Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Babanızın wbc yani lökosit değeri çok yüksek.Periferik yayma adlı bir tahlil daha var.Onunda yapılması yararlı olacaktır.Sonuçların beklenmesi konusunda doktarların görüşüne katılıyorum.Ayrıca anemi yani kansızlık bulguları da var.
Devamını OkuBu değerlere bakarak romatizma ve şeker hastalığı var diyemeyiz.
Devamını OkuSperm tahlilinizde herhangi bir sorun görünmüyor
Devamını OkuSoru:MCV oran= 63,7MCH oran=20,9MCHC =32,9RDW = 14,4Trombosit Sayısı = 200bin/mm3Eritrosit = 6,49 milyonLökosit=7,9 binTahlil sonuçlarına göre MCV oranı düşük çıkmış ve eşim hamile olduğundan doktoru bu konu hakkında yorum istedi yardımcı olursanız sevinirim.
Devamını OkuSedim düşüklüğü önemli değildir.Normal değer.
Devamını OkuBeta HCG test değerlerinizde düşme var.Bu durumda gebe olmanızdan sözedilemez.Bir kadın doğum doktorunun da fikrini almalısınız.Ceva
Devamını OkuBöyle internetten yalan yanlış bilgiler okuyup, bunları da yalan yanlış yorumlayarak 3 günde doktor 6 günde endokrinolog olmaya kalkma,her kelimeye bir anlam vererek hayatını karartma. Muhtemlen sende Haşimoto Tiroidit var ve bunun tanısı için AntiTG ve AntiTPO bakmak yeterli. Bir de tiroid ultrason...
Devamını OkuKan testlerinizde ciddi bir sorun gözükmüyor.
Devamını OkuMonosit % 12 ye kadar normal habuledilebilir.Sizin değeriniz ise %12,6 çıkmış.Önemli bir yükseklik değil.Bir sorun olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuBir kadın doğum uzmanına başvurun.Vajen kültürü ve mikroskopik testler isteyevektir, akıntının araştırılması için
Devamını OkuHamile olma olasılığınız pek yok.Adet gecikmenizin başka bir nedeni olabilir
Devamını OkuSadece wbc yüksekliğinizin ,beraberinde ciddi bir enfeksiyon bulgusu olmaması kaydıyla hamileliğiniz için önemli olmadığını düşünüyorum.
Devamını OkuŞeker değerlerinizde anormallik var.Ayrıca LDL kolesterol değeri de yüksek.Şeker hastalığı genetik olabilir.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız
Devamını OkuNormal sonuç, problemyok
Devamını OkuWBC değeri düşük kızınızın.Bazı viral enfeksiyonlarda bu tür durumlar olabiliyor.Bir hafta sonra tetsi tekrar ettirin, yine bu değerler çıkarsa bir çucuk hematoloji uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuAdet görürken gebelik testi yaptırmışsınız.Burada bir yanlışlık var,adet görmeniz zaten gebe olmadığınızı gösteriyor.Boş yere gebelik testi yaptırmışsınız.
Devamını OkuSkorbit hastalığı C vitamini eksikliği nedeniyle oluşan bir hastalıktır.Skorbitin en önemli belirtileri kendiliğinden olan kanamalar, kolay morarma, saç dökülmesi, dişlerin dökülmesi, dişetlerinde kanama ile eklemlerde ağrı ve şişliktir.Skorbit hastalığında C Vitamini düzeyi düşer.C vitamini yani as...
Devamını OkuHemogram Tahlil sonuçlarınız da hafif kansızlık yani anemi bulguları var.Doktorunuz tedavi başlayabilir.
Devamını OkuSedim testiniz yüksek, enfeksiyonlar başta olmak üzere bir çok nedenle yükselebilir,tek başına yüksek çıkmasının fazla bir anlamı yoktur
Devamını Oku15 ÇIKAN BETA HCG DEĞERİ SINIRDA bir değer.Önümüzdeki günlerde yapılacak tekrar testi daha net bilgi verecektir
Devamını OkuAnemi yani kansızlık bulgularınız var.Muhtemelen demir eksikliğine bağlı olarak gelişen bir anemi.
Devamını OkuCevap:Sedimentasyon testiniz normal.Sorun yok.
Devamını Oku