Dün akşam karın ağrısı mide bulantısı ve baş ağrısı ile ilgili doktora gittim ; kan tahlilimde LÖKOSİT(WBC) 13,42H çıktı, bu nedemek yardımcı olabilirmisiniz, Endişelenmelimiyim ? Devamını Oku
3.5 yaşında kız.idrarında kan olduğu.yapılan 3 gün üst üste yapılan idrar tahlillerinin sonucunda 1.sonuç: 2-3 basil/100 alan pozitif.2.sonuç:negatif.3.sonuç:1-2 basil 300 alan şüpheli pozitif örnek tekrarı kültür ve ileri doğrulama önerilir. bu ne d... Devamını Oku
3 yaşındaki kızımın idrar tutma sıkıntısı yoktu. 1 ay önce idrarını tutamamaya başladı. tahlil yapılmadan doktor antibiyotik şurup verdi. geçmedi daha sonra tekrar verdi.yine geçmedi.. bir ayda iki şişe bitirdi.. daha sonra tahlil yaptırdık birşey yo... Devamını Oku
Merhaba benim sorum idrar tahlili yaptırdım bügün idrarımdan kanama gelme ve sık tuvalete çıkmamdan birde pelvis röntgeni çekildi hamile olsam bunlarda belli olurmuydu ? Devamını Oku
Merhaba dvit 3(300.000 IU) ampulunu aldıktan ne kadar zaman sonra tahlil yaptırmalıyız? Devamını Oku
22 yaşında bir bayanım. Kan tahlili sonuçlarım şu şekilde: FE:33 referans:37-145 Demir bağ. kapasitesi:265 referans:250-425 Ferritin:125,3 referans:10-120 Vitamin b12:570? Devamını Oku
31 yaşında bayanım hemotoloji tahlilerimi yorumlarmısınız plt 132 rdw 18.9 mchc 31.6 hct 27.8 hgb 8.8 rbc 3.0 ba# 0.7 ly# 4.2 baý 7.3 alt 6.0 ldh 506 b12 2000 sedimantasyon 78 yorumlarsanız sevinirim kötü bir hastalık cıkarmı Devamını Oku
Eşim 53 yaşında akromegali hastası,G:H 4 ay önce 0,75 , IGF 231 idi son tahlilde GH.3.035 IGF 202 çıktı ayrıca WBC %3 ne önerirsiniz? Devamını Oku
Adetimin 3. gününde 17-OH-progesteron 3,5 ng/mL çıktı. Bu tahlili başka bir tedavi için yaptırdım ama benim bir de sık adet olma (Ayda 2 kere) problemim var bu değerin foliküler faz için gösterilen 0,20-1,00 değerlerinden yüksek çıkması ile sık adet... Devamını Oku
23 yasındayım adetimin 21 gününde yapılan tahlilde pregesteron 0.42 ref (mid folikuler 0.31-1.52) mid luteal faz (5.16-18.56) prolaktin (18.71 )ref (4.79-23.3) bu durum hamileliğe engel mi yada onemlı bır eksıklık mi tedavı ıle bu hormon dusuklugunu... Devamını Oku
Demir değerim 3.40, hemoglobin değerim de 11'di doktora gittiğimde. 1 ay hap kullandım, yeni tahlillerde demir 4.50, hemoglobin 12 olmuştu. hemoglobin normale döndüğü için doktorum hapı bir ay daha kullanıp bırakmamı söyledi. ferritin değerim yine dü... Devamını Oku
Merhabalar. Ben sürekli devam eden ishal sonucunda gaita testi yaptırdım. İlk testte 4-5 lökosit ve az maya görüldü yazıyordu. Kan tahlili sonuçlarım normaldi. Gastroentereloji doktoru bakteriyel enfeksiyon olduğuna karar verip çok ağır bir antibiyot... Devamını Oku
