Hocam merhaba. oğlum 1 yaşında,ilk kan tahlilini yaptırdık.demir 32 çıktı,demir bağlama kapasitesi 292 çıktı,ferriti 39,59 çıktı (7-142 olmalıymış) tdbk(tot. demir bağl. kap. 324 çıktı. wbc 10,38 , neut% 21,6 ,lym# 6,43,lym%61,9,mono#1,06,mcv 73,2,mc... Devamını Oku
45 yaşında 1.65 boy ve 60 kiloda bayanım, 24.09.2014 günü yaptırdığım tahlil sonuçları ; NEU: 47,9, LYM 42,4, MPV : 12,3, KOLESTEROL(total) :255 ,lütfen sonuçlarımı yorumlayabilir misiniz ? teşekkür ederim... Devamını Oku
Ben 14 yaşındayım ASO m tahlil sonucum da 1130 çıktı bu neyi gösterir ? Devamını Oku
Tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? Çok fazla demir ve b12 eksikliğim olduğu için bu testler istendi Endomisyom antikoru :negatif Endomisyom antikoru:negatif Anti gliadin ıgA:3.99 Anti gliadin ıgG:*2 Doku transglutaminaz ıgA:*2 Doku transglutamina... Devamını Oku
Tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? Çok fazla demir ve b12 eksikliğim olduğu için bu testler istendi Endomisyom antikoru :negatif Endomisyom antikoru:negatif Anti gliadin ıgA:3.99 Anti gliadin ıgG:*2 Doku transglutaminaz ıgA:*2 Doku transglutamina... Devamını Oku
Merhaba hocam, kandaki cd4 T sayısı klasik kan tahlilinde çıkar mı? bu sayının öğrenilmesi için hangi test yapılmalı? bir de hıv + bir kişi anal sexte partnerinin içine boşaldığında karşı tarafa virüs geçer mi? kan teması olmadı halde. Devamını Oku
Hocam oğlum 1 yaşında,ilk kan tahlilini yaptırdık.demir 32 çıktı,demir bağlama kapasitesi 292 çıktı,ferriti 39,59 çıktı (7-142 olmalıymış) tdbk(tot. demir bağl. kap. 324 çıktı. wbc 10,38 , neut% 21,6 ,lym# 6,43,lym%61,9,mono#1,06,mcv 73,2,mchc 36,4 ,... Devamını Oku
Ben 14 yaşındayım ASO m tahlil sonucum da 1130 çıktı bu neyi gösterir? Devamını Oku
Merhabalar, dün idrar tahlili yaptırdım ve sonuçlarında 5-6 lökosit. 5-6 eritrosit, 6-7 epitel hücresi ve 7-8 ca axalat kristali görüldü yazıyor. tahlil sonucunda yer alan belirtiler nelerdir? şimdiden teşekkürler. Devamını Oku
11 haftalık gebeyim.3 gün hastanede serum tedavisi gördüm ve yapılan tahlillerde serbest t4+ 24,31 çıktı. TSH ise 0.040 çıktı.bana verilen ilaç PROPYCİL günde 3 defe kullnanıyorum.doktorum bugüm tiroid bezimin kötü durumda olduğunu söyledi bu rahatsı... Devamını Oku
kızım 04.03.2013 doğumlu zayıf ve kısa boylu tahlile göre ne yapmalıyım tşkr WBC6,9 lymp#4,4 lymp%62,9 RBC4,58 HGB12,6 HCT38,1 MCV83,2 MCH27,5 MCHC33 RDW-CV11,7 PLT369 MPV6,5 PCT0,239 PDW14,9 GRA#1,8 GRA%26,4 MID#0,7 MID%10,7 RDW-SD38,100 demir117 de... Devamını Oku
Kan tahlili yaptırdım trigliserid: 1540 kolesterol: 490 daha once trigliserid im 2180 s Çıktı Devamını Oku
Tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? Çok fazla demir ve b12 eksikliğim olduğu için bu testler istendi Endomisyom antikoru :negatif Endomisyom antikoru:negatif Anti gliadin ıgA:3.99 Anti gliadin ıgG:*2 Doku transglutaminaz ıgA:*2 Doku transglutamina... Devamını Oku
