"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

T3 2,52 T4 0,62 Tsh 2,64. Yardımınız için teşekkürler.

Test 08.04.14 03.12.2013 03.09.2013 t3 2,52 2.75 3.07 t4 0,62 0,53 1,04 tsh 2,64 2,38 1,98 son 3 tahlil sonuçlarım yukarıdaki gibidir.yardımınız için teşekkürler. Devamını Oku

Merhabalar,ik aylık hamileyim 41 yaşındayım tahlilimde toxoplasmaıggab 54 pozitif ,rubellaıggab 344 pozitif, cmvıggab 40?

Merhabalar,ik aylık hamileyim 41 yaşındayım tahlilimde toxoplasmaıggab 54 pozitif ,rubellaıggab 344 pozitif, cmvıggab 40 pozitif ,vdrl negatif, hbsag nonreaktif 0,586, anti hcv nonreaktif 0,096, anti hıv I/IIab nonrektif 0,217 çıktı cevabınızı bekliy... Devamını Oku

Oğlum daha 1 aylık.uzamış sarılıktan şüphelenince doktor bu tahlilleri istedi. kan damlasına başlattı.

hemogram sonucu wbc 7.1 rbc 2.51 hgb 9.1 hct 25.0 plt 182 mcv 99.3 mch 36.4 mchc 36.6 rdw%14.1 rdwa 93.9 mpv 10.1 pdw 9.4 pct 0.18 lpcr 25.7 lym 6.0 lym% 85.3 mıd 0.4 mıd%4.5 gran 0.7 gran%10.2 oğlum daha 1 aylık.uzamış sarılıktan şüphelenince doktor... Devamını Oku

Başkent Adana Uygulama Hastanesi 2013 Yılına ait Tahlil sonuçlarına ulaşamıyorım.

Başkent Adana Uygulama Hastanesi 2013 Yılına ait Tahlil sonuçlarına ulaşamıyorım. İşlem zaman aşımına uğradı diye bir link geliyor; NEYAPMALIYIM ? Devamını Oku

Merhaba iyi günler, tiroid şüphesiyle yapılan tahlil sonuçların şu şekilde t3: 2,93. t4: 0,83. TSH: 0.20 şeklindedir?

Merhaba iyi günler, tiroid şüphesiyle yapılan tahlil sonuçların şu şekilde t3: 2,93. t4: 0,83. TSH: 0.20 şeklindedir. Sintigrafi sonucun ise; sağ lobda normoaktif nodül ve tiroid bezinde sağ lob üst yarıda daha belirgin olmak üzere radyoaktif madde t... Devamını Oku

Merhaba tahlil yaptırdım, sedimantasyonum 25 ve mono % 0,1 çıktı. 20 yaşındayım?

Merhaba tahlil yaptırdım, sedimantasyonum 25 ve mono % 0,1 çıktı. 20 yaşındayım? Devamını Oku

2,5 yaşındaki oğlumun 1 haftadır düşmeyen ateşi var.dr.a gittik ilaçlar bir işe yaramadı.bugün tekrar gittik?

2,5 yaşındaki oğlumun 1 haftadır düşmeyen ateşi var.dr.a gittik ilaçlar bir işe yaramadı.bugün tekrar gittik.boğaz enfeksiyonu var.tahlil sonuçlarımız sedimentasyon 1 saat:16 bas : 0,23 baso% :2,9 eos% :0,5 neu% :33,8 mon :1,75 mon% :21,8? Devamını Oku

Babama pankreas ca teşhisi konuldu.3 ay önce whipple ameliyat oldu.

Babama pankreas ca teşhisi konuldu.3 ay önce whipple ameliyat oldu. 3aylık bkemotarepi süreci geçirdi.hastalıgının ilk döneminde cea19-9 değeri 37 son kürü almadan önce 27 ve son kürünü aldıktan sonraki değeri5,5 oldu . Mr çekildi sonuca göre kemoter... Devamını Oku

Kizim gripti.endiselenmem gereken bir durum varmi!tesekkur ederim.

