"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Ben hepatit b taşıyıcısıyım son yaptırdığım tahlilde HBsAg 21 pozitif. AntiHBs 11.7 pozitif

iyi akşamlar Ben hepatit b taşıyıcısıyım son yaptırdığım tahlilde HBsAg 21 pozitif. AntiHBs 11.7 pozitif sonucu yorumlarsanız sevinirim. Devamını Oku

18 yaşındayım ve idrar tahlil sonucumda protein 500 çıktı glikoz 1000 fakat kandaki glikozum 88 bunda bir hata olabilir mi ?

18 yaşındayım ve idrar tahlil sonucumda protein 500 çıktı glikoz 1000 fakat kandaki glikozum 88 bunda bir hata olabilir mi ? Devamını Oku

Merhaba benim sivilce sorunum var 25 yaşındayım bayanım serbest testesteron tahlili yapıldı?

Merhaba benim sivilce sorunum var 25 yaşındayım bayanım serbest testesteron tahlili yapıldı degerler 2.2 çıktı max.3.18 yazıyor.bu durum neyi gosteriyor. Testesteronum yuksekmi? Nasıl bir yol izlemeliyim? DHEA-SO4 ise 132.3 cıktı. Devamını Oku

2 gündür böbrek ağrısı sandığım ağrıyla doktora gittim idrar tahlili istenildiğnde sonucların dansite : 1.014 pH:6 bakteri :98 çıktı?

2 gündür böbrek ağrısı sandığım ağrıyla doktora gittim idrar tahlili istenildiğnde sonucların dansite : 1.014 pH:6 bakteri :98 çıktı doktor idrar yollarında enfeksiyon var dedi bi takım ilaçlar verdi ama pek bi faydası olmadı ne yapabilirim nasıl kur... Devamını Oku

25 yaşındayım ,hamile olmayıp adet olamadığım için istenen tahlil sonucu :Dehidroepiandrosteron sulfat 368 ?

25 yaşındayım ,hamile olmayıp adet olamadığım için istenen tahlil sonucu :Dehidroepiandrosteron sulfat    368 -Estradiol Devamını Oku

Merhaba 24 haftalık gebeyim idrar tahlilinde lökosit her sahada 1

merhaba 24 haftalık gebeyim idrar tahlilinde lökosit her sahada 1 ,eritroit 1 - dansite 1.015-ph 6 diğer değerler normal bir problem varmıdır?tekrar doktora gitmek durumundamıyım.teşekkürler Devamını Oku

15 yaşındayım ellerim titrediğinden tahlil yaptırdım onun sonuçlarını öğrenmek istiyorum RBC 5,09 - MCH 26,1 - LYM% 48,8 - GRAN%37,6 - RDW 9,7 - FT3 3,00

15 yaşındayım ellerim titrediğinden tahlil yaptırdım onun sonuçlarını öğrenmek istiyorum RBC 5,09 - MCH 26,1 - LYM% 48,8 - GRAN%37,6 - RDW 9,7 - FT3 3,00 Devamını Oku

6,5 aylık kızımın kannda mikrop çıktı tahlil sonuçları;

6buçuk aylık kızımın kannda mikrop çıktı tahlil sonçları; WBC (lökosit sayisi) * 13.73 --- 5.2-10.8 HGB(hemoglobin) 11.8 --- 12.0-15.0 0RDW-SD(Ort.Erit.dagilim araligi) 38.4 -- 41.0-57.1 0NEUT%(Nötrofil yüzdesi) 24.7 -- 42.0-70.0 LYMPH%(Lenfosit yüzd... Devamını Oku

Tahlilimdeki bikaç referans aralığı dısındaki değerler hakkında bilgi almak istiyorum

Mrblar,tahlilimdeki bikaç referans aralığı dısındaki değerler hakkında bilgi almak istiyorum.Hemogram tahlilinde 6değer farklı çıktı; Test-Sonuç-Referans aralığı 1- WBC _ 3.8 _ 4 - 10 2- NEU# _ 1.9 _ 3 - 8 3- LYM% _ 42 _ 20 - 40 4- NEU% _ 50 _ 55 - ... Devamını Oku

35 yasindayim 6 yasinda oglum var. bas donmesi ve asri halsizlik sikayetim kan tahlilindeki sonuclar soyle.HCT 33,4 HCB 11,2 RCB 4,04 ?

