1 hafta aralıkla tekrarlayan grip nedeniyle dahiliyede kan tahlili yaptırdım. Dizden aşağısı baldırlarım yürürken ve merdiven çıkarken çok ağrıyor. 24 yaşındayım. sonuçlarım yorumlarsanız sevinirimcrp 0,95wbc 4,35rbc 4,55HGB 11,3... Devamını Oku
Merhaba 1 ay 5 günlük bebeğimize kabızlıktan dolayı gittiğimiz çocuk cerrağı kan tahlili istemişti sonuçları yazıyorum yorumlarsanız sevinirim WBC:9,40NE%:18,9LY%:74,7MO%:2,63EO%:2,27BA%:1,52NE#:1,78LY#:7,02MO#:0,247EO#:0,213BA#... Devamını Oku
Merhaba hocam ben elanın annesiyim ela 1.5 yaşında ishal ve kusmadan bu tahlili yaptırdım açıklarsanınız sevinirim saygılar gaita tahlili her sahada 7-8 lökosit1-2 eritrosit görüldü yazıyor şimdiden te... Devamını Oku
kolay gelsin.öncelikle sorumu okuyup cevap vereceğinizi umarak teşekür ediyorum.ben 24 yaşında 9 aylık evliyim fakat 6 ay çocuk istemedim 3 aydırda korunmuyorum.adetimde her zaman gecikme 1. 2. hafta oluyordu bu sefer iki ay olcak nerdeyse ama olmadı... Devamını Oku
İyi çalışmalar yaptırdığım kan tahlilinde TSH değeri 6,0057 çıktı T3 Devamını Oku
Son adet tarihim 11 Nisan.9 mayısta yaptırdığım beta hcg testi sonucum 226 idi. bugun yaptırdığım tahlil sonucum 4254.normal mi? Devamını Oku
Hocam 25 yaşındayım tahlil sonuçlarımda düşük çıkan değerleri yorumlarsanız sevinirim.wbc 4,19hct 36,8neut 1,83ne anlama geliyor Devamını Oku
Merhabalar.. tırnaklarımda yaklaşık 2-3 yıldır artan bir şekilde sararma, kalınlaşma ve bozulmalar var. Cildiyeye gittim (mantar bulunamadı) ve kan tahlilimde B12 160 çıktı. Sebebi bu olabilir mi? Doktorum sadece kan iğnesi(haftada bir tane) ve me... Devamını Oku
Hocam ben kemoterapi görüyorum ve sıksık kan tahlili yaptırıyorum bu gun yatırdıım kan tahlilleri sonuçlarımın yorumunu kısaca yapabilirmisiniz merak ediyorum teşekkür ederim...WBC H 21.5PLT 174NEU 15.1HGB 13.9 Devamını Oku
Tahlilimden PCT yazan kisminda 0,19 yaziyor yanindada L harfi yaziyor.lütfen yardimci olun,ne anlama bu geliyor.Normali 0,40-0,65 arasinda yaziyor. Devamını Oku
Merhaba kan tahlilinde NE yüzde 11,1. (Normali 35-80) NE# 0,6 (N 1,1-9,6). MONo yüzde 54 (N 2-12) Mono# 3,1 (N 0,1 -1,4) ve Demir 53 (N 60-180) sonuçları yorumlar mısınız 46 yaşında kadın Demir hapı almaya başladım.NE ve MONO ya da iyi gelir mi? Teşe... Devamını Oku
iyi akşamlar 21 yaşında bir bayanım kan tahlili sonuçlarım şöyle: wbc -7.6 rbc-3.81 hgb-12.2 hct-L-34.0 mcv-89 mch-32.1 mchc-H-36.1 plt-241 mpv-7.8 rdw-H-16.1 %lym-38.6 %mon-H-10.4 %gra-51.0 #lym-2.9 #mon- 0.7 #gra-4.0 pct-0.189 pdw 13.6 bilgilendir... Devamını Oku
