"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Vajinada çok fazla sızlanma var ve 2 dk da bir tuvalete gidiyorum sebebi ne olabilir.

tahlilsonucu dansite-1,020 ph-6,5 bilirubin(idrar)-negatif ürobilinojen(idrar)-norm keton(idrar)neg glukoz(idrar)norm nitrit(idrar)-neg protein(idrar)-neg blood(idrar)- +/- lökosit(idrar)- neg idrar mikroskobisi - . vajinada çok fazla sızlanma var ve... Devamını Oku

Gebelik haftam nedir acaba ?

17.02.2014 tarihinde yaptırdığım gebelik tahlili sonucu:1166 çıktı bu değere göre gebelik haftam nedir acaba ve 3 gün sonra tekrar yaptıracağım tahlilde kaç çıkması gerekiyor. ve ultrasonda ne zaman kese görünür.ilk gebeliğim düşük olmuştu o yüzden b... Devamını Oku

Öncelikle bayanım RBC 3,89 PCT 0,182 NEU% 49,2 BAS# 0 düşük olarak gösteriyor doktora gitmem gerekiyor mu?

Merhaba ben detaylı kan tahlili yaptırdım ve doktora gösterme fırsatı bulamadım.Siz yardımcı olabilirmisiniz. Öncelikle bayanım RBC 3,89 PCT 0,182 NEU% 49,2 BAS# 0 düşük olarak gösteriyor doktora gitmem gerekiyor mu? Devamını Oku

İyi günler eşimin kasığında ağrısız şişlik var 1 aydır kan tahlilinde idrar iltihaplanması çıkar mı ?

iyi günler eşimin kasığında ağrısız şişlik var 1 aydır. Son 2 gündür de idrarını yaparken penisinin ucunda sızı ve sonrasında kaşıntı oluyor. Size sorum şişlik ile sızının birbiri ile alakası var mı ? Lenfoma kan tahlili ile belli olur mu ? kan tahli... Devamını Oku

Yaş 21 bayanım.Doktorum kan tahlili sonucunda kansızlık dedi..

Yaş 21 bayanım.Doktorum kan tahlili sonucunda kansızlık dedi.Kan tahlilim(WBC sonucu 12,2)(GRA sonucu 7,4)(HGB sonucu 8,1)(HCT sonucu 25,1)(MCV sonucu 48,1)(MCH sonucu 15,5)(6RDW sonucu 21,6)İdrar tahlilim glukoz,protein,billrubin,nitrit negatifLökos... Devamını Oku

Tahlil sonuçları cıktı onunda wbc si 12.9 bu nasıldır ilginize teşekkür ederim

Merhabalar ben 25 yaşında yım gecen gün kan vermek için capa tıp fakultesine gittim ama kanı almadılar wbc yüksek miş 15.9 wbc acaba bulaşıcımıdır eşim hamile şeker testi için hastaneye gitti kan tahlil sonuçları cıktı onunda wbc si 12.9 bu masıldır ... Devamını Oku

Tahlilimde lökosit değerim yüksek çıktı. Neden?

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor.antibiyotik kullanmama rağmen de geçmiyor aksine artış gösteriyor.son tahlilimde yine bol lökosit ,yaygın mukus ve 8-10 epitel çıktı.bu ne demek.doktorum çok şaşırdı.tahli... Devamını Oku

Mukuslu sahalarda 8-10 lökosit ve eritrosit görüldü. parazit görülmedi. Not:Gaita taze kan içermektedir.Neden olabilir nasıl yorumlanır..

ebeğim 4 ay 10 günlük 1 haftadır balgamlı öksürüğü var dr 3 gün önce macrol ve peditus verdi.bugün kakasından kan geldi.tahlil sonucu : gaitada amib-giardia negatif. Mukuslu sahalarda 8-10 lökosit ve eritrosit görüldü. parazit görülmedi. Not:Gaita ta... Devamını Oku

30 yaşımda bayanım tahlil sonuçlarımı yorumlar

RBC:4.3 normal:3.2-6.0 HGB:13 normal:10-18 HCT:39.7 normal:30-55 DEMİR(serum):221 normal:60-170 DEMİR BAĞLAMA:195 normal:155-355 HDL KOLESTROL:31 normal:35-70 merhaba 30 yaşımda bayanım tahlil sonucum* Devamını Oku

3 aydır idrar tahlilimde lökosit değerim yüksek çıkıyor. Sizce neden?

