"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Adetim gecikti ve Beta HCG değerim 10.46 çıktı. Hamile olabilir miyim?

Merhaba..Adet günüm 4 gün gecikti, beta HCG test sonucun 10.46 Cıktı daha sonra tekrar bu tahlili yaptırdım, HCG değeri normale dönmüştü Bunun sebebi nedir, ve hamile olabilir miyim.. Devamını Oku

Anti-HIV tahlili yaptırdım. Negatif çıktı. Başka bir hastanede testi tekrar etmeme gerek var mı?

Merhaba doktor bey, ben bir sağlık ocağında anti-hiv tahlili yaptırdım. herhangi bir sayı yazmıyor ama sonucum negatif çıktı. sizce başka bir hastanede tahlil yaptırmama gerek var mı ? yoksa konuyu kapatmalı mıyım ? şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

2 yasindaki kizimin idrari koktuğu için tahlil yaptirdim...

2 yasindaki kizimin idrari koktuğu için tahlil yaptirdim sonuç 128 cikti böbrek ultrasonu kan tahlili temiz cikti.enfeksiyon yok kan görüldü dedi ne demek hocam kan neden olur.fixef verdi 10 gün kullandik geçti 3 gün sonra yine kokmaya basladi.çok an... Devamını Oku

İdrar tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim.

Merhaba.İdrar tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim.. görünüm bulanık dansite1020 ph:5 biluribin :negatif ürobilinojen:normal keton:negatif gulukoz:negatif protein:negatif nitrit:negatif eritrosit:negatif tortu var mikroskopi. 4-5 lökosit bol epitel h... Devamını Oku

İyi günler babam ishal şikayetiyle dr gitti aşağıdaki tahliler yapıldı 1943 doğumlu yorumlarsanız sevinirim .iyi çalışmalar.

iyi günler babam ishal şikayetiyle dr gitti aşağıdaki tahliler yapıldı 1943 doğumlu yorumlarsanız sevinirim .iyi çalışmalar. Test Adı    Sonuç 1    Sonuç 2    Ölçü Birimi    Normal Değerler Biyokimya Glukoz (AKŞ)    100.4        mg/dL     N(70 - 110... Devamını Oku

Oğlum 2,5 yaşında tahlil sonuclarında yüksek olanları yazıyorum acaba bunlar ne anlama geliyor çok teşekkür ederim

oğlum 2,5 yaşında tahlil sonuclarında yüksek olanları yazıyorum WBC 12,3 NEU 6,93 LYM 3,81 MONO 1,15 RDW 16,31 acaba bunlar ne anlama geliyor çok teşekkür ederim. Devamını Oku

15 günlük aşamada idrarımdaki iltihap bebeğeme zarar verirmi hocam

merhabalar hocam 7 haftalık hamileyim idrarimde iltihap çıktı doktorum bol bol su içmememi söyledi 15 gün sonra tekrar tahlil yaptıracam geçmezse eger iğne kullanman gerek dedi bu 15 günlük aşamada idrarımdaki iltihap bebeğeme zarar verirmi hocam Devamını Oku

Kızım 13 Aylık Ve Kanında Mikrop Çıkmıştı en Son yapılan Tahlilinde çıkan sonuçları yorumlar mısınız..

Kızım 13 Aylık Ve Kanında Mikrop Çıkmıştı en Son yapılan Talilinde çıkan sonuçlar. CRP 0,481 HGB 10,07 NEU% 44,6 LYM% 46,8 RBC 4,46 MONO% 6,8 EOS% 1,5 BASO% 0,3 WBC 15,0 HCT 33,6 MCV 75 MCHC 31,7 MCH 23,9 RDW 16,8 PLT 477 PCT 0,391 MPV 8,2 PDW 12,8 L... Devamını Oku

Doktorum enfeksyon var dedi duraprox yzdı tahlil doğru mudur?

hocam gece yatarken kalp çarpıntısı olur gbi bişeyler oluyodu kalbimin hzlı attığını hissdiyordm terleme gelyiordu sol kolumda uyuşma oluyodu kan tahlili yaptırdm kan tahlillerinde dktor kalbin iyi kanında sorun yok kanszlık yok pıhtılaşma yok ama en... Devamını Oku

İdrarda kan görüldüğünü söylediler ama bu olay normalmidir yada sigaradan kaynaklanma şansı varmı?

idrar tahlili yaptırdım Blood ++ Eritrosit 4 idrarda kan görüldüğünü söylediler ama bu olay normalmidir yada sigaradan kaynaklanma şansı varmı? Devamını Oku

WBCdegerim 3.59 olarak gözlemlendi. doktorum önemli bir durum olmadıgını söyledi fakat sizlerinde yorumunuzu almak istedim

merabalar. dün halsizlik şikayeti ile doktora muayene oldum. tahlil sonucumda WBCdegerim 3.59 olarak gözlemlendi. doktorum önemli bir durum olmadıgını söyledi fakat sizlerinde yorumunuzu almak istedim teşekkür ederim iyi çalışmalar. Devamını Oku

Adetimin ilk gününden 26 gün geçti. Beta HCG değerim 2.02 çıktı. Hamile miyim?

Adetimin ilk gününden 26 gün geçti.bugün tahlil yaptım beta hcg sonucu 2.02 çıktı. Hamile miyim? Devamını Oku

Beta HCG değerim 10.46 çıkmıştı ancak şimdi normale döndü. Hamile miyim?

