Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
İdrar yollarınızda enfeksiyon olabilir.İdrar kültürü yaptırın
Devamını OkuGaitada eritrosit görülmesi bir kanama olduğunu gösteriyor.Amip veya bazı bakteriyel enfeksiyonlarda bu tür tahlil sonucu görülebilir.
Devamını OkuNormalda idrarda protein görülmemelidir.Sizde ise çok az çıkmış.Basofil düşüklüğünün ise bir anlamı yoktur.Bunu dert eymeyin, UIBC demir eksikliğinde yüksek çıkabilir.Diğer sonuçlarla birlikte değerlendirilmesi uygun olacak.Bir dahiliye uzmanına danışmanızda yarar var.
Devamını OkuOtoantikor testleri çok geniş bir gruptan oluşmaktadır.Hangi otoantikor testinin negatif çıktığını yazmamışsınız.Ancak testin negatif çıkması romatizmal bir sorun olmadığı yönünde kesin olmamakla birlikte bir gösterge olabilir.
Devamını OkuOğlunuzun wbc yani lökosit değeri yüksek.13.500 ve üstü olan değerler yaşına göre yüksek kabul edilir.Bakteriyel bir enfeksiyon geçiriyor olabilir.İdrar yollarında bir iltihap veya bakteriyel bir enterit de olabilir.WBC yüksekliğini araştırmak için ilave tahliller yapılması gerekli.
Devamını OkuD vitamin düzeyi sadece kemik için değil sistemik etki için de gerekli ve 30′un üstünde olmalı. 18.7 yetersiz bir değer, tedavi almalısınız
Devamını Okuİdrar tahlilinizde mikrop üremiş.Enterobakter,gram negatif bir bakteri olup,idrar yolu enfeksiyonu yapar.Kültür raporunuzda uygun antibiyotikler belirtilmiştir.Bunlardan doktorunuzun uygun gördiği biri ile tedavi olmalısınız.
Devamını OkuBu testler klinik olarak çok da anlamlı değildir.Önemli bir sorun olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuWBC değeri düşük.Bu annenizi enfeksiyonlara karşı duyarlı yapar dikkatli olmalısınız.Ayrıca kansızlık yani anemi bulguları da var.Alkalen Fosfataz değeri yüksek.Yüksek tansiyonla birlikte kalp yetmezliği varsa bu durumda da yükselebilir
Devamını OkuReferans değerleri yazmamışsınız ancak bu durumda pozitif bir sonuç uzak ihtimal.Zaten doğrulayıcı testler çalışılmadan HıV testinde pozitif rapor vermek doğru değil.
Devamını OkuAnemi yani kansızlık bulgularınız var.Gebeliğinizin bu döneminde olması olağan.Doktorunuz takviye demir hapları verecektir.
Devamını OkuAnkilozan spondylit da CRP yüksekliği olağandır.Doktorunuzun önerdiği tedaviye devam edin
Devamını OkuBir problem gözlenmiyor.Kadın doğum doktorunuz çok daha detaylı açıklama yapacaktır.
Devamını OkuHipotirodi belirtisi,hamilelik için sorun yaratabilir.
Devamını OkuGünümüzde modern laboratuvarlarda eksternal ve internel dediğimiz kontrol programları kullanılıyor.Yani yapılan testler uluslararası programlar ve laboratuvar içi kontrol programları ile denetleniyor.Bu nedenle günümüzde yapılan tahlillerin güvenilirliği oldukça yüksektir.
Devamını OkuCA 125 in tek başına yüksek çıkması çok anlamlı değildir.Genellikle kanser tanısı koyulan hastaların takibinde kullanılır.Her 100 sağlıklı kişinin birinde herhangi bir hastalık olmadığı halde bile yüksek çıkabilmektedir
Devamını OkuAntitrombin testinizin referans değerleri vermemişsiniz ama bizdeki referans değerlerine göre sonuç kabul edilebilir değerlerde çıkmış.
Devamını OkuAPTT değeri yüksek, bu normal değil.Pıhtılaşma ile ilgili sorunlarda bu değer yüksek çıkabilir
Devamını OkuSanırım kafanız biraz karışmış.Farenjit,sinusit,zatüre,grip,kalp romatizması ve böbrek yetmezliği birbirinden farklı hastalıklar.Panik olmanızı gerektirecek bir durum yok,muhtemelen bakteriyel bir enfeksiyon geçirmişsiniz ve lökosit 18 000 çıkmış,sonra da 10.000 e düşmüş.Şu andaki CRP değerini yazma...
Devamını Okuwbc oranı yüksek,bir enfeksiyon bulgusu olabilir,yine de periferik yayma adında bir testin yapılması yararlı olacaktır.Çocuk hematolojisi uzmanına danışabilirsiniz, safra kesesi taşı da çocuklarda sık görülen bir şey değil.Bu konuda da bir üniversite hastanesi çocuk bölümüne gitmelisiniz.
Devamını OkuKolesterol ve trigliserit değerlerinizin yüksek olduğu gözleniyor.Yorgunluğun bir çok nedeni bulunuyor.Ancak sadece kolesterol yüksekliği ile yorgunluk arasında net bir ilişki bilinmiyor.Yorgunluk nedenleri ile ilgili çok daha geniş inceleme yapılması gerekli diye düşünüyorum.Yorgunluk ve nedenleri ...
Devamını OkuTahlil.com:İleri derecede anemi bulgularınız var.Biran önce tedavi olmalısınız.
Devamını Oku