"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Sağlık personeliyim. astaya yaptığım iğne elime battı. HIV negatif ancak hala korkuyorum.

Sağlık personeliyim.Hastaya yaptığımIM enjeksiyondan sonra iğnesi elimebattı.ilktahlilANTI-HIV 2.72 2gün sonraki 2.91pozitifçıktı.Doğrulamai çin kan Ankaraya gönderildi.İlkgünve 2 ay sonra benim Anti HIV negativ çıktı.Ayrıca HIVprofilaksisi tedavisi ... Devamını Oku

6 ay önce anemi tedavisi gördüm demir tüpleri kullandım kanım yükseldi. şu an tekrar bir baş dönmesi uyku hali halsizlik var

6 ay önce anemi tedavisi gördüm demir tüpleri kullandım kanım yükseldi. şu an tekrar bir baş dönmesi uyku hali halsizlik var şu an tekrar tahlil yaptırdım tahlil sonuçlarımda hgb 11,7 ama birşey dikkatimi çekti ferritin 8,31 sizce bu düşük mü daha ön... Devamını Oku

İdrar tahlili sonucumda "Her sahada 1-2 Lökosit. 1-2 Eritrosit görüldü yazıyor."

Hocam merhaba ben 8 haftalık gebeyim.26 yaşındayım. İdrar tahlili sonucumda "Her sahada 1-2 Lökosit. 1-2 Eritrosit görüldü yazıyor." Bu ne demek lütfen yorumlar mısınız? Devamını Oku

Plt 150-400 olması gerekirken 481 çıktı. demir b12 tsh ve diğer tüm tahlillerim normal yardımınızı rica ederim.

 Gebelik öncesi kan değerlerimi aile hekimime gderek yaptırdım kan sonuçlarımın hepsi normal düzeyde cıktı ancak plt 150-400 olması gerekirken 481 çıktı. demir b12 tsh ve diğer tüm tahlillerim normal yardımınızı rica ederim. Devamını Oku

27 haftalık hamileyim idrar tahlilimde lökosit ve bakteri var

27 haftalık hamileyim idrar tahlilim Tam İdrar -Hemoglobin Eser NEGATİF -Lökosit * 2+ Pozitif NEGATİF -Keton 2+ Pozitif NEGATİF MIKROSKOPI (SEDIMENT) -Eritrosit 2 HPF 0-3 -Lökosit 43 HPF 0-3 -Bakteri 507,6 HPF Devamını Oku

Gram Boyası: Epitel hücresi, lökosit ve bakteri görülmedi

idrar kültürü tahlili yapıldı. Gram Boyası: Epitel hücresi, lökosit ve bakteri görülmedi Kültür: Üreme olmadı. yazıyor. Devamını Oku

Son bir yıldır 10 kilo aldım . sizce aşağıdaki sonuçlar nasıl ?

Merhaba dahiliye tahlil istedi . aşağıdaki sonuçlar çıktı kadın doğuma gidin hormon testi yaptırın dediler son bir yıldır 10 kilo aldım . sizce aşağıdaki sonuçlar nasıl ? BA% 1.4 değer: 0,1 - 1,2 MO# 0,4 değ: 0,24-0,36 Demir : 59 değ : 37-145 sodyum... Devamını Oku

Kan tahlilimde RDW değerim 11.0 ve LYMPH% 31 yani düşük olarak gösterilmektedir. bunun anlamı nedir ?

Kan tahlilimde RDW değerim 11.0 ve LYMPH% 31 yani düşük olarak gösterilmektedir. bunun anlamı nedir ? Devamını Oku

23 yaşında erkeğim.Tahlil sonuçlarım ne anlama geliyor?

23 yaşında erkeğim.tahlili sonuçlarım ne anlama geliyr wbc: 13.1 (4.0 10.0) lenfosit: 3.44 (0.60 - 3.40) lenfosit% : 26.40 (10.00 - 45.00) monosit : 0.90 (0.10 - 1.80 monosit% :6.91 ( 0.00 - 12.00 baso : 0.15 ( 0.00 - 0.20) baso% : 1.16 (0.00 - 2.50)... Devamını Oku

13 Yaşındaki kardeşim her ay deposilin iğnesi vuruluyor, doktor romatizma var diyor ve her ay bu tahlil yapıp sonuçlara bakıp iğneye devam diyor.

PLT = 429,LYMPH% = 46 13 Yaşındaki kardeşim her ay deposilin iğnesi vuruluyor, doktor romatizma var diyor ve her ay bu tahlil yapıp sonuçlara bakıp iğneye devam diyor. Bu sonuca bakıp iğneye devam dedi sizce durum nedir ?   Devamını Oku

Değerlerimi yorumlar mısınız?

Merhaba ben 35 yaşında 21h5g lük hamileyim geçen hafta kan tahlili yaptırdım rcb:3.67(4-6) ,hgb:11.1(11,5-16),hct:33,5(34,5-48),neut%:76,4(43-65),lymph%:16.1(20,5-45),neut#:6,62(2,2-6,4),ft3:2,88(0-0),alb:3.39(3,4-4,8),aso:207(0-200),crp:5.1(0-5),ca:... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz?

Tetkik Kodu    Tetkik Adı    Parametre    Sonuç    Ünite    Anormal    Referans 901620     Tam Kan (Hemogram)     WBC     4,2     10^3/µL      Düşük     4,5 - 10,3 901620     Tam Kan (Hemogram)     RBC     4,38     10^6/µL      Normal     4,38 - 5,77... Devamını Oku

13 yaşında oglum var ve cook zayıf ve ellerı genelde soğuk olur.tahlil yaptırdık.%neu 43.80 cıkmış.