2 yasindaki kizimin kan tahlilinde lokosit (wbc)=6,27L %notrofil =16,8L %lenfosit=71,9H ,eozinofil=0,6L , bazofil=1,1H, olarak normal degerler araliginda degil.tahlil yapildiginda kizim gripti.endiselenmem gereken bir durum varmi!tesekkur ederim. Devamını Oku

Merhaba, yaşım 61 erkek, 99 kg, boy 1.70,, kan tahlili yaptırdım

Merhaba, yaşım 61 erkek, 99 kg, boy 1.70,, kan tahlili yaptırdım bütün satırlar uygun ama kreatinin 1.34 ve ürik asit 7.7 çıktı, bu sonuç benim için neyi ifade ediyor ? kısa bir bilgi, yönlendirme ve tavsiyelerinizi rica edecektim. Saygılar sunarım M... Devamını Oku

Bakteri ve mantar az çıktı enfeksiyon olabileceğini düşünüp antibiyotik verildi önem bir durum var mıdır?

Merhaba idrar tahlilimde mik. eritrosit 387(normal değer 0-3HPP) lökosit 154(0-5 HPP) bakteri ve mantar az çıktı enfeksiyon olabileceğini düşünüp antibiyotik verildi önem bir durum var mıdır? Devamını Oku

Wbc 14.3 HGB 11.3 HCT 35 MCV 70.9 MCH 23.9 NEUT 28.4 LYM 64.5 MON 5.1 LYM# 9.22. Sorun var mı?

Merhaba benim 11 aylık bebeğim var kan tahlili biraz kafamı karıştırdı bazıları yüksek gözüküyor neden ? Teşekkür ederim wbc 14.3 HGB 11.3 HCT 35 MCV 70.9 MCH 23.9 NEUT 28.4 LYM 64.5 MON 5.1 LYM# 9.22 Devamını Oku

RDW-CW% 14.9 (11.5-14.5) MPV 6.03 (7.8-11) GRAN# 7.33 (1.56-6.13) Diğer değerler sınırlar içinde. Yorumlarsanız sevinirim. Teşekkürler.

Uzun suren yorgunluk, halsizlik, baş ağrısı nedeniyle kan tahlili yaptırdım: LOKOSIT 11.9 (4.5-11) RDW-CW% 14.9 (11.5-14.5) MPV 6.03 (7.8-11) GRAN# 7.33 (1.56-6.13) MONO# 1.22 (0.24-0.36) BASO# 0.151(0.01-0.08) MON% 10.3 (4-8) Diğer değerler sınırlar... Devamını Oku

4 yaşın da bir yiğenim var tahlil sonuçları aşagıdaki gibi durumu hakkında bilgi verirmisiniz

4 yaşın da bir yiğenim var tahlil sonuçları aşagıdaki gibi durumu hakkında bilgi verirmisiniz WBC 12.00 LENF 6.580 LENF%55.00 RDW 13.30 Devamını Oku

Hocam hormon testi yaptırdım sonucunu aldım ama doktora gösterme fırsatım olmadı 07.05.2014 'te adet oldum ?

Hocam hormon testi yaptırdım sonucunu aldım ama doktora gösterme fırsatım olmadı 07.05.2014 'te adet oldum 13.05.2014 te tahlil yaptırdım tsh 4.69, fsh 7.96, lh 9.48, estradiol 89.71, testosteron 22.65, beta hcg 0. 10, dhea-so4 265.6 yaşım 22 adet dü... Devamını Oku

Yaş 37 adetin 2 günü prolaktin38 estrodiol 87 fsh 11, lh 6.62 amh 1.39bebek düşünüyoruz tahlillerim çokk mu kötü?

Yaş 37 adetin 2 günü prolaktin38 estrodiol 87 fsh 11, lh 6.62 amh 1.39bebek düşünüyoruz tahlillerim çokk mu kötü? Devamını Oku

Merhaba 15 yaşındayım arkadaşlarla dün alkol almayı denedik belki 2 3 yudum içtin bugünde kan tahlili yaptırdım farkedilir ve annemler öğrenir mi ?

