"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

LY% = 33.5 MO% = 7.7 LY# = 2.7. Size sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim.

LY% = 33.5 MO% = 7.7 LY# = 2.7 Sedimantasyon 1 saat = 5 CRP = 3.45 Demir = 58 Fosfor = 4.6 tahlilimde yüksek ve düşük çıkan değerlerim bunlar enfeksiyon var gibi düşündüm ama bide size sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim.  Devamını Oku

E2 28.72 TSH 0.251 FSH 8.51 LH 6.42. Sizce biyopsi gerekli mi?

Merhaba. 28 yaşında bayanım. Ara kanama şikayetiyle doktora gittim.Rahim duvarı kalınlaşmış dendi ancak adetim gecikmişti.Adet olunca tekrar bakalım denmeden End biyopsi gerekli denildi. regl 3. günü alınan tahlil sonuçlarım şöyle:kalınlık 14 mm E2 2... Devamını Oku

Kan tahlili sonucumu yorumlar mısınız? Lukoz 87 N(70 - 110) mg/dL Üre 17 N(17 - 43) mg/dL Kreatinin 0,7 N(0 - 0,9) mg/dL

Kan tahlili sonucumu yorumlar mısınız lukoz     87    N(70 - 110)    mg/dL     Üre     17    N(17 - 43)    mg/dL     Kreatinin     0,7    N(0 - 0,9)    mg/dL     Total Bilirubin    + 1.14    H(0 - 1,1)    mg/dL     Direkt Bilirubin    + 0.37    H(0 -... Devamını Oku

Merhaba en son yaptırmış olduğum tahlil sonucunda çıkan kolesterol değerlerim LDL 158?

Merhaba en son yaptırmış olduğum tahlil sonucunda çıkan kolesterol değerlerim LDL 158 - Kolesterol 218 - HDL 38 bu değerleri dengelem açısından ne yapmam lazım. ilgi ve alakanız için teşekkür ederim. Devamını Oku

5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları aşağıdadır yorumlamanızı rica ederim. Anti- Hbs : >1000 ?

 5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları aşağıdadır yorumlamanızı rica ederim. Anti- Hbs : >1000 Anti -Rubella IgG : Belirsiz (+/-) Referans değerler kısmı boş bırakılmış. Devamını Oku

Yaşım 24 tahlil sonuçları FSH 8.60 normal değerler 3.85-8.78 ?

Yaşım 24 tahlil sonuçları FSH 8.60 normal değerler 3.85-8.78 Estradiol Devamını Oku

İyi günler dün tahlil yaptırdım yorumlamanızı rica ediyorum T4 : 9.95 T3: 3.43 TSH: 1.71

 İyi günler dün tahlil yaptırdım yorumlamanızı rica ediyorum T4 : 9.95 T3: 3.43 TSH: 1.71 normalmidir ? gebelik ile ilgili bir problem yaşarmıyım ? Devamını Oku

Bakteri kültürü Kültür Normal Vagen Florası Üredi NADİR EPİTEL VE GRAM (+) POZİTİF ÇOMAKLAR

Merhabalar daha önce de aşağıda bulunan tahlil sonucumu yazmıştım ama cevap alamadım...bir sorun mu var??? yorumunuzu alabilir miyim....Teşekkür ederim. Bakteri kültürü Kültür Normal Vagen Florası Üredi NADİR EPİTEL VE GRAM (+) POZİTİF ÇOMAKLAR Devamını Oku

Tahlil yapılışından 3 saat önce ilişkiye girildi.

