"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Ketoner+1 Nitritt pos Pro+2. Regl den sonra yeniden tahlil vereyim mi?

U stix leu+3 Ketoner+1 Nitritt pos Pro+2 Bld+4 Regl döneminde yaptırdığım idrar tahlili sonucu yukarıda daha önce 2 kez leu+3 için antibiyotik kullandım şimdi Dr antibiyotik yazdı yeniden ve idrarda D +R istedi bu ne demek tekrardan ilaca başlayım mı... Devamını Oku

Merhaba hocam kan tahlili yaptırdım eos değerim 0.3 normal değeri 0.70-2.10, mch değerim 31.3. Yorumlarsanız çok sevinirim.

Merhaba hocam kan tahlili yaptırdım eos değerim 0.3 normal değeri 0.70-2.10, mch değerim 31.3. Normal değeri 27.00-31.00 , mpv değerim 11.1 normal değeri 7.80-11.00 , @51 değerim 15.8 normal değeri 11.60-13.70 cıktı. Yorumlarsanız çok sevinirim. Devamını Oku

Kan tahlilleri yapıldı micro crp: 2,50 ,sedimantasyon 1/2:10 ,sedimantasyon 1 saat:28. Normal midir?

Merhaba benim 5,5 yaşında bir oğlum geçen gün uykudayken burnundan hiç ellemediği halde bir damla kan geldi,ertesi gün hemen doktora götürdüm kan tahlilleri yapıldı micro crp:2,50 ,sedimantasyon1/2:10 ,sedimantasyon 1 saat:28 kanama zamanı:2 dk15 sn,... Devamını Oku

sigara kullanıyo. bu tahlilde ortaya çıkar mı_?

mrb. arkadsıma ailesi kan testi yaptıracak. arkadsm sigara kullanıyo. bu tahlilde ortaya çıkar mı_? çoq acil lütfennn Devamını Oku

burun kanaması oluyor.

Doktor bey Tahliller bu şekildeydi.Bunlar annemin tahlilleri.Fakat 3 gündür peşpeşe annemde burun kanaması oluyor.ilk iki seferdeki kanamalar oldukça fazlaydı ve 5 dakika kadar sürdü.acaba bunun nedenini açıklarmısınız.Ciddi bir durum mu? Devamını Oku

meme kanseriyim ilaç tedavisi ve hormon tedavisi görüyorum

Merhaba;ben meme kanseriyim ilaç tedavisi ve hormon tedavisi görüyorum tahlil sonucunda paratiroit hormonu biraz yüksek çıktı sonuç kötümü olur korkulacak bişey varmı Devamını Oku

Yasim 42, Erkek. Boyum 1,73m. Tahlil sonuclarim asagidaki gibidir;

Yasim 42, Erkek. Boyum 1,73m. Tahlil sonuclarim asagidaki gibidir; Trigliserid, aclik: 307,3 H HDL Kolesterol: 32,8 TSH: 4,2 Glukoz, aclik: 99,2 Insulin, aclik: 17,6 HOMA-IR: 4,3 Verilerime bakarak seker, kalp-damar sorunlari olusabilir mi ? Ne yapma... Devamını Oku

ağır bir grip geçiriyor.sonuçların anormalliği ondan mıdır?

abamın kan tahlillerinde mpv 12,8 yüksek.plt : 142 düşük.mchc:32,6 düşük. eo% :0422 düşük. crp:1,35 yüksek sedimantasyon 1 saat 22.idrarda eser miktarda protein. lokosit:1 eritrosit:1 şuan ağır bir grip geçiriyor.sonuçların anormalliği ondan mıd... Devamını Oku

Uzun suren yorgunluk, halsizlik, baş ağrısı nedeniyle kan tahlili yaptırdım: LOKOSIT 11.9 (4.5-11). Yorumlarsanız sevinirim.