Oğlum 1 yaşında,ilk kan tahlilini yaptırdık.demir 32 çıktı,demir bağlama kapasitesi 292 çıktı,ferriti 39,59 çıktı (7-142 olmalıymış) tdbk(tot. demir bağl. kap. 324 çıktı. wbc 10,38 , neut% 21,6 ,lym# 6,43,lym%61,9,mono#1,06,mcv 73,2,mchc 36,4 ,pdw 8,... Devamını Oku
Akciğer kanserinin son aşaması nedir isin tedavisi radyoterapi veya ameliyat olmadan gecer mi yasam suresi ne kadar ? Bunlari sizin bilginizi almak istiyorum sitede olanlar genel bilgiler ben sizin geniş kapsamli dusincelerinizi almak istiyorum lutfe... Devamını Oku
Merhaba 25 yaşındayım bu güne kadar sivilce problemi yaşamadım.Son bir buçuk aydır sürekli sivilce çıkıyor yüzümde.İmex kullanıyorum geçiyor tekrar çıkıyor.Vücudumda iltihap olabilir mi? Cildiye dışında hangi doktora görünebilirim kan tahlilleri için... Devamını Oku
82 yaşındaki bir hastanın kan tahlili sonucu wbc 3.72 rbc 3.35 mch 34.2 plt 86 neu% 40.9 lym% 43.5 eos% 6.5 yorumunuz nedir birde t4 0.97 b12 ise 186 yorumlarınızı rica ediyorum tşk.ler iyi calışmalar Devamını Oku
Merhaba, Spermiyogram tahlilim aşağıdadır c.p 5. gün de yapıldı bilgi verirseniz sevinirim; Volüm 3 ML / Likefikasyon 40 Dk / S.Yoğunluğu 54 M. / İ.Doğru Hareket 6 / Yavaş doğrusal olmayan 50 / Yerinde hareketli 6 / Hareketsiz 38 / Normal 4 / Anormal... Devamını Oku
Bayan 53 yaşında 07/09/14 de guatr ameliyatı oldu. TSH 31 üstünde olunca atom verilecek. 29/09/14 de tahlil sonuçları. TSH normal değer 0,27 - 4,2 sonuç 91,18 serbest T3 normal değer 2 - 4,4 sonuç 1,17 / serbest T4 normal değer 0,261 sonuç 0,261 Devamını Oku
Merhaba, mart ayında safra kesemi aldırdım.Bu ay kontrol amaçlı tam kan tahlili yaptırdım ( sağlık ocağında) trombosit değerlerim düşük çıktı(130.000) ne tavsiye edersiniz? Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim. Devamını Oku
Tahlil Sonucum Yüksek cıktı neden olabilir ne olablilr LY# + 3,89 10ó/mmó H(0,6 - 3,4)? Devamını Oku
16 yaşındayım kan tahlili değerlerimde MO% yüzdem 11.2 çıktı normali 5 ile 10 arası sizce bu normal mi Devamını Oku
2 haftadır ishalim, bu zamana kadar karın ağrısı ile uğraştım günde 7-8 defa tuvalet ihtiyacımı giderdim. bugun ise halsızlık ve boğaz ağrrım başladı.tahlil yaptırdığımda ise lökost ve eritrosit görülmedi denıyor bu ne demektir Devamını Oku
55 yaşında bayanım kan tahlili sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim... wbc :8,79 Lymph:2,79 mid:0,4 gran:5,6 Lymph%:31,7 mid%:4,6 gran%:63,7 rbc:5,02 hgb:13,8 mcv:89 mch:31,8 mchc:32,2 rdw-cv:12,2 hct:44,6 plt:401 mpv:11,1 pdw:34,8 pct:0,45Tahlil.com... Devamını Oku
Progesteron1.50 ng/ml birde SI diye birşey yazıyor oda 4.50 çıktı. follüküller 0.2-1 pik 0.2-1 luteal 0.2-3 menopoz 0.1-0.5doktorum progestron biraz fazla çıkmış dedi ama ilaçda vermedi. bende aşırı tüylenme var horman tahlillerimde normal çıktı laze... Devamını Oku