Merhaba.. Adet günüm 4 gün gecikti, beta HCG test sonucun 10.46 Cıktı daha sonra tekrar bu tahlili yaptırdım, HCG değeri normale dönmüştü Bunun sebebi nedir, ve hamile olabilir miyim.. Devamını Oku

Kan tahlili sonucumu yorumlar mısınız? Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9 Plt 146 159 388

Kan tahlili sonuc min max Proteon 6.1 6.4 8.3 Globulin 2 2.5 3.5 Mcv 96.1 80.4 95.9 Plt 146 159 388 @pct 0.145 0.190 0, 360 @PDW 17.8 15.5 17.1 SEROLOJI anti_HBs 0.2 10 810 Devamını Oku

Tahlil sonuçlarımda bir sorun var mı? Wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1

Merhaba tahlil sonuçlarında bir sııntı varmı çok şüphede kaldol yardımcı olun lütfen wbc:107 ref:6-14 ne:2,45 ref:2-7,1 ly:6,67 ref:1,8-9 mo:0,88 ref:0,3-1,1 eo:0,6 ref:0,01-0,6 ba:0,1 ref:0,01-0,25 ne:22,9 ref:39,9-70 ly%:62,4 ref:17,1-48 mo%8,2 ref... Devamını Oku

Bu durumda hamile miyim değilmiyim bu durum kafami çok kurcaliyor

eta hcg değerim 9ün üzerinde 3 haftalik gebesiniz denilmişti bu tahlili yaptırdığımın günün gecesi adetimi oldum normal aybaşı dendi fakat hamile olmadiğim söylendi bende ilk öğrendiğimde hamilesiniz die eşimle paylaşmiştim şimdi ben bu durumda hamil... Devamını Oku

Poli kistk over tanısı koydu bu tanı hormonal değerlerle mi anlaşılır ultrasonla mı

adet düzensizliğim var doktora gittim tahlil yapıldı polikistik over olabilir denildi ultrasonda ise sadece sağ overde 10mmx18mm kist vardır yazıyor adet olmam için tarlusal kullandım ve adetin 3. günü tahlil yaptırdım doktor pko tanısı koydu bu tanı... Devamını Oku

İlişkiden 2 gün sonra kan tahlili yaptırdım, bu arada doktor beta hcg de istemiş 1,2 sonuç çıkmış hamile olma olasılığım var mı?

ilişkiden 2 gün sonra kan tahlili yaptırdım, bu arada doktor beta hcg de istemiş 1,2 sonuç çıkmış hamile olma olasılığım var mı? Devamını Oku

Sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim. Estradiol e2 serum sonuc 22 Testosteron (tes) serum sonuc 8.96 referans 4.56 28.2

26 yasinda erkeğim. Sakal sorunu icin testosteron tahlili yaptirdim.tahlil sonuclari, Estradiol e2 serum sonuc 22 Testosteron (tes) serum sonuc 8.96 referans 4.56 28.2 Serbest testosteron serum sonuc 30.16 referans 8.69 54.69 Devamını Oku

Tahlilimizi yorumlar mısınız? Hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80

Kızım tekrar tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz Hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80 rdw 19.20 HbF 0.80 hba2 5.60 hba91.60 hbs Devamını Oku

Kan-idrar tahlili sonuçlarım; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5

Merhaba. Kan-idrar tahlili sonuçlarım; Hemogram; WBC 7.1; RBC 4.15; HGB 12.6; HTC 37.5; MVC 90.5; MPV 7.95; PDV 17.7; PTC 0.15; RDW 15.9; EOS# 0.15; BASO# 0.053; NEU# 3.96; MONO# 0.601; LYM# 2.34... İDRAR; pH 5.5; Dansite 1.023; Lökosit 3; Eritrosit ... Devamını Oku

Kan tahlili sonuçları : AST 51 U/L 5-34 LDH 258 U/L 125-250. Sonuçlar nasıl?

Karaciğer ağrısı nedeniyle doktora gittim.kan ve idarar tahlili istedi. kan tahlili sonuçları : biyokimya değer birim referans değer AST 51 U/L 5-34 LDH 258 U/L 125-250 cevabınız için şimdiden teşekkürler. yaş:20 cinsiyet:erkek Devamını Oku

Bir yaşındaki kızımın kan tahlili sonuçlarını değerlendirir misiniz.

İyi akşamlar.Bir yaşındaki kızımın kan tahlili sonuçlarını değerlendirir misiniz. CRP 1,2 (0,01-0,82) WBC 15,6 (4-11) LYM 65,1 (15-45) NEUTROFİL 27,8 (30-75) EOS 4,7 (0-4) PLT 504 (99-450) RDW 16,8 (11,5-14,5) MPV 7,44 (8-12) PDW 18,3 (8-18) Devamını Oku

Yorumlar mısınız? Estradiol e2 serum sonuc 22 Testosteron (tes) serum sonuc 8.96 referans 4.56 28.2 Serbest testosteron serum sonuc 30.16 referans 8.69 54.69

26 yasinda erkeğim. Sakal sorunu icin testosteron tahlili yaptirdim.tahlil sonuclari, Estradiol e2 serum sonuc 22 Testosteron (tes) serum sonuc 8.96 referans 4.56 28.2 Serbest testosteron serum sonuc 30.16 referans 8.69 54.69 Devamını Oku

Sonuçların anlamı nedir? Hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80 rdw 19.20 HbF 0.80

Kızım tekrar tahlil yaptırdık yorumlarsanız seviniriz hgb 11.4 rbc 6.19 mch 18,4 mcv 59.8 mchc 32.80 rdw-sd 35.80 rdw 19.20 HbF 0.80 hba2 5.60 hba91.60 hbs Devamını Oku


?