 35 yasindayim 6 yasinda oglum var. bas donmesi ve asri halsizlik sikayetim kan tahlilindeki sonuclar soyle.HCT 33,4 HCB 11,2 RCB 4,04 MCV 84 MCH 26,2 MCHC 31,3 RDW 14,4 PLT 314 MPV7,9 WBC 10 PCT0,247 PDW 14,1 Devamını Oku

Kan tahlilimde MPV 6,5 çıktı. Yorum alabilir miyim?

Kan tahlilimde MPV 6,5 çıktı. Yorum alabilir miyim. Devamını Oku

Şiddetli titreme üşüme ile sol böbreğimde bir sızlama başladı, dün ateşim en son 39,7 dereceye çıkınca acile gittim hemen idrar tahlili adları, sonuçlar nasıl?

Merhaba, Şiddetli titreme üşüme ile sol böbreğimde bir sızlama başladı, dün ateşim en son 39,7 dereceye çıkınca acile gittim hemen idrar tahlili adları, sonuçları: Görünüm: Bulanık(referans berrak Renk: sarı(referans açık sarı) Lökosit 500(referans ... Devamını Oku

Plt 473 mpv 8, 7 pct 0, 411. Kan tahlili vermiştim yorumlar misiniz?

Plt 473 mpv 8, 7 pct 0, 411 demir bağlama kapasitesi 377 Total demir bağlama kapasitesi 462 b12 166 hocam bu değerlerim normal çıkma m?ı saçlarımın banyoda dökülmesi yüzünden kan tahlili vermiştim yorumlar misiniz? Devamını Oku

32 yaşında bir bayanım. Yorgunluk sık uyuma ve kaşıntı problemiyle hastaneye gittim . tahlil sonuçlarım şöyle: anti tyroglobin- 317.1 Ref.(0-4).

32 yaşında bir bayanım. Yorgunluk sık uyuma ve kaşıntı problemiyle hastaneye gittim . tahlil sonuçlarım şöyle: anti tyroglobin- 317.1 Ref.(0-4) Anti tpo- 6.2 ref(0-9) T3 2.74 ref(2.5-3.9) T4 0.62 ref(0.54-1.24) TSH- 15.50 Ref(Özel referans) tahlil ve... Devamını Oku

Anti HBS + 153.62 Pozitif mIU/ml H(0 - 9,99) aHCV 0.06 Negatif Index N(0 - 0,79). Bu sonuca güvenebilir miyim? Teşekkürler.

Hocam 2013 yılında bir ilişkim oldu yarın gidip elisa testi yaptıracaktım fakat geçmişlerde yaptırdığım tahlillere baktım genel cerrahi bölümünden endeskopiye girecektim baktım ki test adı elisa yazıyor Test Adı Elisa Hepatitler                 HBs A... Devamını Oku

Keton Pozitif (+) Yüksek çıkmış bunun anlamı nedir yardımcı olursanız sevinirim.

6 haftalık gebeyim doktorum bir kaç tahlil yaptırmamı istedi yalnız İdrar tetkiki (Strip ile, otomatik) Keton Pozitif (+) Yüksek çıkmış bunun anlamı nedir yardımcı olursanız sevinirim. Devamını Oku

LY% = 33.5 MO% = 7.7 LY# = 2.7. Size sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim.