Uzun suren yorgunluk, halsizlik, baş ağrısı nedeniyle kan tahlili yaptırdım: LOKOSIT 11.9 (4.5-11) RDW-CW% 14.9 (11.5-14.5) MPV 6.03 (7.8-11) GRAN# 7.33 (1.56-6.13) MONO# 1.22 (0.24-0.36) BASO# 0.151(0.01-0.08) MON% 10.3 (4-8) Diğer değerler sınırlar... Devamını Oku

Tiroid şüphesiyle yapılan tahlil sonuçların şu şekilde t3: 2,93. t4: 0,83. TSH: 0.20 şeklindedir. Ne yapmalıyım?

Merhaba iyi günler, tiroid şüphesiyle yapılan tahlil sonuçların şu şekilde t3: 2,93. t4: 0,83. TSH: 0.20 şeklindedir. Sintigrafi sonucun ise; sağ lob da normoaktif nodül ve tiroid bezinde sağ lob üst yarıda daha belirgin olmak üzere radyoaktif madde ... Devamını Oku

Bas#0.01 eos#0.12 neut%72.3 lymp%13.6. Yorumlarsanız sevinirim.

Merhaba annemin tahlil sonuçları bas#0.01 eos#0.12 neut%72.3 lymp%13.6 mono%11.9 mpv 10.1 mchc33.2 plt326 pdw16 pct0.329 bun29 ldh254 demir 19 crp 6.65 sedim 1 saat 81 bas#0.01 eos#0.12 neut%72.3 lymp%13.6 Devamını Oku

3 aylık kızımın tsh tahlillerini yaptırdık sonuçları şu şekilde çıktı?

3 aylık kızımın tsh tahlillerini yaptırdık sonuçları şu şekilde çıktıı T 3 2,76 T 4 0,83 durumu nasıl acaba bi degerlendirme alabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku

Merhaba ben sağlık raporu almak için gittiğim hastanede verdiğim kan tahlilinde trombosit değerimin düşük olduğunu söylediler?

Merhaba ben sağlık raporu almak için gittiğim hastanede verdiğim kan tahlilinde trombosit değerimin düşük olduğunu söylediler. Sabah aç karnına verdiğim kanda 91 cıktı ama sonucu almaya gittiğimde tüpe enjekte edilirken hızlı basmak bile bu değeri ya... Devamını Oku

Pilotluk için ( JAR-FCL 3 ) kurallarına uygun 1. sınıf sağlık raporu alacağım?

Pilotluk için ( JAR-FCL 3 ) kurallarına uygun 1. sınıf sağlık raporu alacağım ama ecstasy ve esrar kullandım. alacağım raporda Tam İdrar Tahlili ve Alınan kan örneği ile kanımda uyuşturucu madde bulgusu olacak. Uyuşturucu kullanmıyorum artık vücudumd... Devamını Oku

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor?

22 yaşında bekar bir bayanım.3 aydır idrar tahlillerimde bol lökosit görülüyor.antibiyotik kullanmama rağmen de geçmiyor aksine artış gösteriyor.son tahlilimde yine bol lökosit ,yaygın mukus ve 8-10 epitel çıktı.bu ne demek.doktorum çok şaşırdı.tahli... Devamını Oku

2 yıllık evliyim bebek istiyoruz 5 haftalık bir düşük yaptım (sanırım bu gebelik de kimyasaldı)?

2 yıllık evliyim bebek istiyoruz 5 haftalık bir düşük yaptım (sanırım bu gebelik de kimyasaldı) geçen ay yine kimyasal gebelik geçirdim yapılan bir tahlilde protein C değeri %51çıktı sorun mudur ve tedavisi nasıldir Devamını Oku

Gebeyim 8 hafta bitti doktor keseyi gördü kalp atısı var dedi

gebeyim 8 hafta bitti doktor keseyi gördü kalp atısı var dedi..tahlil vermisti beta hcg>1000 çıkmıs.benim sorum su ki iki hafta önce hamile olduğumu ögrendigimde de bu değer ayni idi..hic artmamış galiba..bir soruna mı isaret bu endiseliyim ? dusuk r... Devamını Oku