Merhaba 15 yaşındayım arkadaşlarla dün alkol almayı denedik belki 2 3 yudum içtin bugünde kan tahlili yaptırdım farkedilir ve annemler öğrenir mi ? Devamını Oku

Merhaba benim kan tahlilimde Kreatinin 59 mkmol/l çıktı. Karaciger problemi ola bilir mi acaba?

Merhaba benim kan tahlilimde Kreatinin 59 mkmol/l çıktı. Karaciger problemi ola bilir mi acaba?  Devamını Oku

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunabilir mi?

Merhaba, Glukoz 88, tokluk kan şekeri (2 saat) 81. tahlil sonuçları bu değerlerde iken hipoglisemi hastası olunabilir mi? insilün direnci HOMA testi yaptırmak gerekir mi? Çünkü bütün belirtileri taşıyorum üstelik baygınlık geçirdim. Devamını Oku

Havalimanında çalışıyorum ve panik atağım var domuz gribi,sars derken şimdi birde mers virüsü çıktı bende tahlil yaptırdım

hocam merhaba , havalimanında çalışıyorum ve panik atağım var domuz gribi,sars derken şimdi birde mers virüsü çıktı bende tahlil yaptırdım WBC 12,3 LYM 5,2 PDW 9,2 LYM%42,7 MCV 84,1 MCH 28,1 endişelenecek bir durum varmıdır panik atakdan dolayı panik... Devamını Oku

Merhaba 24 yaşında bayanım.Tahlil sonucumda WBC: 1 RBC: 9 LÖKOSİT: ESER

Merhaba 24 yaşında bayanım.Tahlil sonucumda WBC: 1 RBC: 9 LÖKOSİT: ESER ERİTROSİT : + PH: 6 çıktı. Yorumlarınızı rica ediyorum. Devamını Oku

2 yaşında oğlum 1.5 aydır demir kullanıyoruz.

Mrh; 2 yaşında oğlum 1.5 aydır demir kullanıyoruz. Hemoglabin düzelirken diğer bazıları düşüşte ve yükselişte. Şöyleki;NE% 28.8 (41-73) LY%66.2 (19.4-44.9) MO% 3.26(5.1-10.9) HCT% 35.8 (37-50) MCV fl 68.8 (80.7-95.5) MCH pg 23.2 (27-31.2) enfeksiyon ... Devamını Oku

2 gün önce arkadaşlarla otururken erken saatlerde uyku bastırdı ve aralıksız 8 saat uydum. acaba bana uyku hapı/damlası içirdiyseler bunu tahlillerle ögrenebili

mrb. aklımda bir şüphe var 2 gün önce arkadaşlarla otururken erken saatlerde uyku bastırdı ve aralıksız 8 saat uydum. acaba bana uyku hapı/damlası içirdiyseler bunu tahlillerle ögrenebilirmiyim Devamını Oku

Referans aralığı : 3.1 - 19.9 Sonuç : 25.20 folik asit eksikliği için folbiol kullandım

Referans aralığı : 3.1 - 19.9 Sonuç : 25.20 folik asit eksikliği için folbiol kullandım. Sonrasında tahlilin sonucu bu, folik asit yüksekliğinin bir zararı var mı ? 4 gün önce megadyn multivitamine başladım. içerisinde 1 mg folik asit var. 2-3 ay kul... Devamını Oku

Total bilirubin 0,65 çıktı. Kan tahlili yaptıracağım. Sgk bu testi karşılıyor mu acaba ben unutum sormayı?

Merhabalar cevabınız için teşekkür ederim en son kontrole gittiğimiz de total bıl.1.98 dir.bil 0,65 ınd bıl.1,33 doktorumuz da Gilbe sendr.olduğunu tescil etmemiz için Ege unıvest. kan tah. göndermemizi istedi, Sgk bu testi karşılıyor mu acaba ben un... Devamını Oku


?