"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Lökosit İ.Mik 43 Her sahada H Yassı Epitel 7 Her sahada H. Lütfen yorumlar mısınız?

Kültür tahlili sonucumda üreme olmadı yazıyor. Bu ne anlama geliyor? İdrar tahlili sonucumda Eritrosit İ.Mik 12    Her sahada H Lökosit İ.Mik 43 Her sahada H Yassı Epitel 7 Her sahada çıkmıştı. Teşekkürler. Devamını Oku

Normal değeri 27.00-31.00 , mpv değerim 11.1 normal değeri 7.80-11.00. Yorumlarsanız çok sevinirim.

Merhaba hocam kan tahlili yaptırdım eos değerim 0.3 normal değeri 0.70-2.10, mch değerim 31.3. Normal değeri 27.00-31.00 , mpv değerim 11.1 normal değeri 7.80-11.00 , @51 değerim 15.8 normal değeri 11.60-13.70 çıktı. Yorumlarsanız çok sevinirim. Devamını Oku

Merhaba benim sat'im 16.05.2014 17.06.2014 bhcg değerim 4709 çıktı.

merhaba benim sat'im 16.05.2014 17.06.2014 bhcg değerim 4709 çıktı. doktorum tahlili yaptırmadan önce 150 çıkar gibi demişti. değerimi görünce normal dedi ama diğer soruları okuyunca bu kadar yüksek değerde görmedim. bunun nedeni ne olabilir ve bir s... Devamını Oku

Merhabalar, kızım 4,5 yaşında hafif ateş ve ciltte hafif döküntü şikayeti ile doktora gittik. Kan testinde wbc 15.7 crp 85.35?

Merhabalar, kızım 4,5 yaşında hafif ateş ve ciltte hafif döküntü şikayeti ile doktora gittik. Kan testinde wbc 15.7 crp 85.35 granülosit 11,1 çıktı diğer bunun üzerine idrar tahlili yaptırdık,lökosit +++ 500 WBC/ul ve bol epitel 2-3 ve bakteri seyrek... Devamını Oku

3 aydır belirli aralıklarla (2 haftada 10 gr) esrar kullandım ve en son 10 gün önce bir miktar esrar ile cok az bir miktar jamaika içtim?

3 aydır belirli aralıklarla (2 haftada 10 gr) esrar kullandım ve en son 10 gün önce bir miktar esrar ile cok az bir miktar jamaika içtim . ehliyet için gerekli olan sağlık raporunda kan tahlili yaparlar ise bu kanımda çıkar mı ? Devamını Oku

Merhaba prostat iltihabım var ve İlk tahlilimde prostat sıvısında lokosit 13-14 idi?

Merhaba prostat iltihabım var ve İlk tahlilimde prostat sıvısında lokosit 13-14 idi.Bugün yaptırdığım tahlil sonuçlarımda lokosit sayısını anlayamadım Yuvarlak hücre: 1*10*6/ml yazıyor.Acaba lokosit sayısında gerilememi var yok sa ilerlemiş mi anlay... Devamını Oku

beta hcg değerim 31.6 çıktı adetim gecikmeden yaptrmıştım..07/07 tariihnde ise 291.6 çıktı.. Ben yurtdşnda yaşıyorum intrnetten baktğım değerlere göre hamileyim

İyi günler..03/07 tarihinde beta hcg değerim 31.6 çıktı adetim gecikmeden yaptrmıştım..07/07 tariihnde ise 291.6 çıktı.. Ben yurtdşnda yaşıyorum intrnetten baktğım değerlere göre hamileyim ama tahlil sayfasının alt tarafında 4 - 5 haftalık 1500-23.00... Devamını Oku

ANTİ TOXOPLASMA IGM 0.2 RUBELLALgG 61.6 negatif ANTİ HCV INNOGENETİCS negatif ANTİ HIV negatif HBsAg negatif t

Bugün sonuçlarımı aldım ANTİ TOXOPLASMA IGM 0.2 RUBELLALgG 61.6 negatif ANTİ HCV INNOGENETİCS negatif ANTİ HIV negatif HBsAg negatif tahlillerimle ilgili beni bilgilendirirseniz cok sevineceğim tesekürler Devamını Oku

Merhaba evime fare girdi ve ben farenin yediği ekmekten yedim ve tahlil yaptırdım. Tahlilimde ki sonuçları :

Merhaba evime fare girdi ve ben farenin yediği ekmekten yedim ve bi tahlil yaptırdım. Tahlilimde ki sonuçları : MCH 28.5 LY% 45.4 Önemli birşeyim varmı? Devamını Oku

38 yaşındayım göğüslerimden sıkınca süte benzer akıntı geliyor.prolaktin tahlil sonucum 6,92.

 38 yaşındayım göğüslerimden sıkınca süte benzer akıntı geliyor.prolaktin tahlil sonucum 6,92.sonuç normali düşükmü yüsekmi.. Devamını Oku

Daha adet günüm gelmemesine rağmen bazı belirtilerden dolay kan tahlili yaptırdım betahcg 15.23 cıktı

 Daha adet günüm gelmemesine rağmen bazı belirtilerden dolay kan tahlili yaptırdım betahcg 15.23 cıktı hamilemiyim acaba? Devamını Oku

8+3 gunluk hamıleyım. tahlil sonucum söyle; anti CMV IgG >250 anti cmv IgM 0,20 anti rubella IgG >500,0 değeri:0,0-10.0 ?

 8+3 gunluk hamıleyım. tahlil sonucum söyle; anti CMV IgG >250 anti cmv IgM 0,20 anti rubella IgG >500,0 değeri:0,0-10.0 Anti Rubella IgM: L 0,292 Değeri: 1,2-1,6 Anti Toxoplazma IgG ... Devamını Oku

23 yaşındayım 40 kiloyum boyum 165 cm. Aşırı kilo kaybıyla ilgili kan tahlili ve gaita testinden başka ne tür testler yaptırabilirim?

