Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
IG M pozitifliğinde sorun vardır, bu haliyle endişe edecek bir durum yok gözüküyor.Doktorunuz tüm tahlil sonuçlarını değerlendirerek en doğru bilgiyi verecektir.
Devamını OkuHafif kansızlık bulguları var
Devamını OkuTek başına bu veriyle değerlendiremeyiz, kan sayımı sonucunuzun diğer parametrelerini de değerlendirmek gerekir
Devamını OkuKayda değer problem yok sonuçlarınızda
Devamını OkuBu değerlerin tüm kan sayım değerleri ile birlikte değerlendirilmesi gerekiyor ancak kayda değer bir sorun olmadığını söyleyebiliriz..
Devamını OkuAğır egzersiz sonrası hematüri yani idrarda eritrosit olması olağan olabilir.Bir hafta sonra testi tekrar ettirin.Yine eritrosit çıkarsa bir üroloji uzmanına danışın.
Devamını OkuGüveneceğinizden emin olmadığınız testleri neden yaptırıyorsunuz.Bu tür anlamsız sorularacevapvermekten usandık.Sonuçlarınız normal, güvenip güvenmeyeceğiniz de sizin bileceğiniz bir konu.
Devamını Okuhttp://tahlil.com/hormon-tahlili-soran-bayan-okurlarimiza-oneriler
Devamını OkuWBC değeri yüksek.Bir enfeksiyon geçirmekte olduğunuzun göstergesi olabilir
Devamını Okuhttp://tahlil.com/tahlilim-neden-yorumlanmadi/http://tahlil.com/hormon-tahlili-soran-bayan-okurlarimiza-oneriler
Devamını OkuKendiniz de ihtimalin ne kadar olduğunu belirtmişsiniz.Belirtiğiniz gibi zor ihtimal.
Devamını Okuhttp://tahlil.com/tahlilim-neden-yorumlanmadi
Devamını OkuAdetiniz oldukça gecikmiş tedbiren de olsa gebelik testi yaptırabilirsiniz
Devamını OkuBu arada progesteron adetin 20. günü, en son yazdığım hormon tahlilleri de adetin 3. günü yapılmıştır. Bilginize...
Devamını OkuEndokrinoloji bölümünde muayene olmalısınız
Devamını Okuİnsülin değerinizin normalin üstünde olması insülin direnci ihtimalini gösteriyor.Bir endokrinoloji uzmanına danışın ilave testler de isteyecektir.
Devamını OkuHiçbir şeyin belirtisi değil.Sonucunuz normal.% 12 ye kadar normal kabul edilir.Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuzdesi-ne-zaman-artar
Devamını OkuGayet iyi çıkmış progesteron sonucunuz.Yumurtlama olduğunu gösteriyor.
Devamını OkuBu değerle hamilelikten söz edemeyiz.
Devamını OkuLökosit yüksekliğniz çok önemli değil, trombosit değerinizde de düşüklük var.Bir hematoloji uzmanına danışabilirsiniz. 100 ve altına inmedikçe sorun yaratmaz trombosit düşüklüğü.
Devamını OkuNormal çıkmış sonuçlar
Devamını OkuKardiyolipin IG M yüksekliği düşüklerde olabilir.Bu konuda doktor gerekli değerlendirmeyi yapacaktır.
Devamını OkuSperm sayısı düşük normal şekili olmayan sperm oranı da yüksek Normal değil sonucunuz
Devamını Oku