Kemik taraması için doktora gittim kan tahlilinde wbc 9.28N(4-10)eos 0.89N(0.02-0.5)eos%9.5N(0.5-5)rbc5.41N(3.5-5.5)hct36.9N(37-54)mcv68.2N(80-100)mch21N(27-34)mchc30.7N(32-36) Devamını Oku
Merhaba Hocam Tahlil Sonucum Yüksek cıktı neden olabilir ne olablilr LY# + 3,89 10ó/mmó Referans Değerleri : H(0,6 - 3,4) H Harfi Normalden Yüksek Anlamında Devamını Oku
yaş35 İnaktif taşıyıcıyım Son üç yıl içerisinde yaptırdığım tahlillerde hbsag 614, 517 ve 412 pozitif çıktılar, hbv dna ise ilkinde 13 ikincisi ise 150 negatif değerlerde çıktılar hbeag negatif antihbe pozitif im. alt üst ve diğer bütün değerlerim sü... Devamını Oku
hormon tahlilinde TSH 0.51-4.30 serbestT4 0.98-1.63 serbestT3 2.57-5.03 bunlar referans değeleri bunlar benim tahlil sonuuçum TSH 1.27 serbestT4 2.38 serbestT3 2.93 sonuçları yorumlayaabilirmisinizzz Devamını Oku
Merhaba Hocam Tahlil Sonucum Yüksek cıktı neden olabilir ne olablilr LY# + 3,89 10ó/mmó H(0,6 - 3,4) Devamını Oku
Yasım 32 hocam bu sonuçlar iyi mi dir kotu ise tedavisi ? saygılarımla HBV DNA PCR KANTİTATİF 1.397.576.914 kopya/ml NEGATIF GİMAT Yöntem : Real Time PCR, Rotor Gene-Q (QIAGEN) Cut Off: 3.8 IU/ml (1IU/ml=8.21 kopya/ml) Dinamik Aralık: 31.6 IU/ml -2x1... Devamını Oku
7haftalık gebeyim ve hafta içi doktorumun istegi dogrultusunda tahlil yaptırdım ve anti hcv oranı 0.93 sınır deger 1negatif>=1pozitif diyor çok korkuyorum lütfen yardımcı olabilirmisiniz Devamını Oku
mrb ben 7haftalık gebeyim ve hafta içi doktorumun istegi dogrultusunda tahlil yaptırdım ve anti hcv oranı 0.93 sınır deger 1negatif>=1pozitif diyor çok korkuyorum lütfen yardımcı olabilirmisiniz Devamını Oku
merhaba oğluma bugün kan tahlili yaptırdık ve sonuçlardan anormal olanları sizinle paylaşıyorum bu konuda yardımcı olabilirmisiniz? Demir 36 Serum 65-175 CRP 0.6 Serum 0.0-0.50 Eritrosit 5.09 Kan 3.8-4.8 Trombosit 103 Kan 150-450 PCT 0.10 Kan 0.15-0.... Devamını Oku
16 yaşındayım kan tahlili dğerlerimde MO% yüzdem 11.2 çıktı normali 5 ile 10 arası sizce bu normal mi Devamını Oku
14.08.2013 tarihinde yaptırdığım tahlilde HGB değerim 10.6 çıkmıştı L(12-16), 13.12.2013 tarihinde ki tahlilimde HGB değerim 8,85 çıktı L(12,2-18,1) yorumunuzu alabilirmiyim bi de hemotoloji mi dahiliye servisimi ? Devamını Oku
merabalar erkek çocuğum alerjisi var süt ve yumurtaya bunlar için sürekli kontorol altındayız en son verdiğim tahlilde ALP 2088 çıktı çok yüksek anlayamadım oğlum 2 yaşında Devamını Oku
merhaba hocam.ben 5 yasindayken hepatit B gecirmisim.tesadufen yaptirdigim tahlil sonuclarina gore vucudum antikor olusturmus tasiyici olmadigim soylendi. antikor olusmasina ragmen virus vucudumda hala mevcut mudur?enfeksiyonu gecirirken karacigerimd... Devamını Oku