23 yaşındayım 40 kiloyum boyum 165 cm. Aşırı kilo kaybıyla ilgili kan tahlili ve gaita testinden başka ne tür testler yaptırabilirim? Nasıl bir yol izlenmesi gerekir? Devamını Oku

Ben 18 yaşındayım. Mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleriyle doktora gittim. Kan testinde wbc:15.7 çıktı?

Ben 18 yaşındayım. Mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleriyle doktora gittim. Kan testinde wbc:15.7 çıktı.Ampisid 500mg iğne verdi. Sizce bu tahlilde wbc durumum nedir ? Devamını Oku

Şüpheli ilişkiden 35 gün sonra kan tahlili oldum normal çıktı 55.gün eliza anti hıv negatif(0,230) şüphelenmeme gerek var mı?

Şüpheli ilişkiden 35 gün sonra kan tahlili oldum normal çıktı 55.gün eliza anti hıv negatif(0,230) şüphelenmeme gerek var mı bi sıkıntı yok değil mi Devamını Oku

16 yaşımdayım dölüm akmıyor bazen zevk suyu akıyor ama dölüm akmıyor ?

16 yaşımdayım dölüm akmıyor bazen zevk suyu akıyor ama dölüm akmıyor sizce sebebi nedir diye bir soru sordum sizde Bu durum normal değil, ilk fırsatta bir takım tahliller ve muayene olmak için üroloji uzmanına başvurun. dediniz ama söylemeye utanıyor... Devamını Oku

Merhaba Bir süre önce Meniküs ameliyatı olabilmem için gerekli tahlil yaptırdım kan değerlerimde PLT 141 çıktı ?

Merhaba Bir süre önce Meniküs ameliyatı olabilmem için gerekli tahlil yaptırdım kan değerlerimde PLT 141 çıktı ve kollarımda da syah noktalar artmaya başladı babam (rahmetli)AML3 lösemiydi bu hastalıktan vefat etti yaşım 39 doktora gitmeme gerek varm... Devamını Oku

Merhabalar benim tahlil sonucumda demir 15,39 gra 2,3 lym 48,5 hgb 7,9

merhabalar benim tahlil sonucumda demir 15,39 gra 2,3 lym 48,5 hgb 7,9 hct 25,7 mcv 62 mch 19 plt 444 bunları yorumlar mısınız Devamını Oku

Tahlilde çinko değeri hangi harflerle ifade ediliyor?

Kızımın tahlil sonucunda çinko eksikliği var denilerek zinko şurup verildi , tahlilde çinko değeri hangi harflerle ifade ediliyor, Devamını Oku

Hormon tahlili sonuçlarımı değerlendirirmisiniz.FSH:9,66 LH:8,26 PROLAKTİN:20,84 ESTRADİOL:14,53

 Hormon tahlili sonuçlarımı değerlendirirmisiniz.FSH:9,66 LH:8,26 PROLAKTİN:20,84 ESTRADİOL:14,53 doktorum aşılama önerdi bu sonuçlara dayanarak.doğal yoldan gebelik olamazmı bu değerlere göre.teşekkürler. Devamını Oku

Kan Tahlil Sonuçlarımda Ferritin 8,3 Normal Değeri 11-306,8

35 Yaşında Bayan Hastayım Kan Tahlil Sonuçlarımda Ferritin 8,3 Normal Değeri 11-306,8 ; Folat 2,49 Normal Değeri 3,1-19,9 ; B12 310 Normal Değeri 126,5-505 ;Demir 16,4 Normal Değeri 60-180; HCT 34,3 Normal Değeri 37-54; PLT 349 Normal Değeri ;PCT 0,3... Devamını Oku

29 yaşında FMF hastası bugüngü tahlillerinde sedimantasyonu:27 - crp:38,32 çıktı sizce bu değerlere göre durumu nedir.

Merhabalar benim eşim 29 yaşında FMF hastası bugüngü tahlillerinde sedimantasyonu:27 - crp:38,32 çıktı sizce bu değerlere göre durumu nedir. Devamını Oku

Progesteron tahlili yapti sonuc 6.5 cikti telefinda sordugumicin cok bilgi alamadim yani ne anlama geliyor

Merhaba adetim 18.0.2014 tarihinde basladi 4.gun doktorum gel dedigi icin kontrole gittim yumurtlama gunlerimi ogrendim esimle o tarihlerde iliski yasadim ve doktorum 21.gun bana gel dedi progesteron tahlili yapti sonuc 6.5 cikti telefinda sordugumic... Devamını Oku

Anti HBS + 153.62 Pozitif mIU/ml H(0 - 9,99) aHCV 0.06 Negatif Index N(0 - 0,79) Anti HIV 0.073 Negatif. Bu sonuca güvenebilir miyim?

Hocam 2013 yılında bir ilişkim oldu yarın gidip elisa testi yaptıracaktım fakat geçmişlerde yaptırdığım tahlillere baktım genel cerrahi bölümünden endeskopiye girecektim baktım ki test adı elisa yazıyor Test Adı Elisa Hepatitler                 HBs A... Devamını Oku

İdrar tetkiki (Strip ile, otomatik) Keton Pozitif (+) Yüksek çıkmış bunun anlamı nedir yardımcı olursanız sevinirim.

6 haftalık gebeyim doktorum bir kaç tahlil yaptırmamı istedi yalnız İdrar tetkiki (Strip ile, otomatik) Keton  Pozitif (+) Yüksek çıkmış bunun anlamı nedir yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku


?