"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba hocam böyle bir site yaptıgınız için teşekkür ederim hocam

 Merhaba hocam böyle bir site yaptıgınız için teşekkür ederim hocam benim sorunum şu 24 yaşında erkegim kan tahlili yaptım sonuçları WBC: 17.1 HH NE# 11.25 RHH MO# 1.74 RHH RBC 5.22. LY 23.3L MO 10.2 RH MPV 7.6 Devamını Oku

CA 125 yüksek çıkmış tahlilde

 Ca 125 ilk testte 83.7 cikmisti1ay sonra dr a gittiğimizde(doğum kontrolhapi kullanmamamiza rağmen)kistlerin kuculmuş olabilecegini ve ca125 itekrar yaptirmamizi soyledi.ca125 te sonuç 62.9 olarak çikti.umutlandik.acaba kucilmeye devam edermi?amelya... Devamını Oku

Sonuçlar nasıl? Demir : 48 ug/dl 50-170 hemoglobin:10 g/dl 12-16 trombosit : 149 bin/ul 150-400 mch : 25.3 pg 26-32 lenfosit : 55 (20-46)

Hocam merhaba tahlil sonuçlarında demir : 48 ug/dl 50-170 hemoglobin:10 g/dl 12-16 trombosit : 149 bin/ul 150-400 mch : 25.3 pg 26-32 lenfosit : 55 (20-46) bu sonuçlar ne anlama geliyor korkulacak bir durum var mı acaba tedavisi nasıl olur? Teşekkür ... Devamını Oku

ANA1/100 POZİTİF çıktı. Ne yapmalıyım?

Annemin ANA1/100 POZİTİF cıktı sonra antiDS DNA istendi oda pozitif cıktı bu tahlilin negatif olması mümkün durumları varmıdır? 1 ay sonra ilaç kullanımı bu tahlil sonucunu değiştirir mi ? Devamını Oku

Free T4 1.16 Free T3 3.36 TSH 0.643. Yardımcı olabilir misiniz?

Ben 31 yaşindayım tahlillerim Free T4 1.16 Free T3 3.36 TSH 0.643 TSH çok yuksek yorum yapabilir misiniz, teşekkürler.  Devamını Oku

İdrar tahlil sonuçlarım ise şöyledir: eritrosit: 2-3/Lökosit 7-8/Epitel BOL/Bakteri AZ.Adetli değildim. Endişeliyim.

25 yaşında bayanım.4 gündür inanılmaz idrar yanması, pembemsi idrar,kasık ağrıları çekiyorum.Tahlil yapmadan önce doktorum böbrek taşı olabilir dedi.Ultrasonda birşey görünmedi.İdrar tahlil sonuçlarım ise şöyledir: eritrosit: 2-3/Lökosit 7-8/Epitel B... Devamını Oku

Yardımcı olur musunuz? HGB 10.30 HCT31.20 MCV 75.30 MCH 24.70

HGB 10.30 HCT31.20 MCV 75.30 MCH 24.70 ELEKTROFOREZ Hb A2 1.6 Hb A 98.4 ferriten 3.75 folik asit 6.8 vitamin b12 418 çıktı. Diğer kan değerlerim normal sınırlarda görünüyor. tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız Devamını Oku

Yapılan kan tahlilimde TSH ve Serbest T3 Hormon degerleri normal düzeyde iken Serbest T4 hormonu 0.74 cıkmıstır

Merhabalar...14 Haftalık hamileyim...Yapılan kan tahlilimde TSH ve Serbest T3 Hormon degerleri normal düzeyde iken Serbest T4 hormonu 0.74 cıkmıstır.(Referans aralıgı 1.Trimester 0.7_1.5 2.Trimester 0.8_1.3 3.Trimester 0.21_3.15 olarak belirtilmiştir... Devamını Oku

Sağlık ocagında kan alırdım grip olduğumdan dolayı acaba tahlillerde uyuşturucu madde çıkarmı ?

1 gün önce bonzai kullandım ve sürekli kulanıcıyım sağlık ocagında kan alırdım grip olduğumdan dolayı acaba tahlillerde uyuşturucu madde çıkarmı ? Devamını Oku

WBC 3.9 ikinci hastanede 6,48 çıktı.Ayrıca demir 24 total demir bağlama:412 çıktı. Sonuçlarım normal mi?

İki kez kan tahlili yaptırdım.1. hastande WBC 3.9 ikinci hastanede 6,48 çıktı.Ayrıca demir 24 total demir bağlama:412 çıktı. Sonuçlarım normal mi? Devamını Oku

Şimdiden teşekkür ederim. WBC:5,58 RBC:4,66 HGB:14,6 HCT:40,7 MCV:87,3 MCH:31,3 MCHC:35,9 PLT:154 MPV:11,1

Merhaba hocam ben 26 altı yaşında bir erkeğim . 2 gündür cok hastaydım ve acile gittim tahlil yaptırdım ama doktorlar pek bişey sölemedi. sonuç :WBC:5,58 RBC:4,66 HGB:14,6 HCT:40,7 MCV:87,3 MCH:31,3 MCHC:35,9 PLT:154 MPV:11,1 PDW:13,3 RDW-SD:41,3 LY%... Devamını Oku

Sonuçlarım normal mi? MPV:7,14 NEU%:52 EOS%:7,17 ve betaHCG:371.19

9.gün orgametril kullanmaya başladım.İlaç bitti ama adetim kesilmedi.Dün tekrar doktora gittim.Ultrason normal. Kan tahlilinde MPV:7,14 NEU%:52 EOS%:7,17 ve betaHCG:371.19 Dr düşük yapmışsın vücudun bunu kendisi atıyor dedi.Parça kalmasndan ve enfeks... Devamını Oku

Lymp: 3.63 RBC: 4.03 HCT: 36.5 MCH: 32.1 MCHC: 35.5. Yorumlarsanız sevinirim.

