"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

MCH H 32,5 pg -PDW L 12,9 -% MONO L 1,2 - # MONO L 0,1 - # EOS L 0 tahlil sonucumu yorumlarmısınız acaba?

 MCH H 32,5 pg -PDW L 12,9 -% MONO L 1,2 - # MONO L 0,1 - # EOS L 0 tahlil sonucumu yorumlarmısınız acaba? Devamını Oku

Merhabalar tahlillerimi yorumlarmısınız sizlere cok teskkür ederim kolay gelsin

 Merhabalar tahlillerimi yorumlarmısınız sizlere cok teskkür ederim kolay gelsin.tahlil sonuclarım.VBC 7,5 RBC 3,4 HGB 12,0 HCT 34,9 PLT 323,0 MCH 35,7 MCHC 34,4 RDW 19,8 MCV 104,0 MPV 7,2 PCT 0,2 TETKİK ADI .PT S 10,2 İNR 0,95 APTT 21,2 Devamını Oku

Penisim ereksiyon olamıyor, 2 aydır hiç bir şekilde hareketlenme yok. daha önce en az haftada 3 4 kez olurdu

2 ay önce korumasız birlikteliğim oldu.şiddetli bi yanma oldu. 2 kez dr a gittim tahliller normal dedi. ancak penisim ereksiyon olamıyor, 2 aydır hiç bir şekilde hareketlenme yok. daha önce en az haftada 3 4 kez olurdu şimdi hareketlenme yok. kendim ... Devamını Oku

Tahlil sonuclarimin ne anlama geldigini ogrenebilir miyim?

 Tahlil sonuclarimin ne anlama geldigini ogrenebilir miyim?ANTI HIV SONUC-0.29 ,BIRIM-S/CO ,REFERANS ARALIGI 0.9 NEGATIF VE 1.0 POZITIF cikti ne anlama geldigini ogrene bilirmiyim ELIZA testim normalmi ,tesekkurler Devamını Oku

İnsülin rahatsızlığım devam ediyor mu?

Merhaba.Insülin direnci için günde 2 tablet diaformin 1000mg kullanıyorm, bu sabah aç karna (en son 13 saat önce ilaç kullanmştm) kan tahlili yaptırdm ve tahlil sonuçlarm şöyle çıktı; HOMA-IR: 2.0, Insulin(açlık):9.02, Glukoz(açlık):89. Bu sonuçlara ... Devamını Oku

Sperm tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir.

Devlet hastanesinde sperm sayımı yaptırdım sonuç ; hacim:3 her alanda ortalama 2 adet hareketli 2 adet hareketsiz görülmüştür yazıyodu, doktor sonuçların çok kötü olduğunu, özel bi hastanede tekrar tahlil yaptır dedi. sonuç sizce nasıl? çocuk için sa... Devamını Oku

9 aylık hamileyim ve tahlil sonuclarımda yuksek ve duşuk cıkan oranlar sizce nasıl?

9 aylık hamileyim ve tahlil sonuclarımda yuksek ve duşuk cıkan oranlar sizce nasıl? yüksek tansiyon hastalıgım var ve son tahlillerimde idrarda protein kaçagı oldugunu soyledi dr lutfen WBC H11.45 RBC L3,74 HGB L10,8 HCT L34,3 MCHC L31,6 LYM# L2,04 L... Devamını Oku

17 yasındakı oglumda epilepsi var gunde 2 kez EPİXX XR 500 mg tablet kullanıyor. kan tahlili yaptırdık fakat kanı siyaha yakın

İyi gunler 17 yasındakı oglumda epilepsi var gunde 2 kez EPİXX XR 500 mg tablet kullanıyor. kan tahlili yaptırdık fakat kanı siyaha yakın ve cok yogun oldugu soylendi sonuclar ise HGB 16,8 HCT 50,2 PLT 143 MPV 13,6 cıktı yorumlarınızı bekliyorum iyi ... Devamını Oku

Sonuçlarım sizce nasıl?

Merhaba ben 35 yaşında 21h5g lük hamileyim geçen hafta kan tahlili yaptırdım rcb:3.67(4-6) ,hgb:11.1(11,5-16),hct:33,5(34,5-48),neut%:76,4(43-65),lymph%:16.1(20,5-45),neut#:6,62(2,2-6,4),ft3:2,88(0-0),alb:3.39(3,4-4,8),aso:207(0-200),crp:5.1(0-5),ca:... Devamını Oku

Beta HCG değerime göre hamile olabilir miyim?

Merhaba tüp bebek transferimin 11.günü tahlil sonucum Beta HCG 13 sizce gebelik olabilir mi Devamını Oku

Egzersiz sonrası CPK testim yüksek çıktı. Neden?

 Hocam gecen gün biraz mekik vs. cektim karnım ağrıdı ve doktora gittim . tahlil yaptılar ck veya cpk adında bi değerim 4000 civarı cıktı aynıu tahlil tekrar yapıldı ve cpk 7000 civarı cıktı bunun sebebi ne olabilir sizce .. Devamını Oku

Eşim 7-8 haftalık hamile 4.haftasında tahlil yaptırdık rubella ıgm 1.31 pozitif cıktı sonra başka hastaneden anti rubella avidite testi istedi oda negatif

 Eşim 7-8 haftalık hamile 4.haftasında tahlil yaptırdık rubella ıgm 1.31 pozitif cıktı sonra başka hastaneden anti rubella avidite testi istedi doktor oda negatif cıktı doktorumuz la görüştük herşey normal dedi ama internetteki yorumlara baktım ama h... Devamını Oku

25 yasındayım geçen gün kan tahlili yaptırdım aso değeri normal 200 e kadar olması gerekirken benimki 349 crp 0.76 , romatoid factör 10 plt 408 çıkmış sonuçlar

  25 yasındayım geçen gün kan tahlili yaptırdım aso değeri normal 200 e kadar olması gerekirken benimki 349 crp 0.76 , romatoid factör 10 plt 408 çıkmış sonuçlar yüksek çıkmış nedeni ne olabilir Devamını Oku

Selam hocam benim eklem ağrılarım cok şiddetli olduğu için bu tahlilleri yaptırmıştım.

