"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

İdrar tahlili sonuçları Protein trace Bilirubin 1+ Glukoz Neg Keton 2+ Ph <=5.0 Nitrit Neg ?

İdrar tahlili sonuçları Protein trace Bilirubin 1+ Glukoz Neg Keton 2+ Ph =1.030 Urobilinojen normal Eritrosit Neg Sonuçlarımı yorumlar mısınız? Devamını Oku

Tırnaklarımda kırılmalar yorgunluk saç dökülmesi halsizlik üzerine doktora gittim

 Tırnaklarımda kırılmalar yorgunluk saç dmkülmesi halsizlik üzerine doktora gittim ve tahlil sonuçlarım:alanin aminotransferaz(alt) 20 3-34 aspartat transaminanz(ast) 19 3-31 glikoz(seker-aks) 84 70-110 kreatinin(serumda) 0,8 0,6-1,3 üre kanda 16 10-... Devamını Oku

Kan tahlili yaptım ve baso# değerim 0 çıktı bunla iligi beni bilgilendirirmisnz.ne yapmalıyım.

 Kan tahlili yaptım ve baso# değerim 0 çıktı bunla iligi beni bilgilendirirmisnz.ne yapmalıyım.yardımcı olurmusunz lütfen  Devamını Oku

HBV-DNA 53.7 IU/ml HBsAg (Kemoluminesans veya benzeri) 1^1792 POZİTİF

HBV-DNA    53.7 IU/ml     HBsAg (Kemoluminesans veya benzeri)    1^1792                   -          POZİTİF bu tahlil neticeleri tam olarak ne ifade ediyor Devamını Oku

WBC 5,6 RBC 3,97 HGB 11,9 HCT 33,7 MCV 85 MCH 30 MCHC 35,4 RDW 11,6 PLT 270. Durum nasıl?

WBC 5,6 RBC 3,97 HGB 11,9 HCT 33,7 MCV 85 MCH 30 MCHC 35,4 RDW 11,6 PLT 270 MPV 5,9 RCT 0,158 PDW 11,4 LYM 1,9 LYM% 35,3 MONO 0,2 MONO% 5 GRAN 3,5 GRAN% 59,7 kan tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? Devamını Oku

Hocam oğlum soğuk algınlığından hastaneye götürdüm bu tahlilleri çıktı nasıl değerlendirirsiniz. EBV EBNA IGG : Pozitif 3.47 MYCOPLASMA PNEUMONİAE : Negatif?

Hocam oğlum soğuk algınlığından hastaneye götürdüm bu tahlilleri çıktı nasıl değerlendirirsiniz. EBV EBNA IGG : Pozitif 3.47 MYCOPLASMA PNEUMONİAE : Negatif 0.13 PARVOVİRUS B19 IGM : Negatif 0.49 MYCOPLASMA PNEUMONİA IGG : Negatif 0.05 PARVOVİRUS B19... Devamını Oku

TSH: 1,82 FSH: 7,33 LH:7,65 ESTRADİOL: 22,27 PROLAKTİN: 18,93 DHEA-S: 334,4 TOTAL TESTOSTERON: 0,27. Yardımcı olur musunuz?

Merhaba hormon tahlili yaptırmıştım ancak doktor izne çıkmış:( cevapalamadım yardımcı olur musunuz, teşekkürler TSH: 1,82 FSH: 7,33 LH:7,65 ESTRADİOL: 22,27 PROLAKTİN: 18,93 DHEA-S: 334,4 TOTAL TESTOSTERON: 0,27 Devamını Oku

Kızımın tahlil sonuçları sıkıntı var mı WBC 11,59 - RBC 4,48 -HGB 11,5 - HCT 36,6 -MCV 81,8 - MCH 25,7 -MCHC 31,4 - RDW CV 12,3 - RDW - SD 43,4 - PLT 303?

Kızımın tahlil sonuçları sıkıntı var mı WBC 11,59 - RBC 4,48 -HGB 11,5 - HCT 36,6 -MCV 81,8 - MCH 25,7 -MCHC 31,4 - RDW CV 12,3 - RDW - SD 43,4 - PLT 303 -MPV 8,1 - PCT 2,45 - PDW 15,9 - LY# 3,65 - LY% 31,5 - MO#0,86 - MO%7, - NE# 7,05 - NE%60,8 Devamını Oku

Merhabalar 37 yaşındayım. Regl günümün 4 günü hormon testi yaptırdım.açlık tokluk durumu bu tahlillerin sonuçlarında önemli mi?

