iyi akşamlar Ben hepatit b taşıyıcısıyım son yaptırdığım tahlilde HBsAg 21 pozitif. AntiHBs 11.7 pozitif sonucu yorumlarsanız sevinirim. Devamını Oku
18 yaşındayım ve idrar tahlil sonucumda protein 500 çıktı glikoz 1000 fakat kandaki glikozum 88 bunda bir hata olabilir mi ? Devamını Oku
Merhaba benim sivilce sorunum var 25 yaşındayım bayanım serbest testesteron tahlili yapıldı degerler 2.2 çıktı max.3.18 yazıyor.bu durum neyi gosteriyor. Testesteronum yuksekmi? Nasıl bir yol izlemeliyim? DHEA-SO4 ise 132.3 cıktı. Devamını Oku
2 gündür böbrek ağrısı sandığım ağrıyla doktora gittim idrar tahlili istenildiğnde sonucların dansite : 1.014 pH:6 bakteri :98 çıktı doktor idrar yollarında enfeksiyon var dedi bi takım ilaçlar verdi ama pek bi faydası olmadı ne yapabilirim nasıl kur... Devamını Oku
25 yaşındayım ,hamile olmayıp adet olamadığım için istenen tahlil sonucu :Dehidroepiandrosteron sulfat 368 -Estradiol Devamını Oku
merhaba 24 haftalık gebeyim idrar tahlilinde lökosit her sahada 1 ,eritroit 1 - dansite 1.015-ph 6 diğer değerler normal bir problem varmıdır?tekrar doktora gitmek durumundamıyım.teşekkürler Devamını Oku
15 yaşındayım ellerim titrediğinden tahlil yaptırdım onun sonuçlarını öğrenmek istiyorum RBC 5,09 - MCH 26,1 - LYM% 48,8 - GRAN%37,6 - RDW 9,7 - FT3 3,00 Devamını Oku
6buçuk aylık kızımın kannda mikrop çıktı tahlil sonçları; WBC (lökosit sayisi) * 13.73 --- 5.2-10.8 HGB(hemoglobin) 11.8 --- 12.0-15.0 0RDW-SD(Ort.Erit.dagilim araligi) 38.4 -- 41.0-57.1 0NEUT%(Nötrofil yüzdesi) 24.7 -- 42.0-70.0 LYMPH%(Lenfosit yüzd... Devamını Oku
Mrblar,tahlilimdeki bikaç referans aralığı dısındaki değerler hakkında bilgi almak istiyorum.Hemogram tahlilinde 6değer farklı çıktı; Test-Sonuç-Referans aralığı 1- WBC _ 3.8 _ 4 - 10 2- NEU# _ 1.9 _ 3 - 8 3- LYM% _ 42 _ 20 - 40 4- NEU% _ 50 _ 55 - ... Devamını Oku
35 yasindayim 6 yasinda oglum var. bas donmesi ve asri halsizlik sikayetim kan tahlilindeki sonuclar soyle.HCT 33,4 HCB 11,2 RCB 4,04 MCV 84 MCH 26,2 MCHC 31,3 RDW 14,4 PLT 314 MPV7,9 WBC 10 PCT0,247 PDW 14,1 Devamını Oku
Kan tahlilimde MPV 6,5 çıktı. Yorum alabilir miyim. Devamını Oku
Merhaba, Şiddetli titreme üşüme ile sol böbreğimde bir sızlama başladı, dün ateşim en son 39,7 dereceye çıkınca acile gittim hemen idrar tahlili adları, sonuçları: Görünüm: Bulanık(referans berrak Renk: sarı(referans açık sarı) Lökosit 500(referans ... Devamını Oku
Plt 473 mpv 8, 7 pct 0, 411 demir bağlama kapasitesi 377 Total demir bağlama kapasitesi 462 b12 166 hocam bu değerlerim normal çıkma m?ı saçlarımın banyoda dökülmesi yüzünden kan tahlili vermiştim yorumlar misiniz? Devamını Oku
