"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Selam hastanenin acil servisinde alınan kan tahlil bilgilerimi yorumlarmısınız

Selam hastanenin acil servisinde alınan kan tahlil bilgilerimi yorumlarmısınız şimdiden tşkkr ederim Glukoz161 Kreatinin1.3 sodyum(Na)137 potasyum(k)3.9 klor[cl)102 kalsiyum[ca)9.6 aspartat transaminaz[ast]59 alanin aminotransferaz[alt]88 kreatin kin... Devamını Oku

30 yaşındayım erken menopoz teşhisi koyuldu en son tahlil değerlerimi yorumlar mısınız..

merhaba ben Zeynep 30 yaşındayım erken menopoz teşhisi koyuldu en son tahlil değerlerim fsh 77,1 -3,85-8,78 mid foleküler faz 4,54-22,51 mid peak değer 1,79-5,12 mid lüteal faz 16,74-113,59 post menopazal lh 39,18 -proklatin 77,22 - beta hcg 0,49 Devamını Oku

64 Yaşında ki babama ait tahlil sonuçlerini yorumlayabilir misiniz

64 Yaşında ki babama ait tahlil sonuçlerini yotumlayabilirmisiniz. Kendisi Koah başlangıcı ve tansiyon hastasıdır. Soğuk algınlığı elirtileri vardır. WBC 19,72 NE# 17,18 NE% 87 LYM % 7,4 Diğer Değerler normal aralıklarda dır. Devamını Oku

Hepatit c hastasıyım. tedavi görüyorum. bu hafta tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim. mch 25. mhch 30. rdw cv 17. rdw sd 49. neo 35. neo # 1.8 ?

Hepatit c hastasıyım. tedavi görüyorum. bu hafta tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim. mch 25. mhch 30. rdw cv 17. rdw sd 49. neo 35. neo # 1.8 teşekkürler Devamını Oku

14 yaşındayım kan tahlilimde B12 değerim 126,5 - 505 arası benimde sonucum 149 çıktı.Bu oran düşük müdür?

14 yaşındayım kan tahlilimde B12 değerim 126,5 - 505 arası benimde sonucum 149 çıktı.Bu oran düşük müdür? Devamını Oku

31yaşında,7haftalık hamileyim .idrar tahlilimde 12lokosıt bolbakteri 5-6 erıtrosit 9-10 epitel görüldü. Teşekkürler

31yaşında,7haftalık hamileyim.idrar tahlilimde renk sarı,görünüm berrak,dansite1025,Ph5, protein negatif,glukoz negatif,keton pozitif,bilurubin negatif,ürobilinojen normal,nitrit negatif mikroskobide hersahada 10-12lokosıt bolbakteri 5-6 erıtrosit 9-... Devamını Oku

25 yaşındayım.6 aylık evliyim adetimin 4.günü yapıldı tahliller;FSH-5.02 mlU/ml Folikuler faz-1.98-11.6 Luteal faz-1.38-9.58?

25 yasindayim.6 aylık evliyim adetimin 4.günü yapıldı tahliller;FSH-5.02 mlU/ml Folikuler faz-1.98-11.6 Luteal faz-1.38-9.58 TSH-2.68 ml/Ul 0.465-4.68 Estradiol-97.50 pmol/L Follikuler faz-46-607 Luteal faz-161-774 Ovulyator pik-315-1828 Postmenapoz-... Devamını Oku

16 yaşındayım ve tahlil sonuçlarım da ASO 1097 çıktı ne yapmalıyım ?

16 yaşındayım ve tahlil sonuçlarım da ASO 1097 çıktı ne yapmalıyım ? Bu kadar yüksek çıkması kötü mü ? Devamını Oku

5 haftalık hamileyim 4 gün önceki tahlil sonucum serbest t3:2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37 bugün endokronoliji bölümüne gittim

5 haftalık hamileyim 4 gün önceki tahlil sonucum serbest t3:2.98 serbest t4 :0.89 tsh :2.37 bugün endokronoliji bölümüne gittim serbest t3 :3.00 serbest t4 : 0.97 tsh :1.99 glukoz :88 doktor herşeyin normal olduğunu söyledi ama birde siz yorumlarsanı... Devamını Oku

İdrar tahlilimi yorumlar mısınız..

İDRAR TAHLİLİ Dansite 1.025 PH 5.5 Lökosit:25 Nitrit: Negatif Protein:10 Glukoz:Negatif Keton:Negatif Ürobilinojen:Normal Bilirubin:Negatif Eritrosit:Negatif Mikroskobi 4-5 Lökosit 1-2Eritrosit 8-10 Epitel Devamını Oku

82 yaşındaki bir hastanın kan tahlili sonucu wbc 3.72 rbc 3.35 mch 34.2 plt 86 neu% 40.9 lym% 43.5 eos% 6.5 yorumunuz nedir ?

