsanız sevirim tşk ederim Devamını Oku
Merhaba iyi günler, tiroid şüphesiyle yapılan tahlil sonuçların şu şekilde t3: 2,93. t4: 0,83. TSH: 0.20 şeklindedir. Sintigrafi sonucun ise; sağ lobda normoaktif nodül ve tiroid bezinde sağ lob üst yarıda daha belirgin olmak üzere radyoaktif madde t... Devamını Oku
Merhabalar Benim 5 yaşında kızım var ve 30 kilo şekerden şüphelenip tahlil yaptırdık açlık kan şekeri 74 (N.D 74-106) insülin testi 1.7 (N.D 2.6-24.9 ) çıktı .İnsülin hormonunun düşük çıkması ne anlama geliyor? Ne yapmamız gerekiyor? Devamını Oku
3 aydır adet göremedim doktra gittm doktor sag yumurtalığında 5cm kis var dedi ve kan tahlili yaptırıdı sonuçlarımı gösteremedim yardımcı olur musunuz?test adı sonuc bırım referans ca-125 11.3 ıu/ml n(0.0-35.0) beta hcg 0.24 ıu/l 1.63 beta =0 Devamını Oku
BETA HCG yaptırdım ama tahlilden bir şey anlamadım 20261,00 mlu/ml 5,5 olarak gözüküyor teşekkür ederim Devamını Oku
21 yaşındayım aşırı tüylenme için bütün tahlilleri yaptılar herşey normal çıktı en son progesteron tahlili yapıldı sonuçları..progesteron1.50 ng/ml birde SI diye birşey yazıyor oda 4.50 çıktı. follüküller 0.2-1 pik 0.2-1 luteal 0.2-3 menopoz 0.1-0.5 ... Devamını Oku
Adetimin 5.günümdeyim tahlil sonuçlarım normalmi aynı zamanda pco hastasıyım tsh: 2.4362 estradiol : 4.00 Fsh:4.00 Lh: 6.02 prolaktin :11.62 Total testosteron : 1.74 Devamını Oku
15 yaşındaki kızımın hemogram sonucunda bazı değerler yüksek ve düşük çıkmış. Herhangi ciddi bir sorun doğurabilirler mi? PLT 464 MPV 7,03 MONO 0,432 PDW 17 BASO 0,165 BASO %1,98Tahlil.com: Tahlil.com'a sorduğunuz test sonuçları tam kan sayımı olara... Devamını Oku
Selam hocam idrar tahlillerimde idrarimda kan goruluyor.eritrosit15-20lokosit3-4epitel7-8urobilinojen0,2 ph7 bld+3digerlerinegatif Devamını Oku
Ben 31 yaşında bir bayanım.İkinci çocuğu planlıyorum.Adetin 3. günü yapılan tahlil sonuçlarım şöyle: E2 18.17 ( folliküler faz 12.5-165 ) FSH 4.98(3.5-12.5)LH 5.34 (2.4-12.6) TSH 2.53(0.27-4.2) Evde ovulasyon testi yaptım pozitifi göremedim.sonuçları... Devamını Oku
Merhaba bir buçuk ay önce kansızkık için Dr gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar Dr gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi... Devamını Oku
Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik tesadüfen hepatit b hastalığ olduğunu öğrendikr tahlil sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum ve yorumumuzu bekliyorum hbv dna pcr (+) 83. Anti hbc ıgg pozitif hbe ag negatif anti hbc ı... Devamını Oku
Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim ; kan tahlilimde LÖKOSİT(WBC) 13,42H çıktı, bu nedemek yardımcı olabilirmisiniz, Endişelenmelimiyim ? Devamını Oku
Merhaba kızım 32 aylık. Kan tahlili sonuçları; wbc: 4,4 lym: 2,4 mıd; 0,7 gran; 1,3 lym%: 55,3 mıd%: 14,5 gra%: 30,2 rbc: 3,85 hgb: 8,7 hct: 26,4 mcv: 68,7 mch: 22,7 mchc: 33,0 rdw%: 15,7 rdwa: 47,8 plt: 169 pct: 0,11 mpv: 6,6 pdw: 10,5 lpcr: 10,4 yo... Devamını Oku
Hocam merhaba şüpheli bir ilişkim oldu bugun tahlil sonuçlarını aldım. Değerler P24 Antijen 0.01 Antikor 1/2 0.05 Elfa yönetmiyle çalışılmış sonuçlar bunlar. ilişkinin ustunden 35 gün geçti. Bu değerler ne ifade eder. Sonuç kısmında negatif yazıyor ... Devamını Oku
1 ay 7 günlük kızımın TSH değeri 2,29 Referans Aralığı (0,35-5,6) serbest T4 1,15 Referans aralığı (0,86-1,72) bu 4. tahlil.Daha önceki tahlillerinde serbest t4'ü aynı ama referans aralıkları yüksekti.Dolayısı ile daha önceki referans aralıklarında s... Devamını Oku