Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Endişelenmenize gerek yok.Değeriniz normal aralıklarda
Devamını OkuGebelik testi olan kanda beta HCG testi negatif çıkmış.Burada belirtmek istediğimiz nokta ise, gebelik testi için en uygun zamanın ilişkiden sonraki gün yerine beklenen adet tarihinde gecikme olması sonrası zaman olduğunu bilmeniz.
Devamını OkuMeninin normal değeri 2-6 ml olmalıdır.Meninin az olması meni kanallarındaki bir tıkanıklık olabileceğini gösterir.Bir üroloji uzmanına ileri tetkik ve tedavi için başvurmalısınız.
Devamını OkuHamile olmadığınızı gösteren test sonuçları
Devamını OkuBu değerlerin tüm kan sayım değerleri ile birlikte değerlendirilmesi gerekiyor ancak kayda değer bir sorun olmadığını söyleyebiliriz.
Devamını OkuGebelik testini uygun zamanda yaptırmışsınız.Şu durumda hamilelik ihtimali pek görülmüyor.Her adet gecikmesi de gebelik nedeniyle olmayabilir.Adet gecikmesinin muhtemel nedenlerine dair aşağıdaki yazımızı okumanızı öneriyoruz.Adet gecikmesinin nedenleri
Devamını OkuTotal Ig E ve wbc değerlerinde yükseklik anlamlı gözüküyor.Çocuk hastalara sadece tahlil sonuçları ile ilgili yorum yapmak çok sağlıklı değil.Mutlaka bir çocuk doktoru çok daha sağlıklı bilgi verecektir.Ancak wbc yüksekliği bakteriyel bir enfeksiyonu düşündürüyor.Alt veya üst solunum yolu enfeksiyon...
Devamını OkuKan değerleriniz normal aralıklarda olmak üzere ,alt sınıra da yakın.Bu durumda anemiden söz edilemez.Ama anemi konusunda beslenmenize dikkat edebilirsiniz.Örneğin kan yapıcı olarak bilinen kırmızı üzüm,pekmez,sakatat gibi gıdalara ağırlık verebilirsiniz.Diğet şikayetleriniz için ise yorgunluk yönün...
Devamını OkuKaraciğer biyopsisine gastroenteroloji uzmanı karar verecektir.Ancak testlerinizde panik olacak bir durum yok
Devamını OkuHct ve Hgb testleriniz düşük çıkmış.Normal değil.Kansızlık bulgusu
Devamını OkuTsh değeriniz düşük çıkmış.TSH düşüklüğü hipertiroidi durumlarında olur.Yani tiroid beziniz fazla çalışıyor.
Devamını OkuTüm kan sayımı sonuçlarınızla birlikte değerlendirsek daha yol gösterici olur.
Devamını OkuTiroid değeriniz idealde bebeğe zarar söz konusu değil, ancak muhtemel demir eksikliğiniz var, bu duruma baktırıp takviye yaptırın
Devamını OkuEnfeksiyon bulgusu.Kültür daha açıklayıcı bilgi verecektir
Devamını OkuMantar enfeksiyonu geçirmişsiniz.Ancak bunun tedavisi için antibiyotik verilmez.Burada bir yanlışlık var.Bu nedenle de kısır olunmaz merak etmeyin. Her mantar enfeksiyonu cinsel ilişki nedeniyle oluşur diye de bir genelleme yapamayız.
Devamını OkuSoru:Tam olarak testlerim böyle yaziyor hcv- hcv antigen
Devamını OkuPeriferik yayma testinin tüm verilerini belirtmemişsiniz.Ama ciddi bir sorun olacağını düşünmüyorum.Yine de periferik yayma sonucunuzu değerlendiren doktor sizi bilgillendirecektir.
Devamını OkuSonuçlarınızı inceledim.Şu anda panik olacak bir durum yok gözüküyor.Kene ısırması sonrası trombosit sayısının normalin altına inmesi,Lökopeni (Akyuvar sayısının normalin altına inmesi) ve kanamaya bağlı olarak da anemi(kansızlık) görülebilmektedir.Şu an için kızınızda böyle bir durum yok.Kızınızda ...
Devamını OkuAkıntınızın rengine göre bir şey söylemek doğru olmaz.Vajinal bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.Bu durumda doktorunuzun muayenesi sonrası akıntıdan yapılacak mikrobiyolojik inceleme en doğru yaklaşım olacaktır.
Devamını OkuSperm testinde meninin renksiz görülmesi normal değildir.Uzun süreli antibiyotik kullanımlarında görülebilir
Devamını OkuHer merkezin referans değerleri bir birinden farklı olabilir.Her test de yapıldığı merkezin referans değerlerine göre yorumlanmalıdır.Sonuç olarak kreatin değerinin yüksek
Devamını Okuİyi ki hafif bir sürtünme yaşamışsınız, ya bir de ağır bir sürtünme olsaydı ne olurdu, düşünmek bile istemiyoruz.Bu konuda sitemize yüzlerce soru geliyor ve hep aynı cevabı veriyoruz.Hamilelik ihtimali yok denecek kadar azdır.Ancak tedbiren de olsa adetinizde en az 1 haftalık bir gecikme olursa te...
Devamını OkuSonuçlarınızda problem yok.IG G pozitiflikleri bu enfeksiyonların önceden geçirildildiğini göstermektedir.
Devamını Oku