Tahlil.com uzmanları, gebelik testi sonuçları hakkında size en doğru bilgiyi sağlayabilir. Beta HCG hesaplaması, kan tahlili ve idrar tahlili sonuçlarıyla ilgili sorularınızı 7/24 uzman doktorlara yönlendirerek hızlı ve güvenilir bir şekilde yanıt alabilirsiniz. Hamilelik belirtileri, test sonuçları ve diğer ilgili durumlar hakkında endişeleriniz varsa, online platform üzerinden uzmanlarımızla iletişime geçebilir ve tüm sorularınızı rahatça sorabilirsiniz. Hamilelik sürecinde doğru tahlil sonuçları almak için hemen bize başvurabilirsiniz.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Doktorunuzun önerileri doğrudur, Beta HCG nin yeterli yükselmesini görmek gereklidir..
Devamını OkuDoktorunuzun önerileri doğrudur, Beta HCG nin yeterli yükselmesini görmek gereklidir..
Devamını OkuTahlil.com sizler için Gebematik geliştirdi. Tahlil.con doktorlarının tasarladığı Gebematiği kullanarak, yapılan gebelik testine göre hamile olup olmadığınızı hamileyseniz de tahmini haftasını öğrenebilirsiniz.Gebematiğimizi kullanmak için tıklayınız.....
Devamını OkuDoktorunuzun önerileri doğrudur, Beta HCG nin yeterli yükselmesini görmek gereklidir..
Devamını OkuGebelik testi negatif, normal olarak adet de görmüşsünüz hamile olma htimaliniz yok denebilir..
Devamını OkuRahat olun. Adet olduysanız hamilelikten bahsedemeyiz.
Devamını OkuHamilelik ihtimali yok denecek kadar azdır..
Devamını OkuBu konularda oldukça bilgisiz olduğunuz görülüyor, sitemizde bununla ilgili çok sayıda yazı var okumanızı öneririz..
Devamını OkuBir kaç gün daha bekleyin. Adet olmazsanız testi tekrarlayın. Net cevaba ulaşacaksınız.
Devamını OkuEndişe etmenize gerek yok, beta HCG yükselmesi normal düzeyde olmuş, ancak bu aşamadan sonra ultrasonografik olarak kesenin görüntülenmesi gereklidir..
Devamını OkuDüşük bir ihtimal ancak birkaç gün sonra adet olmazsanız testi tekrar edin..
Devamını Okuİlişkiden sonra 2 kez adet görmüşseniz hamilelik olasılığı yok denecek kadar azdır, ancak isterseniz 1 kez daha testi tekrarlayın..
Devamını OkuAnlattığınız şekilde normal adet kanaması olduğunuz için hamilelik söz konusu değil.
Devamını OkuÇok düşük bir ihtimalde olsa böyle bir ihtimal var. Adet gecikmeniz 1 haftanın üzerinde olduysa gebelik testi yaptırmanızı öneririz.
Devamını OkuBu şekilde hamileliğin oluşması yok denecek kadar az bir ihtimaldir. Her ihtimale karşı adet gecikmeniz 1 haftanın üzerinde olursa gebelik testi yaptırmanızı tavsiye ederiz.
Devamını OkuEndişe etmenize gerek yok, beta HCG yükselmesi normal düzeyde olmuş, ancak bu aşamadan sonra ultrasonografik olarak kesenin görüntülenmesi gereklidir..
Devamını OkuSonucunuz normaldir..GGT Normal değerleri: Erkek: 10-44 mg/dl, Kadın: 9-38 mg/dl
Devamını OkuHamile olma ihtimaliniz yüksektir,ancak 3-4 hafta sonra ultrason ile teyit edilmesi doğru olacaktır..
Devamını OkuTesti bir kez daha tekrarlayın negatifse hamilelik yoktur, sık sık adet düzensizliği olmuyorsa yılda 1-2 kez adet düzensizliği olabilir..
Devamını OkuYumurtlama döneminize 2 gün kala ve 2 gün geçeye kadar ilişkiye girebilirsizniz.
Devamını OkuAnlattığınız şekilde yaşanan bir ilişkide hamileliğin oluşmasını beklemeyiz.
Devamını Oku