"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Tahlillerimi yorumlar mısınız,hct34.7 normal deger 37-47

hdl kolesterol 68 normal 35-60 T.bilurubin 0.22 normal 0.3-1.2 demir 15 normal 60-180 uıbc 398 normal 155-355 transferrin sat% 4 normal deger 20-50 hct34.7 normal deger 37-47 mcv78.4 normal 80-100 mch24.9normal 27-34 mchc 31.7 normal 32-36 rdw-cv 17... Devamını Oku

5 aylık oğlum var 3 haftadır kakasında 4 kere kılçık tarzında kan gördüm

5 aylık oğlum var 3 haftadır kakasında 4 kere kılçık tarzında kan gördüm ve tahlile verdik ilk tahlilde iltihap çıktı ilaç kullandık geçti ama hala kan gördüm ve detaylı tahlilde gizli kan çıktı ama ultrason,kana ve kakada diğer testler temiz çıktı v... Devamını Oku

Vücüt geliştirmeyle uğraşıyorum Tahlilimdeki yüksek çıkan Sonuclar Bunlar,Ne düşünüyorsunuz?

Merhabalar Hocam,20 yaşındayım ,Vücüt geliştirmeyle uğraşıyorum,Hergün ağır idman yapıyorum,Sabah Kan tahlili yaptırtım,Tahlilimdeki yüksek çıkan Sonuclar Bunlar,Ne düşünüyorsunuz? GLUKOZ = 107 KOLESTROL = 236 LDL = 171 CK = 495 Devamını Oku

24 yaşında bayanım tahlil sonuçlarımı aldım koyu renkli yazanlar bunlar merak ettim

merhaba ben 24 yaşında bayanım tahlil sonuçlarımı aldım koyu renkli yazanlar bunlar merak ettim NEU% 45.1 NORMAL DEĞER 50 70 LYM% 48.9 normal değer 20 40 PLT 352 NORM DEĞER 100-300 PCT 0.316 normal değer 0.108 - 0.282 HDL KOLESTROL 32 VİTAMİN B12 187... Devamını Oku

Bademcıklerım Acıyordu doktora gttm ıgne verdı kan tahlili yaptılar sonucu görunce tekrar ıgne verdı enfeksıyon dedi endıselenıyorum cevaplarmısınız

WBC 13.3 WBC referans Aralığı 3.0 12.0 NE# 10.6 NE# 1-1 - 9.6 LYM% 11.2 LYM# 15 - 50 Bademcıklerım Acıyordu doktora gttm ıgne verdı kan tahlili yaptılar sonucu görunce tekrar ıgne verdı enfeksıyon dedi endıselenıyorum Devamını Oku

Yorumlar mısınız? T3 15,.09 (1.71-3.71)pg/mI T4 2.77 (0.7-1.48)ng/dL TSH <0.01 (0.35-4.94)mIU/mL

Merhaba yaşım 18 çarpıntı yorgunluk ve aşırı iştahım var son zamanlarda ve 5 ay içinde 9 kilo aldım tahlil sonuçlarım şöyle: T3 15,.09 (1.71-3.71)pg/mI T4 2.77 (0.7-1.48)ng/dL TSH Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı yorumlarmısınıız mchc için düşük demiş raporda ne anlama geliyor

tahlil sonuçlarımı yorumlarmısınıız mchc için düşük demiş raporda ne anlama geliyor Edta 5.8 Üre 32 Sgot ast 25 Sgpt 41 Crp 0.18 Hemoglobin 14.3 Hematokrit 45.1 Eritrosit sayısı 4.86 Mch 29.4 Mchc 31.7 Mcv 92.6 Rdw 12.6 Trombosit sayısı 227 Pct 0.20 ... Devamını Oku

Hocam.8 haftalık gebeyim.tahlil sonuçlarım şöyle

mrb hocam.8 haftalık gebeyim.tahlil sonuçlarım şöyle: RBC: 4.71 HGB:11.6 HCT: 35.0 MCV: 74.2 MCH: 24.6 MCHC: 33.1 PLT: 382 RDW: 17.3 MPV: 7.0 GLUKOZ: 78 ÜRE: 22,5 KREATİNİN: 0,74 ÜRİK ASİT: 3,3 ALT: 9 AST: 15 TSH: 2,09. BU DEĞERLERİME İLİŞKİN YORUMLA... Devamını Oku

