Merhaba en son yaptırmış olduğum tahlil sonucunda çıkan kolesterol değerlerim LDL 158 - Kolesterol 218 - HDL 38 bu değerleri dengelem açısından ne yapmam lazım. ilgi ve alakanız için teşekkür ederim. Devamını Oku
5 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçları aşağıdadır yorumlamanızı rica ederim. Anti- Hbs : >1000 Anti -Rubella IgG : Belirsiz (+/-) Referans değerler kısmı boş bırakılmış. Devamını Oku
Adetin 4. günü yaptırdığım hormon tahlili. yaş 27. DEHIDROEPIANDROSTERON SULFAT 220.8 ug/dL (normal değer: 25.9 - 460.2 ) FSH 6 mIU/mL - TSH 5.06 uIU/mL( normal değer: 0.35 - 5.50) Prolaktin 36.6 ng/mL - Lüteinleştiren Hormon (LH) 8.4 mIU/mL - Devamını Oku
6 ayda bir enfeksiyon bölümüne kontrole gidiyorum. Hepatit B taşıyıcısıyım son tahlil sonuçlarım HBs Ag Pozitif 62,1056 durumum nedir? Devamını Oku
İrrar tahlili sonucum; Lökosit: 2-3 Eritrosit:8-10 Epitel: 1-2 Kristal: amiri ürat Devamını Oku
30 yaşındayım yaptırdığım kan tahlilinde kolestorol ve crp değerlerimin yüksek çıktığını gördüm bir de siz yorumlarsanız sevinrim.trigliserit 0-200 arası bende 208t. kolestrol 50-200 arası bende 256LDL 0-130 arası bende 146CRP 0-10 arası ben... Devamını Oku
İdrar tahlil sonuclarim su şekildedir;Dansite 1.020 1003-1030, ph 5.5 4.6-8.0, protein 15mg/dl neg , urobilinojen 0.1mg neg, nitrit pozitif neghemoglobin 10Rbc neg, lokosit 500Wbc neg eritrosit 6-7,Epitel10-15, ba... Devamını Oku
Oğlum 5 yaşında 20 gün önce septisemi tanısı konularak hastaneye yatırdık 1 hafta kaldık sonra hastaneden çıktıktan sonra klamoks 400 ml antibiyotik kullandık crp si 138 di daha sonra doktora gittiğimizde iyileşmiş dedi tahlile gerek görmedi ben ist... Devamını Oku
9 yaşında kızım var ve tsh si ilk tahlilde 7.44 çıktı bir sonra kinde ise 6.45 çıktı bu durum tehlikeli olabilirmi .doktorlar ultrason olmadan bişey söyleyemeyiz dedi ultrason da iki ay sonra ya gün verildi Devamını Oku
Glukoz 114 / HbA1c-6.9 / üre 8.6 / kreatinin 1.46 / demir 64.3 / wbc 11.42 / lym 4.3 / mch 25.2 / mchc 29.2 / pct 0.26 / sedimantasyon 1 saat 40 şeker hastasıyım ve 10 yıl önce by ps oldum..rutin kontrolde tahlil verdiler,diğer bütün değerlerim norm... Devamını Oku
6 yildir demi eksikliği tedavisi goruyorum gecen hafta yaptirdigim tahlilde ferritin degeri 4 cikti referans araligi 10-120 ne yapmam gerek hemoglobin 10.3 referans afaligi 12-16 Devamını Oku
23 haftalık hamileyim.rubella igm tahlilim şüpheli çıktı ve rubella igg ise P89 çıktı. doktorum tekar tahlil yaptırdı (özel bi laboratuarda) yaklaşık bi hafta sonra..bu tahlilde de rubella igm negatif çıktı. rubella igg ise 200 çıktı. sizce bir sorun... Devamını Oku
İrrar tahlili sonucum; Lökosit: 2-3 Eritrosit:8-10 Epitel: 1-2 Kristal: amiri ürat Devamını Oku
