"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba İdrar tahlilim şu şekilde; Epitel: 4-5 Lökosit: 5-6 Eritrosit: görülmedi Mikroorganizma: görülmedi?

Merhaba İdrar tahlilim şu şekilde; Epitel: 4-5 Lökosit: 5-6 Eritrosit: görülmedi Mikroorganizma: görülmedi Bu sonuçlara göre enfeksiyon var mı? Devamını Oku

Yapılan tahlil sonucu Kreatin 1.9 çıktı normalde 1.3 olması gerekiyormuş.riskli mi?

Yapılan tahlil sonucu Kreatin 1.9 çıktı normalde 1.3 olması gerekiyormuş.riskli mi? Düşürmek için ne yapmalı? Devamını Oku

Biyokimya tahlil sonuçlarıimin normal aralıkta olmayanları ve sınıra yakın olanları soyledir, lütfen yorumlarmisiniz.

Biyokimya tahlil sonuçlarıimin normal aralıkta olmayanları ve sınıra yakın olanları soyledir, lütfen yorumlarmisiniz. Glikoz 100 (70-100) Kolesterol 252 (0-199) Ldl 186 (0-149) Hdl 40 (40-60) Total Bilirubin 1.4 (0.2-1.2) Ck-mb 25 (0-24) Teşekkürle... Devamını Oku

Göğüslerim cok hassaslastı hamilelik olabilirmi hemen bu ay

merhaba hocm benim gecen ay kimyasal gebelik cıktı bugünde adetimi 25. günü test yaptım negatif cıktı adetim 33. günde bir yenileniyor düzenli fakat cocugum olmuyor tüm tahlil tadavi tastlerim temiz benim kasık agrım var bide göğüslerim cok hassaslas... Devamını Oku

Merhaba 4 aylık bebegimin kan sonuçları aşağıdaki gibidir

merhaba 4 aylık bebegimin kan sonuçları aşağıdaki gibidir artı lenfosit tahlilide istediler. wbc :8.5 hct:27.8 mono :0.9 mono:10.4 rbc:3.5 hgb:9.5 mcv:80.3 mch:27.6 mchc:34.3 plt:204.0 mpv:8.9 rdw:14.8 neu:1.4 lymph:5.7 eo:0.4 baso:0.1 neut:17.0 baso... Devamını Oku

9 aylik kizim in hemogram sonucunda HGB 10,4 HCT 31.

9 aylik kizim in hemogram sonucunda HGB 10,4 HCT 31. MCH 21,8. MCV 65,1 LY% 67,3 NE% 21,6 LY# 4,6 NE# 1,5 by tahlillerin degerlerini yorumlarmisiniz neden dusuk veya yuksek cikmis tsk ler Devamını Oku

Slm hocam ben hepatit b taşıcıyısıyım.

slm hocam ben hepatit b taşıcıyısıyım. 2010 yılında yaptırdığım tahlilde HBsAg >1000.00 pozitif en son yaptırdığım tahlilde 2014 de HBsAg 20 pozitif çıktı. dr bana vücudun bu virüsü atabileceğini söyledi. aradaki bu farkı değerlendirmenizi istiyorum ... Devamını Oku

WBC 6.10 RBC 5.04 HCT 40.7 HGB 13.7. Tahlil sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz ?

İyi günler 12 yaşında kardeşimde şiddetli baş ağrısı sonucu tahlil yapılması istendi tahlil sonuçları hakkında ne düşünüyorsunuz ? WBC 6.10 RBC 5.04 HCT 40.7 HGB 13.7 MCV 80.8 MCH 27.1 MCHC 33.5 RDW-CV 13.5 PLT 332 MPV 8.8 PDW 15.6 PCT 0.293 LYM# 2.9... Devamını Oku

Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi?

Merhaba bir buçuk ay önce kansızlık için Dr gittim hgb 9.02 ve Demir 16 imiş. ( bir önceki ay) tekrar Dr gittim tahlilleri tekrar yaptırdım biraz anormal geldi. Hgb değeri 10.4 yükselmiş. Demir ise 191 e fırlamış(referans aralığı 145) acaba normal mi... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum ve yorumunuzu bekliyorum hbv dna pcr (+) 83. Anti hbc ıgg pozitif hbe ag negatif.

Hocam merhaba annemle rutin kontroller için hastaneye gitmiştik tesadüfen hepatit b hastalığı olduğunu öğrendik. Tahlil sonuçlarını sizinle paylaşmak istiyorum ve yorumunuzu bekliyorum hbv dna pcr (+) 83. Anti hbc ıgg pozitif hbe ag negatif anti hbc ... Devamını Oku

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78 ng/dl tsh 1.23 mu/ml durumum nedir ?

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78 ng/dl tsh 1.23 mu/ml durumum nedir ? Devamını Oku

ALT-80 AST-48 çıktı doktor karaciğerimde sarılık olmasından şüpheleniyor. tekrar tahlil istedi olabilir mi acaba?