Merhaba yaptırdığım tahlilde Vitamin D,25 hidroksi <4 ng/ml Ciddi eksiklik 0-10 Orta düzey eksiklik 10-24 Optimal düzey 25-80

Merhaba yaptırdığım tahlilde Vitamin D,25 hidroksi 150 çıktı sizce ne kadar D vitamini kullanmalıyım kaç tüp kaç günde bir şimdiden teşekkür ederim. Devamını Oku

Kan tahlil bilgilerim bunlardır:

 Kan tahlil bilgilerim bunlardır:WBC: 7,6 RBC: 5,4 HGB: 15,7 HCT: 46,6 PDW: 11 MCV: 86,3 MCHC: 33,6 MCH: 29 PLT: 211 Lenfosit: % 20,2 Lenfosit: # 1,5 Monosit: % 3,7 Monosit: #0,4 Devamını Oku

Kardeşim 16 yaşında kan tahlilinde ig M 'si 40 cıktı. referansı 46-304 arasıymış. tedavisi bunun bakteri dediler.

Kardeşim 16 yaşında kan tahlilinde ig M 'si 40 cıktı. referansı 46-304 arasıymış. tedavisi bunun bakteri dediler. Acaba bunun başka tedavisi yok mu? Nasıl Yükseltebiliriz ig M 'yi? Devamını Oku

Bademcik iltihabı devam ediyor, yüzük parmağı ve bilekte de katılık başladı son 2 gündür (işaret parmağımdaki şişlik aynen devam

Bademcik iltihabı devam ediyor, yüzük parmağı ve bilekte de katılık başladı son 2 gündür (işaret parmağımdaki şişlik aynen devam Yaptırmamı önereceğiniz bir tahlil var mı? Sizce ne yapmalıyım? Devamını Oku

İyi günler tahlillerim yapıldı,sonuçlarımı yorumlar mısınız..

iyi günler tahlillerim yapıldı,sonuçlarım şöyle,total colestrol 405,trigliserid 370,hdl 31,ldl 300,ALT 140,AST 105,ALT 161,GGT 50....bunlar nedir şimdi,ben by passlıyım,fakat şikayetlerim çok yoüun şu anda şeker dediler ama karaciğer gibi,cevabınızı ... Devamını Oku

HBA1C-7,3 N 4-6 ne demektir..

merhaba Benim Tahlil PDW-20--- N 10-19 GLUKOZ-132 N 70-105 HBA1C-7,3 N 4-6 LDL KOLESTEROL-175 N 0-130 Devamını Oku

B12 eksikliğinin tüm belirtileri mevcut bende ve kan tahlili yaptırdım sağlık ocağında. sonuçlar şöyle : sonuc degeri:213.7

B12 eksikliğinin tüm belirtileri mevcut bende ve kan tahlili yaptırdım sağlık ocağında. sonuçlar şöyle : sonuc degeri:213.7 referans aralığı 192-663. TSH sonuc değeri (H) 9.91 referans aralığı: 0.27-4.2 bunlar normal demek mi oluyor. Peki ben yinede ... Devamını Oku

Trigliserit değerim yüksek ne yapmalıyım..

TAHLİL SONUÇLARIMDA TRİGLİSERİT DEĞERİM 297 ÇIKTI DOKTOR Bİ SORUNUM OLMADIĞINI SÖYLEDİ ANCAK SİTENİZDE ARAŞTIRDIĞIMDA TRİGLİSERİT SONUÇLARI TEHLİKELİ ANLADIĞIMA GÖRE 30 YAŞINDAYIM 1,80 BOY VE 106 KG AĞIRLIKTAYIM VE AYRICA 2011 YILINDA KISMİ FELÇ GEÇİ... Devamını Oku

Yaşım 40 , Yapılan tahlilde lenfosit 54,2 ve ALY ( Atipik Lenfosit) 2,6 çıkmıştır. Yorumlarsanız sevinirim..

