"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Sizce ne yapmalıyım?

Öncelikle teşekkür ederim cevap ladığınız için. Bademcik iltihabı devam ediyor, yüzük parmağı ve bilekte de katılık başladı son 2 gündür (işaret parmağımdaki şişlik aynen devam). Yaptırmamı önereceğiniz bir tahlil var mı? Sizce ne yapmalıyım Devamını Oku

Tiroid tahlil sonuçlarımı değerlendirmenizi rica ederim

Tiroid tahlil sonuçlarımı değerlendirmenizi rica ederim.TSH 4,46 normal değerler 0,27 - 4,2sT3 5,18 normal değerler 2,8 - 7,1sT4 16,27 normal değerler 12 - 22 Devamını Oku

Merhaba benim balğam tahlili sonuçları nasıl

Merhaba benim balğam tahlili sonuçları nasılHEA ALANDA 25 TEN FAZLA YASSI EPiTEL, 10 DAN AZ PNL ,GR (+) DiPLOKOLAR , GR (-) DiPLOKOKLAR VE GR (-) BASiLLER GöRüLDü. çıkmış çALIşÂžILDI EZN BOYAMA iLE ARB GöRüLEMEDi. ne anlama geliyor ... Devamını Oku

Merhaba, Yaklaşık 2 senedir hipotroidi teşhisi ile Euthyrox kullanıyorum

Merhaba, Yaklaşık 2 senedir hipotroidi teşhisi ile Euthyrox kullanıyorum. Teşhis koyulurken TSH değerim 4,55 idi (ref 0,27 - 4.2 ). 25mg ile başladığımız tedavim 2 sene sonrasında 250mg a çıktı.1 ay önce yapılan tahlil sonucu TSH 2.57.(ref 0,27-4,2... Devamını Oku

1959 doğumlu bayanım 27.10.2011 tarihinde tahlil yaptırdım

1959 doğumlu bayanım 27.10.2011 tarihinde tahlil yaptırdım tekrar gerekir mi? hbA1c 5.98 referans 6.5 tsh 3.64 0.30-5.60 t3 2.67 2.3-4.1, t4 0.86 0.30-5.60 insülin açlık 13.5 2-25 şimdiden teşekkür edrim. saygılar. Devamını Oku

Tahlil sonucumu yorumlar mısınız?

lütfen yorumlayabilirmisiniz? hct 51.2 35-55 plt 222 150-400 mch 29 26-34 mcv 89 80-100 mchc 32,7 31-35 rdw 12,6 10-16 mpv 9,2 6-10 pct 0,205 0,2-0,5 pdw 17,8 8-18 lym 32 25-50 mon 5 2-10 neu 58,3 50-80 lym 2,28 1-5 mon 0,36 0,10-1,00 neu 4,15 2-8 ba... Devamını Oku

İnr. 2,7 idrar tahlilimde bld +11 çıktı. rbc 1, wbc 2. ilk defa bld değerim bu şekilde çıktı. acaba ne yapmalıyım?

merhabalar. ben 4 yıl önce böbrek nakli oldum. coumadin kullanıyorum. inr. 2,7 idrar tahlilimde bld +11 çıktı. rbc 1, wbc 2. ilk defa bld değerim bu şekilde çıktı. acaba ne yapmalıyım? teşekkürler. Devamını Oku

7 ay 7 günlük bebeğime kan tahlili yaptırdım .HGB 10,6 g/dL , HCT 30,2 % çıktı.Sonuçları yorumlar mısınız?

 7 ay 7 günlük bebeğime kan tahlili yaptırdım .HGB 10,6 g/dL , HCT 30,2 % çıktı. Devamını Oku

39+1 haftalık hamileyim ve idrar tahlilimi yorumlar mısınız?

iyi akşamlar ben 39+1 haftalık hamileyim ve idrar tahlilimi yorumlarasnız sevinirim Glukoz E normal Protein E eser Lokosit Esteraz E+++ Hemoglobin E eser Berraklık (CLA) E çok bulanık Lokosit Mikroskobisi E 47 /HPF Eritrosit Mikroskobisi E 5 /HPF Yas... Devamını Oku

Merhaba hocam sperm tahlili için 6 günlük perhiz çok uzun mu olur?

Merhaba hocam sperm tahlili için 6 günlük perhiz çok uzun mu olur? Devamını Oku

Yaş:71 Erkek, Mide rahatsızlığı ile müracaat etttik, tanı yok,

Yaş:71 Erkek, Mide rahatsızlığı ile müracaat etttik, tanı yok, Kan tahlilinde anormal bulunan değerleri belirttim. Hastanın prostatı var ve karaciğerde kitleler mevcut. HCT 27.1 % (35-55) MCV 61.5 um3 (75-100) HGB 8.8 g/dl (11.5-16-5) MCH 20.1 pg (2... Devamını Oku

2 aylık bebeğimin gece çok ağlaması sebebiyle doktora götürdük.

2 aylık bebeğimin gece çok ağlaması sebebiyle doktora götürdük. Kan ve idrar tahlili aşağıdaki gibi çıktı. Gece ağlaması şimdi yok. Yorumlarmısınız. KAN TAHLİLİ Lenfosit 6.30 PLT 646 LÖKOSİT 25 İDRAR ERİTROSİT 8 KÜLTÜRÜ Bakteri tanımlanması KLEBSİE... Devamını Oku

Hocam adım engin 34 yaşındayım.