 13 yaşında oglum var ve cook zayıf ve ellerı genelde soğuk olur.tahlil yaptırdık.%neu 43.80 cıkmış.bu nedemek..sgot (ast) 0.54 cıkmış.ilginize şimdiden teşekkurler.ne yapmamız lazımmm Devamını Oku

İdrar tahlilimi değerlendirir misiniz?

Glukoz Normal           Protein Negatif           Bilirubin Negatif           Urobilinojen Normal           pH 6.0           Hemoglobin Eser           Keton Negatif           Nitrit Negatif           Lokosit Esteraz +2           Ber... Devamını Oku

Arka arkaya bütün tahlilleri attım yardımınızı rica ediyorum

-Trombosit büyük hücre oranı ( P-LCR)         20,0         -Eritrosit dağılım genişliği(RDW-CV)        13,1    %    11.2-15 -Eritrosit dağılım genişliği(RDW-SD)        36,9    fL    35-46.3 PTH Parathormon, İntakt         16,1    pg/mL    19.8-74.9 F... Devamını Oku

WBC oranında son iki tahlilimde artış var. Ayrıca şu anda sol diz kapağımda şişme söz konusu.

Merhaba, kanımdaki WBC oranında son iki tahlilimde artış var. Ayrıca şu anda sol diz kapağımda şişme söz konusu. WBC değerim 1 hafta önceki tahlilde 6.60 iken iki gün önceki tahlilde 10.3 olmuş. Nasıl yorumluyorsunuz bu durumu? Bir tehlike var mı? Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz?

WBC    5.6    10e3/uL    5.2-12.4     NE%    63.2    %    40-74     LY%    28.5    %    19-48     MO%    6.8    %    3.4-9     EO%    0.8    %    0-7     BA%    0.7    %    0-1.5     NE#    3.57    10e3/uL    1.9-8     LY#    1.61    10e3/uL    0.9-5... Devamını Oku

İdrar tahlilimde bld 10 ve ph 5 diyor ne demek

  İdrar tahlilimde bld 10 ve ph 5 diyor ne demek Devamını Oku

Hepatit b ye karsi bagisiklik varsa benden baskalarina bulasma ihtimali var mi?

Normal DeğerlerElizaHepatitlerHBs Ag0.13 Negatif> 1.00 - N1000 Pozitif> 12.1 - N 1.00 - N 1.00 - N... Devamını Oku

İyi çalışmalar tahlil sonuçlarımdan bir kaçı yüksek çıktı durumu değerlendirirseniz çok memnun olurum. Saygılarımla

İyi çalışmalar tahlil sonuçlarımdan bir kaçı yüksek çıktı durumu değerlendirirseniz çok memnun olurum. Saygılarımla LYMF% 42,4  GRAN %52,2  RBC 5,58  HGB 17,2  Teşekkür Ederim Devamını Oku

Hct 34.4 mcv79 mch26.7 tahlil sonuçlarım demir hapı kullanmalımıyım bir de eos%4.5 ve eos 0.31 çıktı

 Hct 34.4 mcv79 mch26.7 tahlil sonuçlarım demir hapı kullanmalımıyım bir de eos%4.5 ve eos 0.31 çıktı dermatoloji uzmanı değerli bulmadı bir de siz yorumlarmısınız? Devamını Oku

TSH 7,T3: 4.58,T4:1.42 cıktı; 2.testte kan tahlil sonuçlarım tsh 1.81, T3: 3.25, t4: 1.37 Anti tg: 218 Anti Tpo: 65

27 yasındayım, bayanım ve ilk yapılan testte TSH 7,T3: 4.58,T4:1.42 cıktı; 2.testte kan tahlil sonuçlarım tsh 1.81, T3: 3.25, t4: 1.37 Anti tg: 218 Anti Tpo: 65 bu testler hashımato oldugumu gosterır mı? bir aydır gecmeyen kasıntılarım var, tiroid ho... Devamını Oku

Merhaba tahlil sonuçlarımı değerlendirirseniz sevinirim. anti hav ııg(mikropartikül) :14.69 pozitif

Merhaba tahlil sonuçlarımı değerlendirirseniz sevinirim. anti hav ııg(mikropartikül) :14.69 pozitif wbc:3.8 nötrofil:2.0 Devamını Oku

Şüpheli ilişkiden 53 gün sonra özel bir labaratuvarda test yaptırdım.test sonuçlarım şöyle:

 Şüpheli ilişkiden 53 gün sonra özel bir labaratuvarda test yaptırdım.test sonuçlarım şöyle: HIV p24 ANTIJEN NEGATİF 0.01 HIV1/2 ANTIKOR NEGATİF 0.03 TEST ELFA YÖNTEMİYLE ÇALIŞILMIŞTIR. bilgi verirseniz çok sevinirim.teşekkürler...sonuçlarım normal d... Devamını Oku

benim idrar tahlilimde 1-2 ERİTROSİT yaziyor bu ne anlama geliyor?

Kolay gelsin benim idrar tahlilimde 1-2 ERİTROSİT yaziyor bu ne anlama geliyor. Cok fazlada kasık agrim var sebebini ogrenebilirmiym tesekkurler Devamını Oku


?