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor.antibiyotik kullanmama rağmen de geçmiyor aksine artış gösteriyor.son tahlilimde yine bol lökosit ,yaygın mukus ve 8-10 epitel çıktı.bu ne demek.doktorum çok şaşırdı.tahli... Devamını Oku

Bu 2 testten önce önce jinekolojik sebepten 3-4 hafta boyunca aralıklı olarak antibiyotık tedavisi oldum. Artmasının nedeni ne olabilir?

AST değerim 78 u\l ALT değerim 155 u\l çıktı ve 2 hafta önce yatırmış olduğum tahlilde bu değerler AST değerim 69 u\l ALT değerim 112 u\l idi. Bu 2 testten önce önce jinekolojik sebepten 3-4 hafta boyunca aralıklı olarak antibiyotık tedavisi oldum. ... Devamını Oku

Ben de kan testi yaptırdım.Aşağıdaki gibi yazıyordu,kan tahliline göre hamile miyim?

Merhaba, Dün idrar testi yaptım ve silik çizgi olarak hamile çizgisini gösterdi. Ben de kan testi yaptırdım.Aşağıdaki gibi yazıyordu,kan tahliline göre hamile miyim? Beta hcg. Mlu/ml 317,2 -5,4.(doktorunuza başvurun) Normal Çok teşekkürler Devamını Oku

İdrar testimde lökosit değerim 3 aydır yüksek çıkıyor. Neden?

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor.antibiyotik kullanmama rağmen de geçmiyor aksine artış gösteriyor.son tahlilimde yine bol lökosit ,yaygın mukus ve 8-10 epitel çıktı.bu ne demek.doktorum çok şaşırdı.tahli... Devamını Oku

B 12 sonucum 150 çıktı. Ne yapmalıyım?

Merhaba 14 ocakta danışmanımın tavsiyesi üzerine b12 ve hormon tahlili yaptırdım serbest T3 SONUÇ 4,12 referans H(2,5-3,9)pg/mL Serbest T4 0,76 referans N(0,61-1,12)ng/dL TSH 2,56 referans N(0,34-5,6) uIU/mL B12 sonuç 150 Referans L(180-914)pg/mL B12... Devamını Oku

15. gün testi yaptırdım. Sonuçlarım HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 çıktı. Ne yapmalıyım?

HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım acaba yeterlimi mümkünse tahlili yorumlarmısınız? Devamını Oku

YAYGIN BAKTERİ GÖRÜLDÜ hocam bu gebelikte önemlimidir ne yapmam gerekir.

merhabalar hocam 5 haftalık hamileyim hamilelelik tahlillrimde Mikroskobi(idrarda) BOL LÖKOSİT, 2-3 ERİTROSİT, 10-12 EPİTEL, YAYGIN BAKTERİ GÖRÜLDÜ hocam bu gebelikte önemlimidir ne yapmam gerekir. Devamını Oku

Ne tip perhiz yapmam gerekir 1956 dogum 170 cm boy 101 Kg sigara yok raki var

Sinir disi tahlil sonuclarim asagidadir. Ne tip perhiz yapmam gerekir 1956 dogum 170 cm boy 101 Kg sigara yok raki var Ne tip ilac alamliyim 60 dak 24 mch 31.11 mon% 9.2 alt 52 ast 42 ggt 116 glukoz 129 hdl kolsrl 63 kolesterol 224 karaciger yagli (2... Devamını Oku

FERR 10,3,-WBC 2,8 - HGB 11,7 - HCT 35 - NES 1,4 olarak çıktı. Bu ne anlama geliyor?