 Bayan yaş: 41, 73 kg yaklaşık olarak 3 aydır adet görmüyor .tahlil yapılışından 3 saat önce ilişkiye girildi. test adı sonuç en düşük en yüksek prolaktin(prl) 13,3 4,79 23,3 estradiol e2 424 fsh : 4,06 Devamını Oku

4 aylık erkek bebeğimin kan ve idrar tahlil sonuçları

4 aylık erkek bebeğimin kan ve idrar tahlil sonuçları: hemoglobin 10.8 hematokrit 31.7 mcv 72.7 mch 24.7 neut 6.5 monosıt 11.2 monosit 1.30 pdw 17.4 crp (kantitatif) 26.6 bunlar koyu renk olanlar . idrar tahlilinde 1-2 lökosit görüldü yazıyor diğerle... Devamını Oku

Kanda mikrop var dedi lütfen yorumlar mısınız? Wbc 15,96 H , neut %56,9, neut #9,08 H.

2 yaşında oğlumun kan tahlili dr. Kanda mikrop var dedi lütfen yorumlar mısınız? wbc15,96H neut%56,9 neut#9,08H eo#0,02L eo%0,1L baso#0,10H baso%0,6 lymph#4,59H lymph%28,8 mono#2,17H mono%13,6 rbc4,70 hgb12,6 hct36,9 mcv78,5L mch26,8L mchc34,1 rdw-sd... Devamını Oku

İki gün önce bir akrabam bize ziyarete gelmişti bugün ise tüberküloz teşhisi kondu. Sizce tahlil yaptırmalı mıyım?

Merhabalar iki gün önce bir akrabam bize ziyarete gelmişti bugün ise tüberküloz teşhisi kondu ona ben pek yakınında bulunmadım ama tüberküloz bulaşma riskinin olduğunu biliyorum sizce tahlil yaptırmalı mıyım? Devamını Oku

Merhaba 1 yıl aralı kan tahlillerimi yorumlar mısınız? WBC:6.54 RBC:4.18 HGB:11.7

Merhaba 1 yıl aralı kan tahlillerimi yorumlar mısınız? WBC:6.54 RBC:4.18 HGB:11.7 MCV:96 MCH:27.9 MCHC:32.5 PLT:236 MPV:12.6 FERRITIN:6.91 B12:413 ÜRE:19 TSH:2.8 İKİNCİ TEST WBC:5.3 RBC:4.5 HGB:11.1 MCV:78.9 MCH:24.9 MCHC:31.6 PLT:127 MPV:11.1 FERRIT... Devamını Oku

Ben hamilelik şüphesi ile bir kan tahlili yaptırdım.Orada 3. hafta için 0.39 yazıyordu.Sınır 00 ve 0.53.Ancak değerin 0.39 olması açıkçası kafama takıldı?

Merhaba. Ben hamilelik şüphesi ile bir kan tahlili yaptırdım.Orada 3. hafta için 0.39 yazıyordu.Sınır 00 ve 0.53.Ancak değerin 0.39 olması açıkçası kafama takıldı.Bu tahlilden 1 hafta sonra idrar testi yaptım.Ve ikinci çizgi silik çizgi oldu. 17 gün ... Devamını Oku

17 yaşındayım. Tahlilim de demir en düşük 69 olması gerekirken benim 50. Sizce önemli bir durum mu?

17 yaşındayım. Tahlilim de demir en düşük 69 olması gerekirken benim 50. Sizce önemli bir durum mu? Devamını Oku

Sonuçları birde size sormak istedim. CRP 0.08 (Referans Aralığı < 5) MCV 79.17 (81.1 - 96) MCH 24.52 (27.0 - 31.2)

Merhaba. Geçen hafta çene altında çıkan bir bezeden dolayı doktor kan tahlili istedi. Sonuçları birde size sormak istedim. CRP 0.08 (Referans Aralığı < 5) MCV 79.17 (81.1 - 96) MCH 24.52 (27.0 - 31.2) MCHC 30.98 (31.8 - 35.4) PCT 0.2 (0.0 - 9.99) Sed... Devamını Oku

İyi çalışmalar Hocam. 3,5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçlarını gönderiyorum değerlendirirseniz müteşekkir olurum. Tam Kan Sayımı Hemoglobin 12,1 g/dL.