Yaşım 40 , Yapılan tahlilde lenfosit 54,2 ve ALY ( Atipik Lenfosit) 2,6 çıkmıştır. Yorumlarsanız sevinirim.. Devamını Oku

9 aylık kızımın tahlil sonuçlarını inceleyebilir misiniz ? Değerler normal mi acaba ? WBC + 12,9 LY# + 6,0 MID 1

9 aylık kızımın tahlil sonuçlarını inceleyebilir misiniz ? Değerler normal mi acaba ? WBC + 12,9 LY# + 6,0 MID 1 GRA 5,9 LY% 46,3 GRA% 45,8 RBC 3,97 HGB 10,2 HCT 31,0 MCV 77,9 MCH 25,7 MCHC 33,0 PLT 207 MPV 8,4 PDWc 10,2 PCT 0,19 RDWc 11,9  Devamını Oku

Doktorumuz idrar yolu enfeksiyonu var dedi ve antibiyotik verdi fakat kültür istemedi. ilacı kullanmadan önce sizin yorumlarınızı öğrenmek istiyorum. teşekkürle

merhaba. 5.5 aylık bir kızım var. idrar tahlilinde idrar mikroskopisi her sahada 2-3 lökosit ve 2-3 epitel hücresi görüldü. doktorumuz idrar yolu enfeksiyonu var dedi ve antibiyotik verdi fakat kültür istemedi. ilacı kullanmadan önce sizin yorumların... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. eos% 13.1 0-6 eos# 1.0 0-0.4 kan üre azotu bun 7.48 mg/dl ?

Tahlil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. eos% 13.1 0-6 eos# 1.0 0-0.4 kan üre azotu bun 7.48 mg/dl 7.94-20.09 serbest t3 3.19 pg/ml 2.5-39 serbest t4 0.86 ng/ml 0.61-1.12 tsh 2.39 ulU/ml 0.34-5.6 Devamını Oku

Merhaba, 21 yaşında erkeğim. Tahlil sonuçları;Biyokimya; Vitamin B12: 86 Normal Değerleri: 126,5 505Mikrobiyoloji; NEU%: 47,7?

Merhaba, 21 yaşında erkeğim. Tahlil sonuçları;Biyokimya; Vitamin B12: 86 Normal Değerleri: 126,5 505Mikrobiyoloji; NEU%: 47,7 Normal Değerleri: 50 80 MONO%: 11,9 Normal Değerleri: 2 10 Sed.1 Saat: 02 Normal Değerleri: 5 20 Doktora mide rahatsızlığı i... Devamını Oku

Merhabalar, dün idrar tahlili yaptırdım ve sonuçlarında 5-6 lökosit. 5-6 eritrosit, 6-7 ?

Merhabalar, dün idrar tahlili yaptırdım ve sonuçlarında 5-6 lökosit. 5-6 eritrosit, 6-7 epitel hücresi ve 7-8 ca axalat kristali görüldü yazıyor. tahlil sonucunda yer alan belirtiler nelerdir? şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

24 yaşında bayanım tahlil yaptırdım sonuçlar şu şekilde sorun varmı

mrb lar ben 24 yaşında bayanım tahlil yaptırdım sonuçlar şu şekilde sorun varmı WBC 5,5 10^3/mm^3 4,5 - 10,3 RBC 4,4 10^6/mm^3 4,38 - 5,77 HGB [L] 13,1 g/dL 13,6 - 17,2 HCT 38,6 % 36,0 - 54,0 MCV 87,1 um^3 80,7 - 95,5 MCH 29,6 pg 27,2 - 33,5 MCHC 34 ... Devamını Oku

Hemoglobin 11.0. Hematokrit 34.3. Eritrosit dağ.gen. 15.5 çikti eritrositin yüksek çikmasi tehlikeli birseymi acaba kanser riskiyle bağlantisi varmi ?

Merhabalar evlilik için gerekli kan tahlilleri yapildi hemoglobin 11.0. Hematokrit 34.3. Eritrosit dağ.gen. 15.5 çikti eritrositin yüksek çikmasi tehlikeli birseymi acaba kanser riskiyle bağlantisi varmi ? Devamını Oku

Crp,kantitatif 38,4. Sorun var mı?

5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları şöyledir;yorumlarsanız çok sevinirim.Crp,kantitatif 38,4 Devamını Oku


?