Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınızda anormal bir bulgu yok.
Devamını OkuBulgularınız insülin direncini düşündürüyor.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız
Devamını OkuSonuçlarınız normal olarak gözleniyor.
Devamını OkuHafif bir kansızlık var, ancak bu hamilelikte olağan olabilir.Doktorunuz gerek görürse bu yönde destek tedavi verecektir.
Devamını OkuNormal değerleri yazmamışsınız, ancak normal gözüküyor
Devamını Okuİdrar tahliliniz normal
Devamını OkuBeta HCg değeriniz, hafif yüksek, gebelik lehine bir bulgu olabilir.Dokturunuz testi tekrarlatacaktır.Ayrıca kansızlık bulgularınız da var.
Devamını OkuKolesterol değeriniz yüksek çıkmış
Devamını OkuMuhtemelen demir eksikliği nedeniyle oluşan kansızlık bulgularınız var
Devamını OkuWBC değerinde ciddi bir düşüklük yok.Bir sonraki tahlile kadar bekleyin
Devamını OkuSonuçlarınız normal
Devamını OkuKan pıhtılaşması ile ilgili testlerinizde bir sorun görülmüyor
Devamını OkuCa 125 testi, çikolata kistinde yüksek çıkabilir. Ancak ultrason ve smear testinin de normal olduğunu belirtmişsiniz. Ca 125 testine çok takılmayın, gebeşiğiniz üzerine olumsuz bir etkisi yoktur Ca 125 sonucunuz.Burada önemli olan sizi takip eden doktorun tüm muayene bulgularınız ve tahlil sonuçlar...
Devamını OkuNormal olaral değerlendirebiliriz sperm sonucunuzu
Devamını OkuTSH değeriniz düşük.Tiroid bezinde hastalık olabilir.Endokrinoloji doktoruna başvurun
Devamını OkuBu değerlerde göze çarpan bir sorun görülmüyor.Ancak idrar yolu enfeksiyonu tanısı için en kolay ve güvenilir yönten idrar kültürüdüriİdrar kültürü yaptırın bir de
Devamını OkuSonuçlarınızda problem yok
Devamını OkuKökosit değeri düşük.Nötrofiller de düşük.Periferik yayma adlı testin yapılması yararlı olabilir.Hematoloji doktoruna danışın
Devamını OkuCervix kültüründe referans değerine ilk kez rastlıyoruz.Bunun çok anlamlı bir değer olmadığını söyleyebiliriz.Kültürde candida yani mantar üremiş.Vajen enfeksiyonu geçiriyorsunuz.Tedavi olmalısınız
Devamını OkuAnkilozan spondylit da CRP yüksekliği olağandır.Doktorunuzun önerdiği tedaviye devam edin
Devamını OkuMerhaba adet günüm 5 gün gecikti. önceki adetiminin bitiminden 3 gün sonra ilişkim olmuştu. bugun betaHCG testi yaptırdım sonuç 1,2 çıktı hamile olma riskim var. var ise istemediğim bir durum bu aldırmak için yada kadın doğum uzmanına gitmek için ne kadar beklemeliyim. normal bir hastanede bu iş çöz...
Devamını OkuVitamin B 12 değeriniz düşük. Bu durumda tedavi olmanız gerekebilir
Devamını OkuWBC değeriniz üst sınırda. Muhtemelen bir enfeksiyon göstergesi.
Devamını Oku