 ALT-80 AST-48 çıktı doktor karaciğerimde sarılık olmasından şüpheleniyor. tekrar tahlil istedi olabilir mi acaba? Devamını Oku

Ben kendimde Guatr'dan şüphelenerek, hormon tahlili yaptırdım

Ben kendimde Guatr'dan şüphelenerek, hormon tahlili yaptırdım. TSH ve ST4 tetkiklerim normal çıktı. Ancak, ST3 değerim yüksek çıktı. Bunun anlamı nedir? Herhangi bir hastalığa mı sahibim? Devamını Oku

Hemşireyim elime bir hastanın ignesi battı ve tahlil yaptırdım.Sizce herhangi bir sorun var mı ?

merhaba, Hemşireyim elime bir hastanın ignesi battı ve tahlil yaptırdım.Sizce herhangi bir sorun var mı ? Anti HBs >1000(pozitif) AntiHIV 0,2400(Negatif) Anti HCV 0,06(Negatif) HBsAg 0,3690(Negatif) Devamını Oku

Dün sol arka kısım böbrek civarında dayanılmaz vir agrı ile uyandım. Doktora gittim rontgen cekti idrar tahlili yaptı ?

Dün sol arka kısım böbrek civarında dayanılmaz vir agrı ile uyandım. Doktora gittim rontgen cekti idrar tahlili yaptı rontgende bir sey cikmadı. Idrar tahlilinde ise protein +1 eritrosit +3 ve keton +2 çıktı gerisi normal yani negatif. Ultrason isted... Devamını Oku

Merhaba hocam, tahlillerimde eos% 6.79 ..

Merhaba hocam, tahlillerimde eos% 6.79 PDW 20.3 EOS 0,527 çıktı? Konuyla ilgili yardımcı olur musunuz ? Devamını Oku

Merhaba annem 52 yasinda baska bir durumdan dolayi tam kan ve idrar tahlili yapildi idrarda herhangi bir sıkıntı yoktu ?

Merhaba annem 52 yasinda baska bir durumdan dolayi tam kan ve idrar tahlili yapildi idrarda herhangi bir sıkıntı yoktu ama cikan sonuclar ne olabilir Nitrit + eritrosit ++ Lökosit + Lökosit mikroskopisi 9 Yassi epitel 12 Bakteri mikroskopisi + Eritro... Devamını Oku

20 yaşındayım.karın ağrısı sonrasında idrar ve kan tahlili istediler.(adet dönemim değil) ağrı kesici iğne yaptılar?

20 yaşındayım.karın ağrısı sonrasında idrar ve kan tahlili istediler.(adet dönemim değil) ağrı kesici iğne yaptılar.idrar tahlili sonucumda da idrarda kanama görüldü.tahlilimi yorumlarmısınız? UBG normal, BIL neg, KET neg, BLD1+, PRO neg, NIT neg, LE... Devamını Oku

Merhaba Tahlil sonuclarimi değerlendirir misiniz ? Ferritin 6 referans araligi 11.0-306.8 Kan üre azotun (BUN) 6.54?

Merhaba Tahlil sonuclarimi değerlendirir misiniz ? Ferritin 6 referans araligi 11.0-306.8 Kan üre azotun (BUN) 6.54 referans araligi 7.94-20.09 Sodyum (na) 135 referans araligi 136-145 Ferritin değerim her gecen gün düşüşler de kırmızı et tuketmedigi... Devamını Oku

Kolestrol bir hastalık mıdır yoksa normal hasta olmayan insanlarda da olabilir mi ?

Kolestrol bir hastalık mıdır yoksa normal hasta olmayan insanlarda da olabilir mi ? Ben kalp kapakçığım çökük doğustan bugn kan tahlili yaptırdım kolestrolhdl65 kolestrolld185 kolestroltotal 270 çıktı birazyüksek bu düşermi yoksa bir hastalıkmı? Devamını Oku

Merhaba tahlil yaptırdım, sedimantasyonum 25 ve mono % 0,1 çıktı. 20 yaşındayım ve kızım

Merhaba tahlil yaptırdım, sedimantasyonum 25 ve mono % 0,1 çıktı. 20 yaşındayım ve kızım Devamını Oku

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml ?

21 yaşındayım kilo problemim var.1.87 boy 105 kilo.tahlil sonuclarım serbest t3:2.89 pg/ml serbest t4 0.78 ng/dl tsh 1.23 mu/ml durumum nedir ? Devamını Oku

Hocam Karaciğer nakli oldum, tahlildeki bazı değerler yüksek çıktı

Hocak Karaciğer nakli oldum, tahlildeki bazı değerler yüksek çıktı, doktorumuzunda tahini çıktı, kanser tetkikleri yapıldı o tetkik ve bazı yüksek olan tahlilleri yazıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim. CEA 9,7 CA 15-3 34,31 GLUKOZ 554 İNDİREKT BİLU ... Devamını Oku

Hocam merhaba, 16 aylık oğlumun tahlil sonuçlarını gönderiyorum, kıymetli yorumlarınızı bekliyorum.

Hocam merhaba, 16 aylık oğlumun tahlil sonuçlarını gönderiyorum, kıymetli yorumlarınızı bekliyorum. wbc.12,3 neu23,3 lym66,7 mon6,5 eos3 bas0,5 rbc5,2 hgb10,4 hct33,1 mcv64 mch20 mchc31 rdw21,5 plt147 Devamını Oku

Hocam merhaba bel soğukluğu için ürolojiye gittim herhangi bir akıntım veya sıkıntım yoktu

hocam merhaba bel soğukluğu için ürolojiye gittim herhangi bir akıntım veya sıkıntım yoktu;idrar tahlilinde 6-8 lökosit görüldü doktor kültür yapmaya gerek yok idrarda bakteri yok akıntında yok dedi sizin görüşünüz nedir. Devamını Oku


?