Öncelikle çalışmalarınızdan dolayı sizleri tebrik ederim Ben 27 haftalık hamileyimkan testi yaptırdım henuz doktoru ma gosteremedim aclik tokluk kan sekerime bakildi sonuclarim glukoz 70 Tokluk kan ş 88 Tokluk kan şekeri 1.saat 112 Ayrica kan degerl... Devamını Oku
Annem 46 yaşında. sol karın boşluğunda yemeklerden sonra ortaya çıkan bir ağrı için doktora gittik. tahlil sonuçlarından bazıları yüksek çıktı. bilirubin direkt 0.4WCB 14.3NEU 11RDW 14,8CA-125 85,3 bu sonuçların dışındakiler normal aralıkl... Devamını Oku
26 yaşında bir bayanım. Diyetisyen için bazı tahliller yaptırdım. Çıkan sonuçlara göre;Kolesterol: 221,7 (110-200)HDL-C : 68,6 (35-60)LDL : 142,3 (60-129)HGB : 13,2 (13,5-18)HCT : 39,4 (42-5... Devamını Oku
Hocam babam 64 yaşında.Halsizlik ve ateş nedeniyle dün akşam acile götürdük.Yapılan kan tahlilinde tüm değerleri normal çıktı ancak plt 129 .dr dahiliyeciye görünün dedi.Bilgi alabilirmiyim bu konuda Devamını Oku
Merhaba benim yaptırdığım tahlillerde plt değeri 76 çıktı.Doktorum bunu işaretledi.Bazı internet sitelerinde kanser riski olduğu söyleniyor.Bu kanser konusunu detaylı tartışırsanız sevinirim.İyi günler. Devamını Oku
2,5 yaşında kızım var idrar tahlilini ve kültürünü yaptırdık.idrarda 1-2 eritrosit ve 2-3 lökosit görüldü.kültüründe ise milimetre küpte 60 lökosit ve 10 epitel hücresi görüldü.bu sayılar çok yüksek mi?vsug yaptırmamız gerekiyor mu? Devamını Oku
2 gün önce genel bir kontrol için kadın doğuma gittim. Hormonlarımdan şüphelendi, kan tahlili istedi. Prolaktin değerim 11.17 çıktı. Referans ise; 6-29,9 Gebe olmayan 3.4-29.8 Gebe 10.03-209 Postmenopoz 2-20.9 ng/mL çıktı. Yardımınız için şimdiden te... Devamını Oku
Tahlil sonucunda doktor değerlendirecek ne demek? Devamını Oku
En son yaptırdığım tahlilde; Serbest T3 2.7 , Serbest T4 0.82 , TSH 1.62. Ayrıyetten Ferritin 6.5 ve B12 vitamini 701. Daha önceden B12 eksikliğim olduğu için uzun süre dodex iğne kullanmıştım. Bu değerlere göre tiroidle ilgili bi problemim var mı? Ş... Devamını Oku
Kan tahlilimde wbc:12.1 eos#:0.6 Demir baglama :360 LdL:170.4 HdL:34 Tsh:4.68 Hb a1c:7 Devamını Oku
HGB 17.26 MONO % 15.80 HCT 52.14 MONO# 1.55 NRBC # NRBC % 0.00 bu yazdıklarım siyah olarak yazılmış ve yüksek çıktı tahlilimde tahlilim ise öksürük ve boğaz enfeksiyonu için yapılmıştı. doktorum bir sorun olmadığını söyledi. tanıdığım bir doktora gös... Devamını Oku
62 yaşında erkek hastanın kan tahlillerinde IgG 8990, IgM 242 Globulin 10,3 Sedimantasyon 90 çıktı.Kanda kalsiyum normal, üre normal,boyunda kitle opere edildi.Patoloji sonucunda plazma hücre neoplazm tanısı konuldu. kemik survey kemiklerde tutulum y... Devamını Oku