Merhaba,,dün 5 yaşındaki oglumun tahlil sonucunu aldım birde sizinle paylaşmak istiyorum yorumunuzu beklicem,hgb 11.1- hct 32.3 -mcv76.8-mch26.4-ne# 1.3-ne% 26.8-ly% 66.7 şimdiden teşekkür ederim Devamını Oku
Kalsiyum (ca) :8.2 :8.6 -10.0fosfor (fe) :6.5 :2.7 -4.5alcalen fosfotas:272 :42 -141total t4 (tt4) :97.53 :50 -120serbest t4 :9.96 :9 - 20tsh ... Devamını Oku
Kızım 19 yasinda kolesterol76.trigliserit83 ldlkoesterl18 ast 19 demir 40 demir bağ kap336 ttotaldemirbağkap 376 ldh 190 indirekt bilirubin H yaziyor ancaktotal ve direk eksikkodlama Aso27 tahlili yorumlarmisiniz Devamını Oku
Glukoz tahlilim 130 üre 48,4 normal midir? Devamını Oku
Hocam amcamın kan üre azotu (297)kreatinin(12.1)potasyum (7.2)bu tahlillerle hastahaneye de gitmek istemiyor.durumu nedir .ne olur. Devamını Oku
Antihcv 0.04 hbsag 2.53 anti hbs 0.01 anti hıv 0.321 bir kaç ay önceki sonucum da ise hbsag 1.38 çıkmıştı... hocam yorumlarınızı bekliyorum.Tahlil.com: Sonucunuzu değerlendirdik. Hepatit B enfeksiyonu yönünden HBS Ag testiniz pozitif çıkmış.Enfeksiyo... Devamını Oku
Sperm testimi tahlil ederseniz sevinirim renk: opak krem-likefaksiyon:25-vitalite:50-ph:8,5 h-sperm sayısı:28,8-total sperm sayısı:115,2-hızlı ileri hareket:35-yavaş ileri hareket:19-yerinde hareketli:10-hareketsiz:33-baş anamolisi:50-boyun anamoli... Devamını Oku
Kan tahlili sonucum;açlık glukoz 95 (70-100)insulin 9,05 (3-28)bu durumda insülin direncim var mıdır. şimdiden teşekkürler Devamını Oku
Kanda LİTYUM sayımı yaptırabilir miyim?Bunun için özel bir reçete ya da talimat gerekiyor mu?Ve de bu tahlil herhangibir hastanede yapılıyor mu? Devamını Oku
5 aylık kızıma idrar tahlili yaptırdık. epitel 1-2 lokasit 1-2 çıktı Dr antibiyotik tedavisi verdi . antibiyotik kullanmak zorunlumu. Teşekkürler Devamını Oku
Kan tahlilinde beta HCG SONUCUM BU ÇIKTI HAMİLEMİYİM 37816,6 Devamını Oku
Hocam amcamın kan üre azotu (297)kreatinin(12.1)potasyum (7.2)bu tahlillerle hastahaneye de gitmek istemiyor.durumu nedir .ne olur. Devamını Oku
2 yıllık evliyim 1 yıldır korunmuyoruz tahlil sonuçlarım:Perhiz süresi: 5 günSıvılaşma zamanı: 19 dk.Volum: 2 cc.Renk: Opak sarı beyazViskozite:. NormalFuruktoz: 21351 ml deki SPERM sayısı: 23,520,000Total Sperm sayısı : 47,040... Devamını Oku
Anti nükleer antikor tahlil sonucumda Devamını Oku
Kan tahlilinden çıkan TSH değerim 0,278 budur. 3 buçuk aylık hamileyim değer normal değerlerin altında çıktı bir problem yaşarmıyım. teşekkür ederim Devamını Oku
27 yaşındayım 4 aylık evliyim. FT3-2,83 FT4-1,33 B-HCG-0,1 E2-13,95 FSH-7,27 LH-8,55 PROLAKTİN-15,75 TSH-1,29 tahlil sonucumu öğrenebilir miyim.çok teşekkürler Devamını Oku
Hocam merhaba bundan 1 sene belki daha fazla süre önce şüpheli bir ilişki yaşadım bugün tahlillerimi yaptırdım sonuçlarım: HIV p24 Antijen + Anti-HIV (1+2) Antikoru NEGATİF:0.216 BİRİM:COI testlerde bir sorun var mı bu konuyu kapatabilir miyim? teşek... Devamını Oku
Kan üre azotu (297)kreatinin(12.1)potasyum (7.2)bu tahlillerle hastahaneye de gitmek istemiyor.durumu nedir .ne olur. Devamını Oku
Merhabalar iki gün önce bir akrabam bize ziyarete geldmişti bugün ise tüberküloz teşhisi kondu ona ben pek yakınında bulunmadım ama tüberküloz bulaşma riskinin oşduğunu biliyorum sizce tahlil yaptırmalı mıyım? Devamını Oku
Hocam amcamın kan üre azotu (297)kreatinin(12.1)potasyum (7.2)bu tahlillerle hastahaneye de gitmek istemiyor.durumu nedir .ne olur. Devamını Oku
Hocam amcamın kan üre azotu (297)kreatinin(12.1)potasyum (7.2)bu tahlillerle hastahaneye de gitmek istemiyor.durumu nedir .ne olur. Devamını Oku
Merhaba hocam adım ismail. benim kan grubum A rh + evleneceğim bayanın ise 0 rh + ...yaptığınız yorumların bir kısmını okudum. nadiren subgrup riski oluşabilir diyorsunuz. bizde uyuşmazlık var mı ve bu subgrup riskini önceden tahlillerle öğrenebilirm... Devamını Oku
Polistik over senduromum var.Adetimin 3. gününde tsh 2.173 serbest t3 3.13 serbset t4 0.98 fsh 4.67 lh 8.67 dhea-so4 333.83 estradiol(e2) 43.64 prolaktin 15.33 total testestoron 79.11 beta-hcg... Devamını Oku
Hocam amcamın kan üre azotu (297)kreatinin(12.1)potasyum (7.2)bu tahlillerle hastahaneye de gitmek istemiyor.durumu nedir .ne olur. Devamını Oku
Merhaba hocam adım ismail. benim kan grubum A rh + evleneceğim bayanın ise 0 rh + ...yaptığınız yorumların bir kısmını okudum. nadiren subgrup riski oluşabilir diyorsunuz. bizde uyuşmazlık var mı ve bu subgrup riskini önceden tahlillerle öğrenebilirm... Devamını Oku