Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Merhaba, yaşım 33, İdrar testi yaptırdım ve ultrason çektirdim yorumlayabilir misiniz? Renk: sarı Görünüm:berrak dansite:1020 PH:7 Protein:negatif Glukoz:negatif Keton:negatif Ürobilinojen:normal Bilirubin:negatif Nitrit:negatif Lökosit 3-4 ; Eritrosit 4-5 / İdrar Kültürü sonucu: Üreme Olmadı. Ultra...
Devamını OkuMerhabalar; hsv tip 1 ıgg 13.73 pozitif değer aralığı: =1.00 pozitif ıgm 0.25 negatif değer aralığı:
Devamını OkuMerhaba tahlili sonuçlarına göre düşük yüksek olanlar şu şekilde ; ALT 42. (Referanslar 1-41) MO%2. (Referanslar 3-7) PLT 148. (Referanslar 150-400) MPV 7.9. (Referanslar 8-15) PCT 0.12. (Referanslar 0.15-0.35) Yorumlar mısınız lütfen ? Teşekkür ederim
Devamını OkuTahlil sonucunuzu değerlendirdik. Sonuç negatif, yani hamilelik görünmüyor. Şikayetleriniz için bir kadın doğum uzmanına başvurabilirsiniz.
Devamını OkuKansızlığınız var ama çok da ileri derecede olduğunu düşünmüyorum.Ama mutlaka tedavi olmanız gerekli.Sitemiz ziyaretçilerinin büyük bölümünün ortak sorunu olan anemi sizin de sağlık probleminiz.
Devamını OkuHer 2 test de tiroid bezinin çalışmasıyla ilgili testler.Tiroid bezi fonksiyonları ve varsa bozuklukları ile ilgili bilgi verirler.Test sonuçlarınız normal.Tiroid beziniz normal çalışıyor.
Devamını OkuBeta hcg testinin yapılma süresinin ilişki sonrası süre ile ilgisi yoktur.Burada asıl olan adette gecikme olmasısır,eğer beklenen adette en az 5 günlük bir gecikme olursa beta hcg yapılmalıdır.Sizde zaten gecikme olmamış ve normal olarak da adet görmüşsünüz...
Devamını OkuSonuçlarınız normal.Ancak şikayetleriniz devam ettiğine göre bir de gastroenteroloji uzmanına başvurun.İlave tahliller isteyebilir.
Devamını OkuOğlunuzun hemogram sonuçları normal görülüyor.
Devamını OkuÜre yüksekliği klinik olarak anlamlıdır.Düşüklüğünün ise fazla bir klinik anlamı yoktur.Yine de gebeliğinizi takip eden doktora danışabilirsiniz
Devamını OkuEritrosit ve lökositin gaitada görülmesi,paraziter veya bakteriyel bir enfeksiyonun geçirildiğini düşündürür.Paraziter bir etken görülseydi eğer gaita tahlilinizde bu rapor edilirdi.Böyle bir bilgi olmadığına göre Gaita Kültürü anlamlı olacaktır.Kültürde bakteriyel bir etken varsa ortaya çıkar.Ayrıc...
Devamını OkuSoru:Adetime 3 gün kala kanda gebelik testi yaptırdım, sonuç bölümünde
Devamını OkuEğer idrar tahlilinizde başka bir bulgu yoksa ilaç kullanmanıza gerek yok.Şikayetleriniz devam ederse 3-4 gün sonra idrar tahlili bir daha tekrarlanabilir.Ayrıca idrar kültürü de yapılabilir
Devamını OkuWBC ve PLT değerlerindeki yükseklik eşinizin bir enfeksiyon geçirmkekte olduğunu düşündürüyor,zaten antibiyotik tedavisi de başlanmış.Bu durumda kanser ilk akla gelecek bir seçenek değildir.Panik olmayın.Değerlerde düşme olmazsa bir enfeksiyon hastalıkları ve/veya hematoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuBeklenen adet gününüzden önce mi test yaptırdınız? Eğer adetinizde gecikme olmasına rağmen böyle bir sonuç çıktıysa hamile olduğunuzu düşünmüyorum
Devamını OkuSonuçlarınız normal su aşamda gerek yok teste
Devamını OkuWBC değeriniz oldukça yüksek, tedavinizle ilgili karar ve sorumluluk muayeneneizi yapan doktorun insiyatifindedir.Hematoloji bölümüne de danışabilirsiniz.
Devamını Okuİdrar kültüründe üreme olması enfeksiyon geçirdiği anlamına gelir.Doktorunuz buna göre tedaviye başlayacaktır
Devamını OkuAğır egzersiz sonrası hematüri yani idrarda eritrosit olması olağan olabilir.Bir hafta sonra testi tekrar ettirin.Yine eritrosit çıkarsa bir üroloji uzmanına danışın.
Devamını OkuSizde hipotiroidi var, muhtemelen Haşimoto tiroidite bağlıdır. Bu nedenle Anti-tg ve Anti-TPO bakılması gerekli diye düşünüyorum. Toksik olmayan multinodüler guatr tanısındaki nodüllerin bir kısı da yalancı nodül olabilir, Haşimoto Tiroiditte yalancı nodül mutad olarak görülür. Hipotiroidi kilo alma...
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği enfeksiyon bulgusu, HGB düşüklüğü ise anemi bulgusu.PLT değeriniz de hafif de olsa yüksek, anemilerde olabili.r
Devamını OkuKardiyoloji doktoru muayene bulgularınızla birlikte çok daha doğru yorum yapacaktır.Ancak kayda değer bir sorun da görülmüyor yazdığınız bilgilere göre
Devamını OkuÇocuğunuzun yaş grubuna göre bu sonuçlarla bir anemiden söz edemeyiz, çocuklarda normal değerler bir miktar aşağıdadır kan sayımında,bu konuda sitemiz arama motorunu da kullanarak önceden yapılmış yorumları da okuyarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Devamını Okuİdrar tahlilinde eritrosit görülmesi olağan bir durum değil.Kum döküyor olabilirsiniz.Ayrıca sarı sıvı gelmesi üretrit dediğimiz kimi zaman cinsel yolla bulaşan enfeksiyonlarda görülen bir bulgu.Bir üroloji uzmanı gerekirse başka tahliller isteyerek size daha ayrıntılı bilgi verecektir.
Devamını Oku