"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

İlave tetkikler gereklimider yada taşıyıcı olduğum nerden anlaşıldı?

Merhaba hocam.Bugün itibariyle hepatit b taşıyıcı hastası olduğumu öğrendim.HBSAG tahlilim pozitif çıktı ALT ve AST normal değerler arasındaçBenim size sorum hepatit B taşıyıcısı olduğumuanlamak için bu tetkikler yeterlimidir.Yoksa ilave tetkikler ge... Devamını Oku

ASO 0-150 olması gerekiyo benim sonucum 506 bu değer normal midir?

kan tahlili sonuçlarım da ASO 0-150 olması gerekiyo benim sonucum 506 bu değer normal midir? Devamını Oku

Kan tahlil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim.

Lökosit % 7.96 10^3/µL Nötrofil % 63.5% Lenfosit % 26.5% Monosit % H 8.4% Eozinofil % 1.3% Bazofil % 0.3% Nötrofil # 5.06 10^3/µL Lenfosit # 2.11 10^3/µL Monosit # 0.67 10^3/µL Eozinofil # 0.1 10^3/µL Bazofil # 0.02 10^3/µL Eritrosi... Devamını Oku

ASO değeri 484 çıktı ve WBC ise 4,46 çıktı vücudumun bazı yerlerinde ağrı oluyor bu ağrıların olması normal mi?

Mrb yaklaşık 1 ay önce kan tahlili yaptırdım ASO değeri 484 çıktı ve WBC ise 4,46 çıktı vücudumun bazı yerlerinde ağrı oluyor bu ağrıların olması normal mi? Devamını Oku

Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28. Sonuçlarım nasıl?

Merhabalar 23 yasindayim regl 5.gunu klomen kullanarak 14.gününde solda 20 m sagda 11 m yumurtam olustu igne vurulabilmem icin estradiol hormonuma bkildi sonuc 362 Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28 İgnemi... Devamını Oku

RF değerim nasıl?

20 yaşındayım tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15 Devamını Oku

Uzayan sarılık sonrası istenen test sonucumuz 14 çıktı. Bu ne demek?

Oğlum 50 günlük ve uzayan sarılığımız var.doktor g6pd tahlili istedi sonucumuz 14 çıktı.labaratuvarın referns aralığı 7-21 fakat sitenizdeki aralık kafamı karıştırdı sizce herhangi bir sorun var mıdır? Devamını Oku

Merhaba yaklaşık 4yıldır kansızlık problemim var. fakat bundan 7 ay önce tahlil yapıldı yorumlar mısınız..

Merhaba yaklaşık 4yıldır kansızlık problemim var. fakat bundan 7 ay önce tahlil yapıldı ve igne kullanmam gerektiğini söylediler. ama kullanmadım. 3ay önce tekrar tahlih yapıldı ve HGB 10,2 - HCT 31,5 - MCV 70,9 - MCH 23,0 - Na 133 - Glukoz 207 çıktı... Devamını Oku

Bir bucuk yil once tsh cok dusuktu graves teshisi konuldu en sonki tahlilimde hersey normaldi. Midemden gastroloji bolumune gittim tahlil istedi tsh 5.573 i

  Bir bucuk yil once tsh cok dusuktu graves teshisi konuldu en sonki tahlilimde hersey normaldi. Midemden gastroloji bolumune gittim tahlil istedi tsh 5.573 ilaci bir hafta kullanmasin duser dedi dusermi? Graves oldugum halde nasil yukselir? Hastalig... Devamını Oku

Yaklaşık 5 sene önce şüpheli ilişki yaşadım. HIV testi yaptırmadım. WBC 6,3 çıktı. Ne yapmalıyım?

Merhabalar. ben 4,5-5 sene önce bir şüpheli ilişki yaşadım. şu ana kadar hiç hiv testi yaptırmadım. ancak geçen günlerde tam kan sayımı, hemogram, biyokimya kan tahlilleri yaptırdım. sonuçlarım normal çıktı. ayrıca wbc'de 6,3 çıktı. sizce şüphelenmem... Devamını Oku

Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28. Tahlilim nasıl?

Merhabalar 23 yasindayim regl 5.gunu klomen kullanarak 14.gününde solda 20 m sagda 11 m yumurtam olustu igne vurulabilmem icin estradiol hormonuma bkildi sonuc 362 Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28 İgnemi... Devamını Oku

Tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml. Bu ne anlama geliyor?

20 yaşındayım tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15 Devamını Oku

:36 yaşındayım hemşireyim. 1 hafta önce aile hekimliğinde rutin biyokimyam aldırdım PLT DEĞERİM 129 ÇIKTI .