İyi çalışmalar Hocam. 3,5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçlarını gönderiyorum değerlendirirseniz müteşekkir olurum. Tam Kan Sayımı Hemoglobin 12,1 g/dL 11 - 14 Hematokrit 36,6 % 32 - 42 Eritrosit 4,4 M ¼L 3,5 - 5,2 Lökosit * 14,4 bin ¼L 6 - 12 Trombosi... Devamını Oku

95 gün önce bir bayanla şüpheli ağızdan ilişkim oldu.ağızdanı ben yaptım.2 aydır geçmeyen farenjitim ve ağzım içinde yara var.çene altı lenfler 7 gündür şiş

95 gün önce bir bayanla şüpheli oral ilişkim oldu.oralı ben yaptım.2 aydır geçmeyen farenjitim ve ağzım içinde yara var.çene altı lenfler 7 gündür şiş 60.gün anti-hiv 0,67 negatif.90.gün anti-hiv 0,22 negatif. bu tahliller yeterlimidir.? cinsel yolla... Devamını Oku

13 aylık kızımın idrar kültüründe 100.000 Koloni/ml üreme düzeyinde, Pseudomonas aeruginosa görüldü. ilk yapılan idrar tahlili sonucuna göre Cefaks antibiyotik

Merhaba; 13 aylık kızımın idrar kültüründe 100.000 Koloni/ml üreme düzeyinde, Pseudomonas aeruginosa görüldü. ilk yapılan idrar tahlili sonucuna göre Cefaks antibiyotik kullanıyoruz. Doktor sonuç hatalı olabilir tekrar kültür için 10 gün bekleyin ded... Devamını Oku

Sizce bu degerler bir sıkıntının gostergesi mii? Çok teşekkürler.

Tahlil sonuclarim: WBC 10, 6 MCH 32, 16 LYM 4, 09 EOS#0, 77 EOS% 7, 2 NEU% 47, 4 diger degerler normal çıktı. Sizce bu degerler bir sıkıntının gostergesi mii? Çok teşekkürler. Devamını Oku

20 yaşındayım tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15?

20 yaşındayım tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15 Devamını Oku

34 yaşındayım. eksik veya yüksek çıkan tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir.

merhabalar. 34 yaşındayım. eksik veya yüksek çıkan tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir. bu sonuçlara göre bir değerlendirme yapabilirmisiniz? ALT : 135 HDL Kolesterol :37 LDL Kolesterol : 160 Trigiliserid : 164 WBC : 10,8 MON% : 10,0 LYM# : 3,5 MON#... Devamını Oku

İyi günler dün tahlil yaptırdım yorumlamanızı rica ediyorum

İyi günler dün tahlil yaptırdım yorumlamanızı rica ediyorum T4 : 9.95 referans: 7.71 / 16.09 T3: 3.43 referans: 3.26/5.83 TSH: 1.71 referans: 0.34/ 5.60 normalmidir ? gebelik ile ilgili bir problem yaşarmıyım ? trioitle ilgili sıkıntı varmıdır? Devamını Oku

Şikayet:Elde Kızarık,şişiklik ve kaşıntı

Merhabalar Yaş:35 Cinsiyet:Erkek Şikayet:Elde Kızarık,şişiklik ve kaşıntı tahlil sonucu S:sonuç Rf:referand değeri NEU% S:39.6 Rf:50-70 LYM% S:50.4 Rf:20-40 NEU S:3.3 Rf:2-7 LYM S:4.2 Rf:0.99-3.4 PDW S:9.1 Rf:9.80-16.20 Devamını Oku

Sizce sağlıklı bir gebelik yasiormuyum çünkü bi önceki gebeligim kimyasal di

Merhaba adetim 3 gun gecikti kan tahlili 2.00 çıktı negatif.bi gün sora idrar pozitif çıkınca yın ertesi gün kan tahlili yaptırdım. 45.76 çıktı 2 gun sora tekrarladım 120.81 çıktı sizce sağlıklı bir gebelik yasiormuyum çünkü bi önceki gebeligim kimya... Devamını Oku


?