İdrarıma kan karışıyor. bunların ne anlama geldiğini açıklar mısınız sizce sorun neden kaynaklı?

idrar tahlili yaptırdım epitel 34 eritrosit 20 lökosit 2 çıktı doktor ultrason istedi. neden kaynaklı olduğunu bulamadı.idrarıma kan karışıyor. bunların ne anlama geldiğini açıklar mısınız sizce sorun neden kaynaklı? Devamını Oku

Kan tahlili sonucumda; AST 36, ALT 41, MON%- 12.4, TSH 4.25, CRP 0.685 ve anti Hbs 61.88 çıktı.

Kan tahlili sonucumda; AST 36, ALT 41, MON%- 12.4, TSH 4.25, CRP 0.685 ve anti Hbs 61.88 çıktı. Yüksek olan tüm değerlerim bunlar. Karın ağrısı ve şişkinlik şikayetiyle gittim. Hepatit aşısı olmadım. Bunlar dışında HIV testide yapılmış fakat sonucu h... Devamını Oku

Merhaba kan tahlili yaptirdigim EOS% 8.1 cikti?

Merhaba kan tahlili yaptirdigim EOS% 8.1 cikti referans araligi ise 0-6 EOS# ise 0.7 referans araligi ise 0 -0.4 ciddi bi problem var mi acaba ? Devamını Oku

Merhaba Annem 64 Yaşında hastaneden önce sigara içiyordu şuan kullanmıyor?

Merhaba Annem 64 Yaşında hastaneden önce sigara içiyordu şuan kullanmıyor hastanede bir ay kaldı ve teşhis pankreas ca doktoru kemoterapi önerdi şuan raporunu çıkardık bazı tahliller istedi bu tahlillerde CA19-9 19,5 DİОžER CEA ise 33,77 acaba son ... Devamını Oku

E2 28.72 TSH 0.251 FSH 8.51 LH 6.42 sizce biyopsi gerekli mi?

Merhaba. 28 yaşında bayanım. Ara kanama şikayetiyle doktora gittim.Rahim duvarı kalınlaşmış dendi ancak adetim gecikmişti.Adet olunca tekrar bakalım denmeden End. biyopsi gerekli denildi. regl 3. günü alınan tahlil sonuçlarım şöyle:kalınlık 14 mm E2 ... Devamını Oku

Hocam bel soguklugu olmamdan supheleniyorum?

Hocam bel soguklugu olmamdan supheleniyorum idarar tahlili yaptirdim eritrosit mikroskobisi 1-2 lökasit mikroskobisi 5-6 cikti supehelenmekte haklimiyim sizce tessekur ederim.. Devamını Oku

Total Bilirubin + 1.14 H(0 - 1,1) mg/dL Direkt Bilirubin + 0.37 H(0 - 0,2) mg/dL. Kan tahlili sonucumu yorumlar mısınız ?

Kan tahlili sonucumu yorumlar mısınız Lukoz  87 N(70 - 110) mg/dL Üre 17 N(17 -3)    mg/dL Kreatinin   0,7 N(0 - 0,9)  mg/dL Total Bilirubin + 1.14 H(0 - 1,1)  mg/dL Direkt Bilirubin    + 0.37 H(0 - 0,2)    mg/dKolesterol     112    N(0 - 200)    mg/... Devamını Oku

61 yaşındayım.4 yıldır tiroidimde nodül teşhisiyle 50mgEuthro ilacını sabahları aç karnıma yarım olarak alıyorum?

61 yaşındayım.4 yıldır tiroidimde nodül teşhisiyle 50mgEuthro ilacını sabahları aç karnıma yarım olarak alıyorum.Eylül ayında yaptırdığım tahlilde T3:2.61 T4:1 TSH:1.56 idi.Diş doktorum tiroidimin durumunu sorduğunda gerekli bilgiyi veremedim. Tahlil... Devamını Oku


?