15 aylık kızımın 7 gündür yüksek ateşi var 39,5 ve üstü antibiyotik kullanıldı ama düşmedi kan tahlillerini yorumlarmısınız ciddi birşeyi var mı SONUÇ NORMAL DEĞERLERWBC:17.14 ... Devamını Oku
C4: 11.4 c3c:79.9 çıktı römotoloji doktoru istemişti bu tahlili henüz kendisine çıkamadım ama tahlilin ne anlama geldiğini öğrenmek istiyorum teşekkür ederim. Devamını Oku
Ben 41 Yaşindayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0 Mch 31.1 Mchc 36.1 (H) Plt 171 MPV 9.7 Pdw 18.0 Pct 0.2 Mon% 5.4 Lym% 39.5 Neu% 53.1 Eos% 1.4 Bas% 0.6 Mono# 0.3 Lym# 0.6 Neu# ... Devamını Oku
Benim sperm tahlil verilerim şunlardır sonucu söyleyebilir misiniz; ml.deki spermatozid sayısı 28.000.000,total 126.000.000,ml deki lokosit 800.000, ileri hızlı yok,yavaş doğrusal olmayan 40,yerinde hareketli 15,hareketsiz 45,normal morfoloji %50,an... Devamını Oku
Merhaba halsizlik, aşırı unutkanlık ve üşüme sebebiyle kan tahlili yaptırdım Demir (serum) değerim 27 ug/dL çıktı normal değerler ise 50-170 ug /dL . Sizce ilaç kullanmamı gerektirecek kadar düşük mü yoksa beslenmeme dikkat etmem sorunlarımı çözmem a... Devamını Oku
Tegretol hap kullanıyorum.Kan tahlili yaptırdım,Sonuçları yorumlar mısınız?Ferritin32,5(5/204),klor107(98-107mmol/l),kalsiyum8,2(8,5-10,5mg/dl),demir173(37-150mg/l),potasyum5,1(3,5-5,2mmol/l),sodyum(Serum ve vücut sıvılarında,herbiri)145(135-145mmol/... Devamını Oku
Tegretol hap kullanıyorum.Kan tahlili yaptırdım,Sonuçları yorumlar mısınız?Ferritin32,5(5/204),klor107(98-107mmol/l),kalsiyum8,2(8,5-10,5mg/dl),demir173(37-150mg/l),potasyum5,1(3,5-5,2mmol/l),sodyum(Serum ve vücut sıvılarında,herbiri)145(135-145mmol/... Devamını Oku
21 yaşında polikistikover hastasıyım hormon bozukluğu varı endokrine gidiyorum tahliller Hb A1c 4.2 glukoz 83 kreatinin 0.7 ast 22 kalsiyum 9.8 fosfor 3.24 hormon tsh 1.44 serbestT4 0.9 serbestT3 2.56 fsh 5.6 lh 26.71 estradiol 27 total testesteron... Devamını Oku
4 aylık kızımın tahlilindeki anormal değerler wbc10.6 #lymph 7.2 %lymph 68.3 %neut 20.2 rbc 3.9 hgb 11 hct 33.4 plt 611 pdw 12.3 bunlar anormal çıkan değerler..doktor bişey olmadığını söyledi ama benim içim rfahat değil çoğu değeri anormal çıkmış..il... Devamını Oku
İyi günler benim kan tahlil sonuçlarım: wbc-7,55 , rbc-5,16 , hgb-15,80 , hct-% 46,70 , mcv-90 , mch-31 , mchc-34 , plt-187 , pdw-13,5 , mpv-9,8 , PCT- 0,184 , rdw-13 , NEU - 57,80 , lym-29,50 , MON - 10,5 burda büyük yazdım sonuçlarım ortalmaya göre... Devamını Oku
Merhabalar, yaşım 17. 1 senedir 2-3 ayda bir defa olmak üzere az miktarda ot kullanıyorum.Son olarak 2 hafta önce yine az miktarda kullandım.Simdi basur tanısı ile hastahaneye gitmek istiyorum, ama kan tahlillerinde cikmasindan korkuyorum.Bagsur icin... Devamını Oku
13 yaşında bayılma sonucu yapılan tahlillerde alkalen fosfataz=308 fosfor=5,3 WBC=10,3 MCH=25,1 MCV=74,7kan tahlilleri hakkında yardımcı olursanız sevinirim ? Devamını Oku