Merhaba, yaptırdığım tahlil sonucunda yüksek ve düşük çıkan değerlerim şunlar: Lymp: 3.63 RBC: 4.03 HCT: 36.5 MCH: 32.1 MCHC: 35.5 RDW: 11.4 24 yaşında bir bayanım. Yorumlarsanız sevinirim. Devamını Oku

FT3 5.82 RBC 4.76 HCT 39.2 FT4 15.61 HGB 12.9 PLT 340. Şimdiden teşekkürler.

Merhaba, yaptırdığım tahlill sonuçlarına göre bende demir ve b12eksikliği var diğer değerlerimede bakıp başka bir şey olup olmadığına bakar mısınız? FT3 5.82 RBC 4.76 HCT 39.2 FT4 15.61 HGB 12.9 PLT 340 şimdiden teşekkürler Devamını Oku

50 günlük ve uzayan sarılığımız var. Doktor g6pd tahlili istedi sonucumuz 14 çıktı?

50 günlük ve uzayan sarılığımız var. Doktor g6pd tahlili istedi sonucumuz 14 çıktı. laboratuvarın referans aralığı 7-21 fakat sitenizdeki aralık kafamı karıştırdı sizce herhangi bir sorun var mıdır? Devamını Oku

Ben sağlık raporu almak için gittiğim hastanede verdiğim kan tahlilinde trombosit değerimin düşük olduğunu söylediler.

Ben sağlık raporu almak için gittiğim hastanede verdiğim kan tahlilinde trombosit değerimin düşük olduğunu söylediler. Sabah aç karnına verdiğim kanda 91 cıktı ama sonucu almaya gittiğimde tüpe enjekte edilirken hızlı basmak bile bu değeri yanıltabil... Devamını Oku

Kan tahlili yaptırdım ve ALT sonucum 9 çıktı. Yardımcı olur musunuz?

Merhaba kan tahlili yaptırdım ve ALT sonucum 9 çıktı ve doktorum karaciğerin iflas bayrağını çekmek üzere dedi.Bana bu konuda bilgi verirseniz ve ne gibi önlemler almam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim. Yaş:36 cinsiyet:bayan Devamını Oku

Değerlendirir misiniz? WBC [H] 16,51 4-10 --RBC [L] 4,62 4,7-6,1--HGB [L] 10,7

Merhaba hocam 4 yaşında oğluma geniz eti var denip ameliyat talep edildi ve derhal ek tahliller yapıldı sonucu değerlendirir misiniz.Teşekkürler. WBC [H] 16,51 4-10 --RBC [L] 4,62 4,7-6,1--HGB [L] 10,7 14-18---HCT [L] 33,2 42 52 %--PLT [H] 602 150 - ... Devamını Oku

Beta HCG değeri 57.1 çıktı Ne zaman ultrasonda gözükür embriyo?

Hayırlı akşamlar hocam ben 20.01.2014 kan tahlili yaptirdim hcg hormon 57,1 cikti. On gün sonra tekrar kan aldirdim 6145 cikti hcg degerim. Bu degerler size normal mi ve ne zaman doktora gidip ultrasonda gözükür embryo? Devamını Oku

Kan Tahlili yaptırdım ve B12'im 297 çıktı sizce bu oran düşük mü?

Merhaba Kan Tahlili yaptırdım ve B12'im 297 çıktı sizce bu oran düşük mü düşükse kaç olmalıdır. Ve zamanla B12 düşer mi? Devamını Oku

Tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15. Yorumlar mısınız?

20 yaşındayım tahlil sonuçlarım romatoid faktör(RF) (H) 18.1 IU/ml 0 15 Devamını Oku

Bir sorun var mı? Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28

Merhabalar 23 yasindayim regl 5.gunu klomen kullanarak 14.gününde solda 20 m sagda 11 m yumurtam olustu igne vurulabilmem icin estradiol hormonuma bkildi sonuc 362 Folikuler faz:21-51 Mid-cycle. :38-649 Luteal faz. :21-312 Post menapoz. :10-28 İgnemi... Devamını Oku

Yorumlar mısınız? Lokosit +++ Lokosit hpf 38 / hpf Ph 5,5 Renk açık sarı Epitel 35/hpf

Merhabalar benim idrar tahlilim sonucunda tam 3 kere doktor lokositin fazla dedi. 3 kere ilac degistirdim enson genta igne kullandim. Son olarak sonucum soyle Lokosit +++ Lokosit hpf 38 / hpf Ph 5,5 Renk acik sari Epitel 35/hpf Eritrosit 13/hpf Dansi... Devamını Oku

Free T3 5.61 pg/ml 2.39-6.79 çıktı TSH 3,243 ulU/ml 0,35-5.50 vitamin B12 333 pg/ml 211-911 çıktı sonuç nedir?

Hocam benim çocuk 15 aylık şu an 6 ay önce tahlil yaptıdığimizda Free T4 1.92 ng/dl 0.6-1.64 çıkmış Free T3 5.61 pg/ml 2.39-6.79 çıktı TSH 3,243 ulU/ml 0,35-5.50 vitamin B12 333 pg/ml 211-911 çıktı sonuç nedir? Teşekkür ederim.  Devamını Oku


?