82 yaşındaki bir hastanın kan tahlili sonucu wbc 3.72 rbc 3.35 mch 34.2 plt 86 neu% 40.9 lym% 43.5 eos% 6.5 yorumunuz nedir birde t4 0.97 b12 ise 186 yorumlarınızı rica ediyorum  Devamını Oku

Hemogram tahlil sonucu hastamiz 3yasinda kiz cocugu

Wbc:16,6 Ly# :4,5 Mo#:1.34 Ne#:10.6 Eo#:0,169 Ba#:0.068 Ly%27,1 Mo%8.04 Ne%63,5 Eo%1,01 Ba%0.408 Rbc:3.93 Hgb:9.47 Hct:29.4 Mcv:74,8 Mch:24,1 Mchc:32,2 Rdw:20,7 Hlt:487 Mpv:5pct:0,244 Ptw:17,2 Hemogram tahlil sonucu hastamiz 3yasinda kiz cocugu Devamını Oku

2,5 yaşındaki kızımın tahlil sonuçlarında lökosit 4,65(ref:5,30-14,50);trombosit 162(ref:210-500);nötrofil 1,55(ref:1,80-7,40);monosit 18,50

 2,5 yaşındaki kızımın tahlil sonuçlarında lökosit 4,65(ref:5,30-14,50);trombosit 162(ref:210-500);nötrofil 1,55(ref:1,80-7,40);monosit 18,50(ref:4,30-13,00) çıktı.Devamlı nezle oluyor ve burnu tıkanıyor.Reflu ve alerjik astım tanısı konmustu.Tahlil ... Devamını Oku

Annemde yaklaşık iki haftadır şiddetli öksürme var. Doktora gitti antibiyotik ve hava verip kan tahlili yaptılar.

Annemde yaklaşık iki haftadır şiddetli öksürme var. Doktora gitti antibiyotik ve hava verip kan tahlili yaptılar. tahlil sonucunda sedimentasyon oranı 31 çıkmış kanında mikrop var antibiyotik kullan demişler. Çok korkuyorum internette kanserde filan ... Devamını Oku

18 yaşındayım kan tahlilinde ki TSH değerim şöyle 2,85 0,51 - 4,30 uIU/mL

Merhaba ben 18 yaşındayım kan tahlilinde ki TSH değerim şöyle 2,85 0,51 - 4,30 uIU/mL bu değerde tiroid hastalığı gibi bir durum var mı? Ve sadece TSH değerinden tiroid hastalıkları anlaşılır mı? Devamını Oku

Yaptırdığım kan tahlilinde lyd % 45.5 çıkmış normal değer 20-40 olarak verilmiş.bu sonuca göre olumsuz bir durum söz konusumu?

Yaptırdığım kan tahlilinde lyd % 45.5 çıkmış normal değer 20-40 olarak verilmiş.bu sonuca göre olumsuz bir durum söz konusumu? Devamını Oku

Antibiyotik tedavisi verdi 10 gün sonra tekrar gel dedi.eğer sonuç yine aynı çıkarsa sizce doktorum ne önerir?

merhaba ben selin 12 yaşındayım geçen gün hastaneye gittim idrar tahlili sonucumda her sahada çok fazla lökosit ve 9-10 epitel hücre göründü yazıyordu . doktoruma bu sonuçları gösterdim antibiyotik tedavisi verdi 10 gün sonra tekrar gel dedi.eğer son... Devamını Oku

Annemde yaklaşık iki haftadır şiddetli öksürme var. doktora gitti antibiyotik ve hava verip kan tahlili yaptılar.

Annemde yaklaşık iki haftadır şiddetli öksürme var. doktora gitti antibiyotik ve hava verip kan tahlili yaptılar. tahlil sonucunda sedimentasyon oranı 31 çıkmış kanında mikrop var antibiyotik kullan demişler. Çok korkuyorum internette kanserde filan ... Devamını Oku

32 yaşındayım tahlillerimin sonunca Alanin Aminotransferaz deüerim 80 çıkmış?

32 yaşındayım tahlillerimin sonunca Alanin Aminotransferaz deüerim 80 çıkmış.Aort yetmezliği hastalığımda var acaba bu kadar yüksek olmasının sebebi birbirini tetiklemesimidir?Teşekkür ederim. Devamını Oku

Merhaba, tahlilimi yorumlar mısınız? WBC = 11.9 LYM = 2.9 MID = 0.9 GRAN = H 8.1 LYM% = 24.4 MID% = 7.0 GRA% 68.6 PCT = 0.16

Merhaba, tahlilimi yorumlar mısınız? WBC = 11.9 LYM = 2.9 MID = 0.9 GRAN = H 8.1 LYM% = 24.4 MID% = 7.0 GRA% 68.6 PCT = 0.16 RDW% = 11.6 bu arada sunu belirtmek isterim bir ara esrar kullanmıştım  Devamını Oku

Dalağımda sıkıntı şikayetiyle hematolojıye gittim el muayenesinde dalağımın biraz büyük olduğunu fark ettiler?

Dalağımda sıkıntı şikayetiyle hematolojıye gittim el muayenesinde dalağımın biraz büyük oldugunu fark ettiler ve bu tahlilleri istediler yorumlayabilir misiniz? EBV EBNA IGG (EIA) :POZITIF (6.57) EBV VCA IGM (EIA) :NEGATIF (0.00) ELIZA Cmv IgG: ... Devamını Oku

Tahlillerimi yorumlar mısınız..

Tahlillerimi yorumlar mısınız.. Devamını Oku

29 yaşındayım.sakallarım çıkmadığı için endokrinoloji uzmanına gittim.

29 yaşındayım.sakallarım çıkmadığı için endokrinoloji uzmanına gittim.kan tahlili sonucumda total testesteronum 168.13 ng/dL çıktı.diğer değerlerim normal seviyede.total testesteronumun bu düzeyde olması nlere sorun teşkil eder ve tedavisi nasıl bir ... Devamını Oku

Idrar tahlilimde blood + cikti tam olarak anlami nedir

Idrar tahlilimde blood + cikti tam olarak anlami nedir Devamını Oku


?