36 yaşındayım hemşireyim. 1 hafta önce aile hekimliğinde rutin biyokimyam aldırdım PLT DEĞERİM 129 ÇIKTI .sizce bir sorun varmıdır beni neler bekliyor.hemotolojiye gitmeden hangi tahlillere baktırmam gerekiyor.teşekkürler Devamını Oku

Spermiogram tahlilimin sonıucu aşağıda yazacam ilgilenirseniz çok sevinirim

 merhaba hocam spermiogram tahlilimin sonıucu aşağıda yazacam ilgilenirseniz çok sevinirim miktar :3.2 cc pH:8 sperm sayısı: 35 milyon likefaksiyon: normal ağlutasyon :negatif hareketli %76 hareketsiz %24 ileri hareketli %5 yavaş hareketli %62 yerin... Devamını Oku

Annem 59 yaşında Parkinson hastası; Tahlil sonuçları;: HGB 15.2 HCT 45.1 EOS% 0.7

Selam. sorum annemle - kendisinin tahlil sonuçları; ile ilgili. Annem 59 yaşında Parkinson hastası; Tahlil sonuçları;: HGB 15.2 HCT 45.1 EOS% 0.7 Devamını Oku

23 yaşında bir bayanım. Annemde haşimato tiroidi var ve belirtilerin çoğu bende de görülüyor. tahlil değerlerim;

 23 yaşında bir bayanım. Annemde haşimato tiroidi var ve belirtilerin çoğu bende de görülüyor. tahlil değerlerim; TSH 1,020 (0,27-4,2) Serbest T3 3,16 (2,03-4,44) Serbest T4 0,89 (0,93-1,71) Sonuçlar normal mi? Devamını Oku

Kan tahlili sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim

Kan tahlili sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim pct 0.41 referans aralığı 0.15 - 0.40 eo# 0.49 0 - 0.2 mo#. 0.94. 0.4-0.9 ly# 6.19. 0.8-3.2 hgb. 15.9. 11.5-15.5 ly% 50.8. 10-48 ne% 37 45-78 wbc 12.19. 3.8-10 şimdiden teşekkürler.... Devamını Oku

Merhaba benim kardeşim 9 yaşında değerleri aşağıdaki gibi yorumlayabilirmisiniz?T SH : sonuç:4.23 referans aralığı :0.6-4.84

Merhaba benim kardeşim 9 yaşında değerleri aşağıdaki gibi yorumlayabilirmisiniz Free T4 : sonuç:1.39 referans aralığı :0.97-1.67 TSH : sonuç:4.23 referans aralığı :0.6-4.84 Bu sonuçların üzerine yeni tahliller istendi,herhangi bir tiroid problemi siz... Devamını Oku

4 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçlarını yorumlarsanız sevinirim. WBC: 4.09 (5.5-15.5) NEU: 1.86 (2-5.9) MONO: 9.12 (1-6)

4 yaşındaki oğlumun tahlil sonuçlarını yorumlarsanız sevinirim. WBC: 4.09 (5.5-15.5) NEU: 1.86 (2-5.9) MONO: 9.12 (1-6) sadece koyu renk yazılı olanları yazdım. umarım yeterlidir. Devamını Oku

EOS yüksekliği çıktı kan tahlilimde

Kardiyolojiye gittim kalpten rahatsızlık varmı diye kan tahlili yaptırdım ve kas gevşetici verdi.Eve geldim 3 değer yüksek çıktı.EOS# , EOS% , BASO# acaba sorun nedir. Cinsiyet:Erkek Yaş:19 Devamını Oku

Annemin tahlil sonuçları sonuçlarla ilgili geniş bir yorum yaparsanız sevinirim

WBC:4,30/ RBC:4,94/ HGB:13,3 / HCT:39,7 / MCV:80,4/ MCH:26,9/ MCHC:33,5 /RDW-SD:36,5/ RDW-CV :12,9/PLT:172/ PDW:13,0/ MPV:10,5 /P-LCR:28,9/ PCT:0,18 DOKTOR BEY annemin tahlil sonuçları sonuçlarla ilgili geniş bir yorum yaparsanız sevinirim mch verdw-... Devamını Oku

Kan tahlillerimde b12 vitamininin simgesini ve yapılıp yapılmadığını anlamam için yardım edermisiniz.t

 Kan tahlillerimde b12 vitamininin simgesini ve yapılıp yapılmadığını anlamam için yardım edermisiniz.teşekkür ederim. Devamını Oku


?