32 yaşında bir bayanım. Yorgunluk sık uyuma ve kaşıntı problemiyle hastaneye gittim . tahlil sonuçlarım şöyle: anti tyroglobin- 317.1 Ref.(0-4) Anti tpo- 6.2 ref(0-9) T3 2.74 ref(2.5-3.9) T4 0.62 ref(0.54-1.24) TSH- 15.50 Ref(Özel referans) tahlil ve... Devamını Oku
Hocam 2013 yılında bir ilişkim oldu yarın gidip elisa testi yaptıracaktım fakat geçmişlerde yaptırdığım tahlillere baktım genel cerrahi bölümünden endeskopiye girecektim baktım ki test adı elisa yazıyor Test Adı Elisa Hepatitler HBs A... Devamını Oku
6 haftalık gebeyim doktorum bir kaç tahlil yaptırmamı istedi yalnız İdrar tetkiki (Strip ile, otomatik) Keton Pozitif (+) Yüksek çıkmış bunun anlamı nedir yardımcı olursanız sevinirim. Devamını Oku
LY% = 33.5 MO% = 7.7 LY# = 2.7 Sedimantasyon 1 saat = 5 CRP = 3.45 Demir = 58 Fosfor = 4.6 tahlilimde yüksek ve düşük çıkan değerlerim bunlar enfeksiyon var gibi düşündüm ama bide size sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim. Devamını Oku
İdrar tahlilimde lökosit 500,eritrosit 10,epitel 13,bakteri bol.İdrar kültüründe lökosit,eritrosit görülmedi ve üreme olmadı.Kanda lenfosit 39,7(Referans 22-31),lökosit 3,83(R.4,5-11),nötrofil 1,97(R.2,02-7,46).Kronik sol yan ağrısı ve böyle değerler... Devamını Oku
Merhaba, Kan tahlili sonucum 475.1 referans aralığı ise 5 bu testte referans aralıgını mı yoksa sonuc olan 475.1 mi önemli ve hamile miyim.Ultrasonda gebelik yok.Çok rica ediyorum.ham,le miyim? Ne olur cevap verin adetim 15 gün geçti ve dün kanamam v... Devamını Oku
Hocam öncelikle merhaba kan tahlili testimi yorumlarsanız sevinirim. WBC(Lökosit) 17.78 NEU (nÖTROFİL) 78.91 LYM (Lenfosit) 10.07 MON (Monosit) 10.81 EOS (Eozinofil) 0,05 BAS0 (Bazofil) 0,16 NEU (Netrofil) 14,03 MONO (Monosit) 1,92 EOS (Eozinofil) 0,... Devamını Oku
Merhaba 50 günlük bebeğinin idrar tahlili sonucunda wbc 3.4 10.3 mm3*L LYM % 59.55 RU*H çıktı bununla ilgili yorumunuz nedir. Teşekkürler Devamını Oku
Wbc 4,00. Lym1,10 mıd7,20. Gran 2,50. Lym hgb 11,00 hct 33,40 rbc 3,62 mcv 92,10 Mach 30,30 mchc 32,90 rdv 13,30 rdva 40,70 plt 220 pct 0,17 mpv 7,70 pdw 10,20 lpcr 13,10 bu tahlil sonuçlarını yorumlar mısınız bu sonuçlara göre herhangi bir kan hasta... Devamını Oku
Hocam idrar tahlili yaptırdım yorumlar mısınız? erirosit-hb (ery): eser epitel:10 eritrosit (rbc): 3 bacteri: 3 Devamını Oku
En son 2 hafta önce alkol aldım. Daha önce de haftada 1 çok abartmadan alkol alıyordum. Roaccutane kullanımı için tahlil yapılacak. Bir sağlık personelinin alkol kullandığımı anlaması mümkün mü testteki enzim sonuçlarından? Devamını Oku
Merhaba hocam 30 yaşındayım 4aydir şiddetli bel bölgesi ağrısından doktora gittim bana tahliller yaptı kan ve idrar idrarimdaki wbc değeri 77 cikti ilaç olarak disportan diye bi iğne verdi sizce bu igneyi vurulmalimiyim birde wbcmin yüksek olması lös... Devamını Oku