Tahlil sonucunda FERR 10,3,-WBC 2,8 - HGB 11,7 - HCT 35 - NES 1,4 olarak çıktı. Diğer biyokimya, hormon ve hemogram değerleri normal aralıkta. 29 yaşında bayanım. Arasıra baş dönmesi ve halsizlik oluyor. Bu değerler kansızlık belirtisi mi acaba ? Devamını Oku

Partnerim kansızlıkla ilgili ferro sanol duodenal isimli ilacı kullanıyor bu evlilik öncesi tahlillerin olumsuz çıkmasına sebep olur mu?

artnerim kansızlıkla ilgili ferro sanol duodenal isimli ilacı kullanıyor kan degeri 9,6 ikimizin kangrubu a rh + tedavi gerekiyor biliyorum bu evlilik öncesi tahlillerin olumsuz çıkmasına sebep olur mu? yoksa olumlu ama tedavi gerekiyor tam anlayamad... Devamını Oku

Talasemi hastasıyım. Sonuçlarım ne anlama geliyor? HGB 10,3 HCT 31,7 MCV 65,6 MCH 21,2 RDW 17,3 BASO% 1,7 TSH 2,41 T3 3,67 T4 1,00

Merhaba Talasemi taşıyıcısıyım ve hamileyim değerlerim HGB 10,3 HCT 31,7 MCV 65,6 MCH 21,2 RDW 17,3 BASO% 1,7 TSH 2,41 T3 3,67 T4 1,00 Tahlillerimin bazıları çok düşük bazıları çok yüksek yorumlarsaniz çok mutlu olurum kolay gelsin Devamını Oku

Tahlil sonucunda FERR 10,3,-WBC 2,8 - HGB 11,7 - HCT 35 - NES 1,4 olarak çıktı. Bu ne demek?

Tahlil sonucunda FERR 10,3,-WBC 2,8 - HGB 11,7 - HCT 35 - NES 1,4 olarak çıktı. Diğer biyokimya, hormon ve hemogram değerleri normal aralıkta. 29 yaşında bayanım. Ara sıra baş dönmesi ve halsizlik oluyor. Bu değerler kansızlık belirtisi mi acaba ? Devamını Oku

İdrar tahlilinde yüksek lökosit değeri çıkıyor. Sizce neden?

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor.antibiyotik kullanmama rağmen de geçmiyor aksine artış gösteriyor.son tahlilimde yine bol lökosit ,yaygın mukus ve 8-10 epitel çıktı.bu ne demek.doktorum çok şaşırdı.tahli... Devamını Oku

İdrar tahlili sonuçlarım: eritrosit 0, lökosit 6 değerlerim normal mi

idrar tahlili sonuçlarım: eritrosit 0, lökosit 6, epitel 29, bakteri 54, ph 5, glu norm, ubg norm, sg 1023 çıktı değerlerim normal mi Devamını Oku

Anti HİV 1/2 test sonucu olarak ileri tetkik önerilir diye yazılmış ve bizden bir daha kan aldılar lütfen bana anlatır mısınız bu ne anlama geliyor?

merhaba ameliyat için kan tahlili yapılırken Anti HİV 1/2 test sonucu olarak ileri tetkik önerilir deye yazılmış ve bizden bir daha kan aldılar lütfen bana anlatır mısınız bu ne anlama geliyor? ve bilmek istiyorum hastanelerde kan alınırken ve ya iğn... Devamını Oku

Hematoloji sonuçlarımda var onlarıda yazmam gerekirmi bu sorum için teşeklr.

troidlerim 2010 yılında alındı. şuan tahlildeT3:2,57/ T4:1,3 / TSH:0,552 / B12:429 çıktı.Şuan levotiron kullanıyorum günlük 150mg olrak benim sıkıntım adet sürem 15güne kadar uzuyor.(Sürekli değil günlük bir damla oluyor) Hemotoloji sonuçlarımda var ... Devamını Oku


?