Yaş 36 Bayan hasta kan tahlili sonuçları için yorum ve öneri verebilir misiniz. Demir(serum )çıkan sonuç 4 çokdüşük(referans 60-180)Demir bağlamakap çıkansonuç çokyüksek 442 (referans 155-355),Ferritin Çıkan sonuç 1,4 çok düşük(referans 11,0-306,8),H... Devamını Oku
27 yaş bayan.tsh değerim yaklasık 2 senedir 0.01 ve 0.03 arasında son tahlilim tsh 0.03(0.56-5.6) t3 ve t4 degerlerim normal aralıkta sintigrafide soğuk nodulum cıktı biyopsi oldum birsey cıkmadı dopplerde kanama artısı ve nodullerde buyume denildi t... Devamını Oku
52 yaşında erkek hasta uzun zaman önce hepatitB teşhisi konmuş. Kardeşlerde aynı hastalık mevcut. Son tahlil sonucunda dokturun altını çizdiği tahliller şu şekilde. HBV DNA PCR 3,99 X 10^6 IU/ml NEGATİF. Anti HBs NEGATİF (Değer 3,84) HBsAg Pozitif(19... Devamını Oku
20 yaşındayım tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15 Devamını Oku
Merhabalar hocam ben sivilcelerimden dolayı aknetrent kullanıyorum ve 2. ay sonrası kan tahlili sonuclarımda AST:74, ALT:46 çıktı ve doktorum bana 1 hafta ara vermemi ve yine tahlil yapmamı söyledi eger degerler düşmezse ilacı kesecegini söyledi sizc... Devamını Oku
Merhabalar 23 yasindayim regl 5.gunu klomen kullanarak 14.gününde solda 20 m sagda 11 m yumurtam olustu igne vurulabilmem icin estradiol hormonuma bkildi sonuc 362 Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28 İgnemi... Devamını Oku
Kollarımda kaşıntı rahatsızlığı nedeniyle ürtiker tanısı konuldu. Ama geçmedi bugün kan tahlili yapıldı. ast(sgot)22 alt(sgpt) 14 crp 2 sedimantasyom 36 ggt 23 tsh 1,6 çıktı. Bütün değerler ortalama olarak normal çıktı ama sedimantasyonum yüksek çıkt... Devamını Oku
İyi günler benim kızım 23 günlük ve sarılığı geçmedi.Doktor kan tahlili istedi WBC13.27,LY%62.60,LY#8.31,MO#1.42,MCH33.00,RDW15.60,MPV12.30 vePDW21.00 çıkmış.Geri değerleri normal acaba bir problem var mı?Şimdiden teşekkürler. Devamını Oku
Merhaba bana genital herpes tanisi kondu ilac kullaniyorum son zamanlarda bir atak yasamadim. Idrar tahlili yaptirmam gerekiyor acaba idrar tahlilinde cikar mi? Genital herpes oldugu anlasilir mi acaba? Devamını Oku
Yaşım 44 boyum 1.85 cinsiyetim erkek 11.02.2014 tarihinde yaptırmış olduğum kan tahlilinde WBC 6.43 RBC 5.3 HGB 14.8 HCT 43.6 PLT 234 PCT 0.27 PDW 16.2 MPV 11.5 MCH 27.9 MCHC 33.9 MCV 82.3 RDW 13.1 BASO 0.02 EOS 0.12 EOS%1.8 LYM#2.88 LYM%44.8 NE2.98 ... Devamını Oku
Merhabalar ben kan tahlili yaptırdım.Glukoz 66 mg/dL L(70 - 110)...WBC 3,28 x10^3/õL L(4 - 11)...Neu# 1,26 x10^3/õL L(2 - 6,9)....HGB 11,6 g/dL L(11,7 - 18,8)...MCV 79,3 fL L... Devamını Oku
kan tahlili yaptırdım hcg değerim 39.665 çıktı gebelik testi yaptım oda pozitif çıktı. hcg değerlerime göre kaç haftalık hamileyim. Devamını Oku
Hepatit b tahlili yaptırdım. hbsag 0,14 negatif s/co 1000.00 pozitif lu/ml Devamını Oku
Merhaba 23 yaşında bir bayanım.hepatit b için tahlil sonuçlarım hbeag pozitif degerler 722,71 antihbs negatif deger 1,87 hbeab negatif deger 55,68 antihcv negatif deger 0,09 hbsag pozitif deger 1827,13 alt 44 sonuçlar normal midir?cok tesekkurler.. Devamını Oku
Sayın hocammm gecen ay ki tahlilermde 5.5 olan wbc degerimm 3.91 dusmuss.. doktorum bisey demedi bir ay sonra bir tahlil daha istedi. sikintili olucak bir durum varmidir saygilarimlaa Devamını Oku
Merhaba ben aile hekimliğine gittim ve tahlil yaptirdim tiroit değerlerim T3: 3.53 T4: 0.95 ve TSH :4.5308 çıktı doktor tiroitin az calisiyor dedi.baktigim birçok belirti bunyemde mevcut örn;halsizlik,unutkanlık, aşırı kilo alıp verememek,el ve ayak ... Devamını Oku
Merhaba; 27 yaşındayım 2 aylık oğlum var.Ayaklarımda şişme ve büyük kırmızı lekelerden dolayı yaptırdığım tahlil değerlerim şu şekilde; Biyokimya AST:37.06(0-31) ALT:51.95(0-34) Hemogram WBC:13.6(3.5-10) PLT:478(100-400) GRAN:10.2(1.2-8) RDW%:16.1(11... Devamını Oku
Bundan 1 ay önce kan tahlilinde de AST 41.8 ALT 93.7 çıktı? Devamını Oku
Kan tahlili yaptırdım ve RBC HGB HCT hematoloji tahlil sonuçları düşük çıktı ne anlama geliyor açıklamasını şimdiden teşekkür edrim Devamını Oku
Hocam esrar kullanmadim ancak 2 gün önce girdiğim bir ortamda 15-20 dk önce kullanilmis ve sadece kokusunu aldim.yogun dumana maruz kalmadim.ve yarin bir is icin madde testini de iceren bir tahlil olacagim... acaba testte cikar mi? simdiden alakaniz... Devamını Oku
27 yaşındayım 2 aylık oğlum var.Ayaklarımda şişme ve büyük kırmızı lekelerden dolayı yaptırdığım tahlil değerlerim şu şekilde; Biyokimya AST:37.06(0-31) ALT:51.95(0-34) Hemogram WBC:13.6(3.5-10) PLT:478(100-400) GRAN:10.2(1.2-8) RDW%:16.1(11-16) Tsh:... Devamını Oku
10 aylik çocuğun tahlilini yorumlarmısınız? WBC-13.2 NE% - 18.2 LYM% - 67.9 LYM# - 8.9 EOS% - 6.3 EOS# - 0.8 MCV - 67.8 MCH - 22.7 Demir - 29 Demir bağlama kapasitesi - 464 Ferritin - 4.2 Aspartat transaminaz - 71 Devamını Oku
Sedimantasyon tahlili m 6 çıktı düşük denildi yorumlar misiniz ? Devamını Oku
Mchc 36. 6 Pct 0.179 tahlillerinde böyle çıktı bunun durum olarak ne gösteriyor hocam? Devamını Oku
HGB 10.30 HCT31.20 MCV 75.30 MCH 24.70 ELEKTROFOREZ Hb A2 1.6 Hb A 98.4 ferriten 3.75 folik asit 6.8 vitamin b12 418 çıktı. Diğer kan değerlerim normal sınırlarda görünüyor. tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız Devamını Oku