Hocam adım engin 34 yaşındayım. tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim 3 12 2012 tarihinde hbv dna 5.95 ul çıktı 10 06 2013 tarihinde hbv dna 975 ul.çıktı ve son tahlillerim 17 11 2013 hbv dna 215 ul çıktı. vürüs devamlı azalıyor . acaba vürüs yok ol... Devamını Oku

Öncelikle teşekkür ederim cevapladığınız için.

Öncelikle teşekkür ederim cevapladığınız için. Bademcik iltihabı devam ediyor, yüzük parmağı ve bilekte de katılık başladı son 2 gündür (işaret parmağımdaki şişlik aynen devam). Yaptırmamı önereceğiniz bir tahlil var mı? Sizce ne yapmalıyım? Devamını Oku

İyi çalışmalar, kan değerlerim aşagıda belirtildiği gibi;

İyi çalışmalar, kan değerlerim aşagıda belirtildiği gibi; wbc 2.98 ne 34.8 Ly 51.7 Mo 8.9 Eo 1.2 Ba 0.8 Luc 2.5 Rbc 4.16 Hgb 13.1 Hct 37.8 Mcv 91.0 Mch 31.5 Mchc 34.7 Rdv 12.8 Plt 116 Mpv 10.9 henüz tedavi önerilmedi... Devamını Oku

HBV DNA viral yük : Saptanmadı

Tahlil sonucum : Lütfen yorumlarmısınız HBV - DNA (KANTİTATİF PCR) TEST : HBV DNA viral yük. ( Kantitatif) DENEY : FLUORİON Real - Time PCR Detection System SONUÇ : HBV DNA viral yük : Saptanmadı Doğrusallık aralığı : 20-2.000.000.000 IU/mL Eşdeğerli... Devamını Oku

3 aylık bebeğim var ve emziriyorum bu tahlile göre mutlaka antibiyotik almam şart mı çok su içiyorum.

Benim idrarda yanma sorunum vardı tam idrar tahlili yaptırdım lökosit 16, eritrosit 1 ve bakteri 462 çıktı benim 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum bu tahlile göre mutlaka antibiyotik almam şart mı çok su içiyorum. Devamını Oku

Kan tahlilinde bas orani 2.9 cikti bunun anlami nedir?

 Kan tahlilinde bas orani 2.9 cikti bunun anlami nedir? Devamını Oku

ANA= HEp-2 Anti ds DNA= POZİTİF bu tahliller ne demek tedavi edilebilir mi?

ANA= HEp-2 Anti ds DNA= POZİTİF cANCA= NEGATİF pANCA= POZİTİF . Hocam 31 yaşindayim bu tahliller ne demek tedavi edilebilirmi Devamını Oku

Kaç gündür, çok önemli bir tahlilimin yorumlanmasını bekliyorum. Kurallarınızı biliyorum, 7 gün süre var diyorsunuz.

Kaç gündür, çok önemli bir tahlilimin yorumlanmasını bekliyorum. Kurallarınızı biliyorum, 7 gün süre var diyorsunuz. Fakat anne adayı olarak önem arz eden bir cevap ekliyorum. Diğer sorulara bakıyorum bu kadar uzun zaman sonra beklenilmeden cevaplanı... Devamını Oku

Rica etsem benim tahlillerime de bakar mısınız?

Rica etsem benim tahlillerime de bakar mısınız? Herhangi bir sorun var mı? Teşekkürler. WBC    8.07 LY#    2.12 MO#    .607 NE#    4.42 EO# +    .756 BA#    .164 LY%    26.3 MO%    7.52 NE%    54.8 EO% +    9.36 BA%    2.03 ... Devamını Oku

Anti CMV IgM negatif

8 HAFTALIK HAMİLEYİM anti CMV IgG 16,8 POZİTİF Anti CMV IgM 0,348 NEGATİF ÇIKTI TAHLİLİMİ YORUMLARMISINIZ. Devamını Oku

Testis kanseriyim 2sene önce sol testisim alındı

Testis kanseriyim 2sene önce sol testisim alındı ve 3 kür BEP kemoterapi gördüm ve ileriki takiplerimde yaklasik 3 ay önce lenf bezlerine metastaz olduğu için 3 hafta önce açık RPLND ameliyatı oldum ve dün yapılan tahlilde SGOT:95 SGPT:146 GGT:130 ve... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz?

SON. REF. WBC 18,4 4 -10 MCV 69 80-100 MCH 21,6 26-32 MCHC 31,3 32-36 RDW-CV 15,9 11,6-14,4 PDW 9,1 11-18 NEU % 18,7 37-72 LYM% 69,6 20-50 LYM# 12,8 1,32-3,73 MON# 1,7 0,20-1,00 BAS% 1,5 Devamını Oku

İdrar tahlil sonuçlarım ne anlama geliyor yardımcı olur musunuz?

lökosit esteraz : pozitif ph : 6.0 nitrit : negatif glukoz : 0,01 keton : 0,01 protein : 0,01 bilirubin : negatif ürobilinojen : 0,02 lökosit : 10-12 eritrosit : 6-7 epitel : 6-7 bakteri : bol renk : sarı idrar tahlil sonuçlarım ne anlama geliyor yar... Devamını Oku


?