Selam hocam benim eklem ağrılarım cok şiddetli olduğu için bu tahlilleri yaptırmıştım. ama wbc yüksekliği lösemi de yükselirmiş biraazda korktum acıkcası birde eklem romatizmam var mı? şimdiden TEŞEKKÜRLER WBC:15.43 HGB:10.2 HCT:31.8 MCV :78.1 RDW:16... Devamını Oku

Yaşım 16 tahlil sonuçlarımda HCT 31,7 MCH 21,6 MCHC 30,7 PCT 0,307

Yaşım 16 tahlil sonuçlarımda HCT 31,7 MCH 21,6 MCHC 30,7 PCT 0,307 Devamını Oku

06/10/2011'de yapılan kan tahlilimde: Akş: 118 (70-106) kolestrol: 277(100-200) trgliserid: 450 (60-150) hdl kolestrol: 48 (45-65) Ldl kolestrol: 156(0-130) HbA

06/10/2011'de yapılan kan tahlilimde:Akş: 118 (70-106)kolestrol: 277(100-200) trgliserid: 450 (60-150) hdl kolestrol: 48 (45-65)Ldl kolestrol: 156(0-130)HbA1c: 6 (4-6)İncuria 120 mg.X3 ve Glukofen 1000 mg.X2 kullanmaya başladım.03/1... Devamını Oku

Lutfen cevaplayin. bu degerler hamile olmam icin ve ya ivf tedavisi icin sorun olurmu?

 Lutfen cevaplayin. bu degerler hamile olmam icin ve ya ivf tedavisi icin sorun olurmu. 7 yildir cocuk icin tedavi goruyorum .1 kere ivf yaptirdim 4 hafda dusuk yasadim.dis gebelik dediler. yazdigim tahlile gore 2. ivf tedavisine ara verildi.LUTFEN C... Devamını Oku

Merhaba hocam, benim merak ettiğim tahlildeki,BAS# neyin degerını gosterır?

Merhaba hocam,benim merak ettiğim tahlildeki,BAS# neyin degerını gosterır?Normalde degerının 0-0,3 olması gerekiyormuş.Yapılan ıkı tahlılın bırınde,0,7 dıgerınde 0,10 cıktı. Devamını Oku

Merhabalar oğlum henüz 4 yaşında 2 gündür karnında bir acı var keyifsiz ve birşey yemiyor bu nedenle kan ve idrar tahlilileri yapıldı

 Merhabalar oğlum henüz 4 yaşında 2 gündür karnında bir acı var keyifsiz ve birşey yemiyor bu nedenle kan ve idrar tahlilileri yapıldı kanında crp 5.65 hgb 11.5 hct 35.2 mcv 76 mch 25.0 mchc 32.7 rdw 16.6 mpv 6.8 olarak çıktı bunlar ne anlama geliyor... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz?

IgA Türbidimetrik          80,51     mg/dl     34-305      IgG Türbidimetrik          759,58     mg/dl     504-1465      IgM Türbidimetrik          99,29     mg/dl     24-210      Tam Kan Sayımı                         -Lökosit (WBC)          9,5... Devamını Oku

Sonuçlarımı yorumlar mısınız?

Bir süre önce Meniküs ameliyatı olabilmem için gerekli tahlil yaptırdım kan değerlerimde PLT 141 çıktı ve kollarımda da syah noktalar artmaya başladı babam (rahmetli)AML3 lösemiydi bu hastalıktan vefat etti yaşım 39 doktora gitmeme gerek varmı ?  Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımın anlamı nedir?

Merhaba ismim Serdar 27 yaşındayım kan tahlilim MPV :6.8 Normal:7.4-10.4 PDW:17.75 Normal:10-17 CRP:58.5 Normal:0-5 Sedimantasyon 30dk 42 Sedimantasyon 60dk 72 bu sonuçlarla ve sabahları kalkerken ağrım oluyor demiştim ve bana ankilozan spondilit teş... Devamını Oku

Sperm tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız?

4 Günlük Perhiz sonrası Miktar:3ml Viskozite:Normal PH:8.0 Aglütinasyon: YOK Sperm Sayısı:75x10(6) mL Motolite: %73 Hızlı Hareketli: %69 Döküntü Hücre: 0,1x10(6) mL Morfolojik Değerlendirme: Normal Sperm Oranı: %1 Baş Anomalisi: %74 Boyun Anomalisi:%... Devamını Oku

Bebeğimin kaç haftalık oldunu merak ediyorum ayın 16 da tahlil yaptırdım tahlilde çıkan değer 394.01

merhabalar bebeğimin kaç haftalık oldunu merak ediyorum ayın 16 da tahlil yaptırdım tahlilde çıkan değer 394.01 çok merak ediyorum Devamını Oku

Kan değerlerimde hdl-c 26 normal değer 40_60mg ldl-c 91 normal değer 100-129 çıktı

merhaba ismim murat yaşım 24 aile hekimine halsizlik şüphesiyle gittiğimde doktor bana kan tahlili yaptırdı kan değerlerimde hdl-c 26 normal değer 40_60mg ldl-c 91 normal değer 100-129 çıktı fakat doktor hiçbirşey söylemedi bu sonuçlar normal mi? Devamını Oku


?