Yaklaşık 1 aydır, iki göğsümden de süt geliyordu. Aile hekimime başvurduğumda bazı tahliller istedi. Bir kadın doğum uzmanına gidicem, fakat sonuçların ne anlama geldiğini merak ediyorum. Adetimin 24. günü yapılan tahlillere göre çıkan sonuçlar şu ş... Devamını Oku
HBsAg 0.06(0-1) Anti HBs 13.6(0-12) Anti HCV 0.05(0-1) Elisa testi yaptırdım sonucumu hemogram testinde iste LYM# 1(1,5-4) LYM%18(20-45) şeklinde çıktı. idrar tahlilimde ise hiç bir sorun olmadığı söylendi sizce lym oranım normalmi Devamını Oku
Bazı şikayetlerle doktora gittim yaşım 18 . Kan tahlili , idrar tahlili yapıldı bir sorun yok dedi Bendeki belirtilere internette baktıgımda kanser belirtileriyle bazıları aynı hemen hemen kan tahlilinde çıkar mıydı öyle birşey olsa yoksa onun testi ... Devamını Oku
Kızım 7 yaşında plt si önce 105 sonra 95 çıktı. hemetoloji uzmanı periferik yayma yaptırdı onda sorun yok dedi daha sonra b12 testlerini istedi . tahlilde düşük olup yayma da normal çıkmasının sebebi nedir acaba. kızımın görünen bir problemide yok ş... Devamını Oku
Bundan yaklaşık 30 gün önce ve 1 hafta önce şüpheli ilişki yaşadım.Bugün doktora gittim ve durumu anlattım kan tahlili istedi.Yukarıda belirttiğiniz çabuk belli olan testten değil mi ondan mı bilmiyorum benden tahlil istedi sonuçlar:HBsAgQ2 0.14 _HI... Devamını Oku
Hematoloji , biyokimya ve hormon kan tahlillerini oldum , aşağıdaki 4 değer hariç hepsi normal NEU 5.06 aralık 1.5-4.2 MONO 0.822 aralık 0.10-0.50 RDW 15.1 aralık 11-14 .8 PDW 19.3 aralık 11-18 Sağlık ocağındaki hekim bir sorun yok dedi fakat bunla... Devamını Oku
45 yaşında bayanım 3 gün önce tiroid değerlerimi öğrenmek için kan tahlili yaptırdım. Anti TPO 0.92 (5.60) IU/mL - Serbest T4 1.09 (0.58 - 1.64) ng/dL - TSH 0.7677 (0.35 - 4.94) uIU/mL - Anti tiroglobulin antikor 3.85 (4.10) IU/mL bu tahlil sonuçları... Devamını Oku
Merhaba.30 yaşındayım, 2 kez kimyasal gebelik yaşadım. Adetim bittikten 3 gün sonra yaptırdığım PRL tahlil sonucum 588.6 çıktı. Referans değerler reproductive phase : 118-555. Postmenopauseal : 33.0-413. Pregnancy third trimester : 95-473. Male : 31-... Devamını Oku
Merhaba gebelik için verdiğim kan tahlil sonucum HCG 96.89 sonucum .acaba kaç haftalık gebeyim? Devamını Oku
Ben 41 yaşındayım, İçki ve sigara kullanmıyorum. Bu tahlilde bir sorun var mı ? WBC 6.3 Rbc 5.4 Hgb 16.9 Hct 46.9 MCV 86.0 Mch 31.1 Mchc 36.1 (H) Plt 171 MPV 9.7 Pdw 18.0 Pct 0.2 Mon% 5.4 Lym% 39.5 Neu% 53.1 Eos% 1.4 Bas% 0.6 Mono# 0.3 Lym# 0.6 Neu# ... Devamını Oku
Merhabalar..Ben 2,5 yıllık evli bir bayanım.3 ay önce adetimin 3.gününde hormon tahlili yaptırdım ve lh hormonu değeri 13,6 çıktı.En yüksek değeri 12,6 idi.Bu durum hamile kalmayı engelleyen bir neden midir? Şimdiden teşekkürler.. Devamını Oku
Oğlum 6.5 yaşında .Yapılan tahlilde ALP değeri 397 ,Vitamin B12 1225 çıkmış.Bu değerler normal mi Devamını Oku
Kızım 2 yaşında kan değeri düşük çıkıyor tahlillerinde bir anormallik yok ama 3 aydır kan ilacı kullandığım halde çokta istenilen seviyede değil 10. 9 normalmi sorun nedir? Devamını Oku