Merhabalar 37 yaşındayım.Regl günümün 4 günü hormon testi yaptırdım.açlık tokluk durumu bu tahlillerin sonuçlarında önemli mi?Tahlil öncesinde aç değildim.Test 4.gün yapıldı.okuduğum kadarıyla bu testler 2-3 gün veriliyormuş.sorun olur mu.Lh degerim ... Devamını Oku

Merhaba gebelik için kan tahlili yaptirdim.Sonuc kisminda asagiya bakan bir ok ve yaninda 0.500 yaziyor.

Merhaba gebelik icin kan tahlili yaptirdim.Sonuc kisminda asagiya bakan bir ok ve yaninda 0.500 yaziyor.Referans araligi diye bir yerde negative0-5 yaziyor.Hemen altinda 3.hafta 4.hafta ve 5.hafta yaziyor bu haftalarin karsisinda rakamlar var ve arti... Devamını Oku

6 aylık gebe 21 yaşında bir bayanım dün yapılan kan tahlilimde rbc 3.56 hgb 11 hct 31.7 neut# 7.58 lym%19.9 çıktı ?

 6 aylık gebe 21 yaşında bir bayanım dün yapılan kan tahlilimde rbc 3.56 hgb 11 hct 31.7 neut# 7.58 lym%19.9 çıktı bunlar normalmidir ayrıca vitamin haplarımı gebeliğin 17.haftasından beri kullanmaktayım Devamını Oku

33 yaşında bir bayanım bu zamana kadar hiç adet düzensizliği yaşamadım?

 33 yaşında bir bayanım bu zamana kadar hiç adet düzensizliği yaşamadım 6 aydır düzensiz adet oluyorum bir ayda 2/3 defa doktora gittim tahlil istedi hormon testi idrar kültürü sonuçlarım TSH 1,73 FSH8,47 LH 2,72 E2 46 İDRAR KÜLTÜRÜ dansite 1,010 i... Devamını Oku

Bobreklerimde kist nedeniyle ameliyat oldum. Sonra tahlillerimde yine kist bobrek ustu bezindede kist olduğu ayrica karacigerde yaglanma ve kist oldugu tespit e

Merhabalar.51 yasinda bayanim .bobreklerimde kist nedeniyle ameliyat oldum. Sonra tahlillerimde yine kist bobrek ustu bezindede kist olduğu ayrica karacigerde yaglanma ve kist oldugu tespit edildi. Bu durumu yorumlamanizi istiyorum. Sizce ciddi bi so... Devamını Oku

Hamile kalmama egel mi acaba ? teşekkürler şimdiden TOXO IgG (KANTİTATİF) 225 IU/ml < 50 IU/ml NEGATİF

Merhaba, hamile lik öncesi kontrol için tahlil yaptırdım. bu değerler normal mi hamile kalmama egel mi acaba ? teşekkürler şimdiden TOXO IgG (KANTİTATİF) 225    IU/ml < 50 IU/ml NEGATİF > 50 IU/ml POZİTİF TOXO IgM     0.15    S/CO Devamını Oku

Kan tahlili yaptırdım. sonuçlarımı yorumlar mısınız ? BetaHCG <1,00 0 - 20 mIU/mL TSH 0,815 0,4 - 4,5 uIU/mL

18 yaşındayım 12 gündür adet geçikmesi yaşıyorum. en son ocagın 6sında adet gördüm. devlet hastanesinde kan tahlili yaptırdım. sonuçlarımı yorumlar mısınız ? BetaHCG ... Devamını Oku

Merhaba 18 haftalık hamileyim bugün tahlil sonuçlarımı aldım rica etsem yorumlar mısınız. RBC:3.76 HGB:11.4 HCT:34 NEUT:74.4

Merhaba 18 haftalık hamileyim bugün tahlil sonuçlarımı aldım rica etsem yorumlar mısınız. RBC:3.76 HGB:11.4 HCT:34 NEUT:74.4 LYMPH:19.5 DANSİTE:>=1.030 ERİTROSİT:1+ LOKOSİT:1+ URE:11 Devamını Oku

Tetkik için kan verdiğimde (nodüllü haşimatoyum) 50 mg eutroyx tiroid ilacı almıştım ?

