Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kansızlık yani aemi belirtileri var.Ayrca Beta HCG testiniz yüksek.Henüz yeni bir hamilelik olabilir.TSH testinin ise referan sdeğerlerini yazarsanız bilgi verebiliriz.
Devamını OkuEğer açlığınız ortalama 12 saat ise sorun olmaz.
Devamını OkuAST değeriniz az da olsa yüksek.Kilo problemimiz de olduğuna göre karaciğer yağlanması işk olarak akla gelmeli
Devamını OkuSonuçlarınız hamile olduğunuzu gösteriyor.
Devamını OkuDHEA SO4 testiniz normal sınırlarda.
Devamını OkuHayır yok, ALT değerinizdeki çok hafif yükseklik kayda değer değil
Devamını OkuVerdiğiniz tahlil değerleri gayet olumlu,umarım HBV DNA da negatif çıkar.
Devamını OkuTotal kolesterol değeriniz yüksek bununla birlikte kötü huylu kolesterol olarak da bilinen LDL kollesterol testiniz de yüksek çıkmış.Glukoz testiniz ise normal..Kilo probleminiz olduğundan da bahsetmişsiniz.Anladığım kadarı ile doktor arkadaşlarım tanınızı tam koyamadıklarından ilave tahliller de is...
Devamını Okuyazarlarından Doç.Dr.Mustafa Cesur'un Yorgunluk,yorgunluk nedenleri ve yapılması gereken tahlillere dair aşağıda linki verilen yazısını okumanızı öneriyorum.http://tahlil.com/yorgunluk-ve-yorgunlukta-yapilmasi-gerken-tahliller
Devamını Okugardnerella vaginalis bir bakteridir.Vaginit adı da verilen vagen enfeksiyonu yapar.Bu yönde tedavi olmalısınız.
Devamını OkuOGTT yani ağızdan glukoz testi gebelerde 75 veya 100 g glukoz verilerek yapılır.Sizin testinizde kaç gram glukoz verildiğini belirtirseniz daha sağlıklı bilgi verebilirim.Diğer testlerinizde ise anemi dışında ciddi bir sorun görülmüyor.Sizin döneminizdeki bir çok gebede de bu derece anemi olağan kab...
Devamını OkuMuhtemelen pozitif sonucunuz.Yine de tekrar ettirmeniz uygun olabilir
Devamını OkuTiroid testleriniz normal çıkmış
Devamını Okuİdrar tahlil sonucunuzdaki belirtiğiniz değerler normal
Devamını OkuKansızlık bulguları var. RF yüksekliği ise romatizmal bir hastalık belirtisi olabilir.ASO yüksekliği de, geçirilmiş ve Streptokok bakterisine dair bir enfeksiyonu gösteriyor.
Devamını OkuSonucun negatif çıkmış Kafanızi gereksiz yere karıştırmayın
Devamını OkuÖnemli bir sorun olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuNormal degerin çok az altı .problem olmayabilir. Doktorunuz diğer tahlillerle birlikte değerlendirme yapacaktır
Devamını OkuVitamin B12 değeriniz düşük…..
Devamını OkuGenetik testler spesifik testlerdir,sonuç raporunun tüm detayları incelenmelidir. Bunu en iyi tetkiki isteyen ve klinik durumunuzu bilen doktorunuz yorumlayacaktır.
Devamını OkuCRP romatizmal hastalıklarda ve enfeksiyonlarda yüksek çıkabilir.Kolesterol ve trigliserit değerleriniz de yüksek.İlk aşamada diyet ve düzenli egzersiz düşürmede yardımcı olacaktır.
Devamını OkuHayır, şüphe falan yok.Sonucunuz negatif
Devamını OkuBir endokrinoloji uzmanına başvurmanızı öneriyoruz.
Devamını Oku