LY% = 33.5 MO% = 7.7 LY# = 2.7 Sedimantasyon 1 saat = 5 CRP = 3.45 Demir = 58 Fosfor = 4.6 tahlilimde yüksek ve düşük çıkan değerlerim bunlar enfeksiyon var gibi düşündüm ama bide size sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim.  Devamını Oku

İdrar tahlilimde lökosit 500,eritrosit 10,epitel 13,bakteri bol.

İdrar tahlilimde lökosit 500,eritrosit 10,epitel 13,bakteri bol.İdrar kültüründe lökosit,eritrosit görülmedi ve üreme olmadı.Kanda lenfosit 39,7(Referans 22-31),lökosit 3,83(R.4,5-11),nötrofil 1,97(R.2,02-7,46).Kronik sol yan ağrısı ve böyle değerler... Devamını Oku

Kan tahlili sonucum 475.1 referans aralığı ise 5 bu testte referans aralıgını mı yoksa sonuc olan 475.1 mi önemli ve hamile miyim.

Merhaba, Kan tahlili sonucum 475.1 referans aralığı ise 5 bu testte referans aralıgını mı yoksa sonuc olan 475.1 mi önemli ve hamile miyim.Ultrasonda gebelik yok.Çok rica ediyorum.ham,le miyim? Ne olur cevap verin adetim 15 gün geçti ve dün kanamam v... Devamını Oku

Hocam öncelikle merhaba kan tahlili testimi yorumlarsanız sevinirim. WBC(Lökosit) 17.78 NEU (nÖTROFİL) 78.91

Hocam öncelikle merhaba kan tahlili testimi yorumlarsanız sevinirim. WBC(Lökosit) 17.78 NEU (nÖTROFİL) 78.91 LYM (Lenfosit) 10.07 MON (Monosit) 10.81 EOS (Eozinofil) 0,05 BAS0 (Bazofil) 0,16 NEU (Netrofil) 14,03 MONO (Monosit) 1,92 EOS (Eozinofil) 0,... Devamını Oku

Merhaba 50 günlük bebeğinin idrar tahlili sonucunda wbc 3.4 10.3 mm3*L LYM % 59.55 RU*H çıktı. Bununla ilgili yorumunuz nedir?

Merhaba 50 günlük bebeğinin idrar tahlili sonucunda wbc 3.4 10.3 mm3*L LYM % 59.55 RU*H çıktı bununla ilgili yorumunuz nedir. Teşekkürler Devamını Oku

Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Bir kan hastalığım olup olmadığı belli olur mu?

Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Lym hgb 11,00 hct 33,40 rbc 3,62 mcv 92,10 Mach 30,30 mchc 32,90 rdv 13,30 rdva 40,70 plt 220 pct 0,17 mpv 7,70 pdw 10,20 lpcr 13,10 bu tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız bu sonuçlara göre herhangi bir kan hasta... Devamını Oku

Hocam idrar tahlili yaptırdım yorumlar mısınız? erirosit-hb (ery): eser epitel:10.

Hocam idrar tahlili yaptırdım yorumlar mısınız? erirosit-hb (ery): eser epitel:10 eritrosit (rbc): 3 bacteri: 3 Devamını Oku

En son 2 hafta önce alkol aldım. Daha önce de haftada 1 çok abartmadan alkol alıyordum

En son 2 hafta önce alkol aldım. Daha önce de haftada 1 çok abartmadan alkol alıyordum. Roaccutane kullanımı için tahlil yapılacak. Bir sağlık personelinin alkol kullandığımı anlaması mümkün mü testteki enzim sonuçlarından? Devamını Oku

Merhaba hocam 30 yaşındayım 4aydir şiddetli bel bölgesi ağrısından doktora gittim?

Merhaba hocam 30 yaşındayım 4aydir şiddetli bel bölgesi ağrısından doktora gittim bana tahliller yaptı kan ve idrar idrarimdaki wbc değeri 77 cikti ilaç olarak disportan diye bi iğne verdi sizce bu igneyi vurulmalimiyim birde wbcmin yüksek olması lös... Devamını Oku


?