Tetkik için kan verdiğimde (nodüllü haşimatoyum) 50 mg eutroyx tiroid ilacı almıştım ve 2 litre su içmiştim idrara sıkışıktım. Tahlilimin sonucunu etkilemişmidir. Yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. Saygılarımla  alfa feto protein test i(A SON... Devamını Oku

Kızıma tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4?

Kızıma  tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80 rdw 19.20 HbF 0.80 hba2 5.60 hba91.60 hbs Devamını Oku

Kan tahlilimin sonucunda,WBC 4.3 (Normal 4.60-11.00) NEU% 34.4 ?

Kan tahlilimin sonucunda,WBC 4.3 (Normal 4.60-11.00) NEU% 34.4 (Normal 50.00-70.00) LYM 53.5 (Normal 20.00-40.00) NEU 1.5 (Normal 2.00-7.00) Diğerleri normal değerler arasında sadece yukarıda yazdıklarım sıkıntılı yorumlarsanız sevinirim.Tereddüt edi... Devamını Oku

23 yaşında bir bayanım. Annemde haşimato tiroidi var ve belirtilerin çoğu bende de görülüyor?

 23 yaşında bir bayanım. Annemde haşimato tiroidi var ve belirtilerin çoğu bende de görülüyor. tahlil değerlerim; TSH 1,020 (0,27-4,2) Serbest T3 3,16 (2,03-4,44) Serbest T4 0,89 (0,93-1,71) Sonuçlar normal mi? Devamını Oku

Wbc:3.02. Rbc:3.61. Hgb:10.0. Hct:29.4 çıktı ve biraz kuşkulandı

Merhaba hocam benim oğlum 3 yıl 10 ay yaş olarak dün doktorda test yaptırdık.. Wbc:3.02. Rbc:3.61. Hgb:10.0. Hct:29.4 çıktı ve biraz kuşkulandı kemikle alaka diye bi daha vericez tahlil ama şuan ve öncesinde grip ve antibiyotik kullanıoruz değerlerim... Devamını Oku

2 ay önce trombosit verdim bügün tekrar vermem gerekti ancak test sonucunda wbc 3.4 çıktı

2 ay önce trombosit verdim bügün tekrar vermem gerekti ancak test sonucunda wbc 3.4 çıktı doktor savunma sistemin çökmüş tahlil yap dedi bende kan tahlili yaptırdım  wbc 6.4 çıktı neden böyle oldu anlamadım Devamını Oku

Adet gördüm. devlet hastanesinde kan tahlili yaptırdım. sonuçlarımı yorumlar mısınız ? BetaHCG <1,00 0 - 20 mIU/mL?

18 yaşındayım 12 gündür adet geçikmesi yaşıyorum. en son ocagın 6sında adet gördüm. devlet hastanesinde kan tahlili yaptırdım. sonuçlarımı yorumlar mısınız ? BetaHCG ... Devamını Oku

Merhaba 18 haftalık hamileyim bugün tahlil sonuçlarımı aldım rica etsem yorumlar mısınız. RBC:3.76 HGB:11.4 HCT:34 NEUT:74.4 LYMPH:19.5

Merhaba 18 haftalık hamileyim bugün tahlil sonuçlarımı aldım rica etsem yorumlar mısınız. RBC:3.76 HGB:11.4 HCT:34 NEUT:74.4 LYMPH:19.5 DANSİTE:>=1.030 ERİTROSİT:1+ LOKOSİT:1+ URE:11 Devamını Oku

Merhaba idrar tahlili sonuçlarım; Renk/Görünüm: Sarı/Berrak Reaksiyon/PH: 6.5 Dansite: 1015 Lökosit: Pozitif (15-20) Nitrit: Pozitif Keton: Pozitif?

Merhaba idrar tahlili sonuçlarım; Renk/Görünüm: Sarı/Berrak Reaksiyon/PH: 6.5 Dansite: 1015 Lökosit: Pozitif (15-20) Nitrit: Pozitif Keton: Pozitif Protein: Negatif Glukoz: Negatif Bilirubin: Negatif Eritrosit: Negatif (2-3) 8-10 Epitel Nadir bakteri... Devamını Oku


?