TSH 1.64, Referans Aralığı 0.34 - 5.60 Serbetst4 0,53 Referans Aralığı 0,61 - 1,12 Buna göre benim tahlil sonucum ne olabilir? Devamını Oku
Bu tahlil sonucuna göre hepatit b'limiyim? HBsAg 73,7934 Pozitif-Anti HBs Negatif- Anti Hbc IgG [Test Sonucu Değerlerden Düşük] 0,91 1000000 Anti HAV IgM1,09-Anti HAV IgG [Test Sonucu Değerlerden Düşük] Anti HBe [Test Sonucu Değerlerden Düşük] HBeAg ... Devamını Oku
Elisa testi yaptırdım sonuçları şöyle; Anti-HIV 1_2 0.59 nonreactive S/CO Anti-HBs >1000.00 High Reactive mIU/mL sitedeki tahlillerde kimsenin anti hiv i benim kadar yüksek değil.bugün geçen seneki testte anti hiv değerimin 0.21 çıktığını öğrendim.bu... Devamını Oku
21 yaşındayım.adetim her ay normal gününden 3-4gün sonra geliyor.hormon tahlili yaptırdım ve yarım saat sonrasında adet oldum.sonuçlarım TSH:5,29(0.35-4.94) T3:3.92(1,7-4) T4:0.99(0,7-1,48) AntiTPO:160,74 (0-5,6) AntiTiroglobulinAntikor:141,65(0-4,11... Devamını Oku
23 yaşında bir bayanım.hepatit b için tahlil sonuçlarım hbeag pozitif degerler 722,71 antihbs negatif deger 1,87 hbeab negatif deger 55,68 antihcv negatif deger 0,09 hbsag pozitif deger 1827,13 alt 44 sonuçlar normal midir? Devamını Oku
İdrar tahlilimde 20-25 lökosit, 1-2 lökosit kümeleri, 7-8 epitel,5-6 eritrosit görüldü. akıntım mevcut ve zaman zaman karın kasık ağrısı da yaşamaktayım.tahlil sonuçlaına göre ne olabilir?ürolojiyemi kadın doğuma mı gitmeliyim? Devamını Oku
Merhaba tahlil sonuçlarımı yorumlayabilir misiniz ?Glucose 71 - (50-110)cholesterol 174 - (60- 200)Triglycerides 121 - (70- 170)HDL 49,3 (35-55)LDL 104,9 (0-130) Devamını Oku
Gece ateş ve sırtta ağrı nedeni ile doktora gittim yapılan kan tahlili sonucunda CRP değerim 39.6 çıktı bunun nedeni ne olabilir Devamını Oku
Kan tahlili yaptırdım yorumlar mısınız wbc 6.7 - ne% 56.30 - ne# 3.8 - lym% 34.90 - lym# 2.3 - mono% 6.5- mono# 0.4 - eos% 1.8 - eos# 0.1 - baso% 0.5 - baso# 0 - rbc 4.39 - hgb 12.40 - hct 36.2 - mcv 82.5 - mch 28.1 - mchc 34.1 - rdw13.5 - plt 219 - ... Devamını Oku
TSH 1.64, Referans Aralığı 0.34 - 5.60 Serbetst4 0,53 Referans Aralığı 0,61 - 1,12 Buna göre benim tahlil sonucum ne olabilir? Devamını Oku
Eşim crp tahlili 12.7 çıktı nasıl değerde sizce? Devamını Oku
HBs Ag(elisa) 0,02 (Negatif) Anti HBs 0,12 (NEGATİF)Anti HCV 0 (NEGATİF) Anti HIV 0,17 (Negatif) Merhabalar 19 yaşında gencim. elisa testi ve aynı zmanda hepatit testi yaptırdım.tahlil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. Devamını Oku
Kan tahlilimde b12 değerim 162 çıktı tsh oranım 4.97 çıktı WBC 13.4 çıktı NE# 9.23 çıktı. ve en göze çarpan rahatsızlığım saç dökülmesi. kilo kaybı ve bazen aşırı kilo alma. ellerimde ve bacaklarımda arada aşırı soğukluk veya yanma. göğüsümde ağrı k... Devamını Oku