Doktorum bogaz iltihapi geciriyorum.crp cok yukselince uzun bir antibiyotik tadavii ile dustu.kbb genizimde kitle nazofarenk biyopsi istendi.ve nazifarenks ms icin tarih aldim.uc gun once tahlilimde :plt:371 pct:0.332 koagulasyon aptt:39 sendimantasy... Devamını Oku
Merhaba 1 hafta önce hemoglobin elektroforezi tahlili yaptırdım sonuçlar şöyle, HbA1 = 94,83 HbF = 1,72 HbS = 0 HbA2 = 3,45 Sonuçlara göre bir hastalık durumu var mıdır.Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum. Devamını Oku
Oğlum 1 yaşında,ilk kan tahlilini yaptırdık.demir 32 çıktı,demir bağlama kapasitesi 292 çıktı,ferriti 39,59 çıktı (7-142 olmalıymış) tdbk(tot. demir bağl. kap. 324 çıktı. wbc 10,38 , neut% 21,6 ,lym# 6,43,lym%61,9,mono#1,06,mcv 73,2,mchc 36,4 ,pdw 8,... Devamını Oku
son adetimi 15 eyliülde oldum.göğüslerim büyüdü ucları acımaya başladı.2 gün önce tahlil yaptırdım .ft4 0,88 ft3 3,09 tsh 0,37 beta hcg 0 çıktı.beta hcg 0 çıkarmı?hamilemiyim hamilelik olası nedir lütfen cavaplayınız? Devamını Oku
Tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? Çok fazla demir ve b12 eksikliğim olduğu için bu testler istendi Endomisyom antikoru :negatif Endomisyom antikoru:negatif Anti gliadin ıgA:3.99 Anti gliadin ıgG:*2 Doku transglutaminaz ıgA:*2 Doku transglutamina... Devamını Oku
Merhaba hocam, kandaki cd4 T sayısı klasik kan tahlilinde çıkar mı? bu sayının öğrenilmesi için hangi test yapılmalı? bir de hıv + bir kişi anal sexte partnerinin içine boşaldığında karşı tarafa virüs geçer mi? kan teması olmadı halde. Devamını Oku
8 yasinda bir oglum var oksurukten dolayi goturdugumuz dr tarafindan istenen tahlil sonuclarinda kan degerlerinde monosit degeri % 13.6 eosinofil degeride 5.6 olarak cikmistir. bundan dolayi dr yaptigi teshis bagirsak kil kurdu teshisi olmustur.gurci... Devamını Oku
Sayun doktirum surekli bogaz iltihapi geciriyorum.crp cok yukselince uzun bir antibiyotik tadavii ile dustu.kbb genizimde kitle nazofarenk biyopsi istendi.ve nazifarenks ms icin tarih aldim.uc gun once tahlilimde :plt:371 pct:0.332 koagulasyon aptt:3... Devamını Oku
Merhaba 1 hafta önce hemoglobin elektroforezi tahlil yaptırdım sonuçlar şöyle, HbA1 = 94,83 HbF = 1,72 HbS = 0 HbA2 = 3,45 Sonuçlara göre bir hastalık durumu var mıdır.Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum. Devamını Oku
Oğlum 1 yaşında,ilk kan tahlilini yaptırdık.demir 32 çıktı,demir bağlama kapasitesi 292 çıktı,ferriti 39,59 çıktı (7-142 olmalıymış) tdbk(tot. demir bağl. kap. 324 çıktı. wbc 10,38 , neut% 21,6 ,lym# 6,43,lym%61,9,mono#1,06,mcv 73,2,mchc 36,4 ,pdw 8,... Devamını Oku
CKMB 36 HIGH LDH 249 HIGH GLUC 6 10 HIGH RBC H 5.89 RDW% H 16.3 Karin agrisi kusma terleme vardi doktora gittim serum verdi kan tahlili yapti simdilik iyiyim ama doktor stresle ilgili biseyler soyledi Acaba bu tahliller ne anlama gelir bide hangi dok... Devamını Oku
Sayın doktorum sürekli boğaz iltihabı geçiriyorum. crp çok yukselince uzun bir antibiyotik tadavii ile dustu.kbb genizimde kitle nazofarenk biyopsi istendi.ve nazifarenks ms icin tarih aldim.uc gun once tahlilimde :plt:371 pct:0.332 koagulasyon aptt:... Devamını Oku
Tahlil sonucumu değerlendirir misiniz? Çok fazla demir ve b12 eksikliğim olduğu için bu testler istendi.Endomisyom antikoru :negatif Endomisyom antikoru:negatif Anti gliadin ıgA:3.99 Anti gliadin ıgG:*2 Doku transglutaminaz ıgA:*2 Doku transglutamina... Devamını Oku
37 yaşındayım tüp bebek tedavisi için istenen tahlilerimde Prolaktin- 6,08 LH- 3,41 FSH- 7,25 Estradiool- 23,25 TSH- 1,578 anti-rubellaIgg- 100(pozitif) çıktı.yorumlarmısınız teşekkürler.. Devamını Oku
25 yaşında bayanım.4 gündür inanılmaz idrar yanması, pembemsi idrar,kasık ağrıları çekiyorum.Tahlil yapmadan önce doktorum böbrek taşı olabilir dedi.Ultrasonda birşey görünmedi.İdrar tahlil sonuçlarım ise şöyledir: eritrosit: 2-3/Lökosit 7-8/Epitel B... Devamını Oku
Merhaba 25 yaşında sle hastasıyım. C3 TAHLİLİM 1.09 (0.9-1.8) VE C4 tahlilim 0.25 (0.1-.04) çıktı. bu değerler normal midir? teşekkürler Devamını Oku
merhaba b12 eksikliği çıktı fakat kan tahlil inde 2 oran dikkatimi cekti LYM% (H)55.5 refarans aralığı 19.4 ile 44.9 NEO% (L)36.6 refarans aralığı 41.0 ile 73.0 gördüğünüz gibi biri yüksek biri düşük çıktı lym% her tahlilde yüksek cıkıyor bende bi so... Devamını Oku
İyi günler öncelikle verdiğiniz hizmetten dolayı teşekkür etmek istiyorum. Ben vücudumda ki seğirmeler den dolayı doktora gittim yapılan tahlillerde hepsi normal çıktı fakat kreatin kinaz değeri 659 çıktı referans değeri ise 20-200 arasında olması l... Devamını Oku
Sayın doktirum surekli bogaz iltihapi geciriyorum.crp cok yukselince uzun bir antibiyotik tadavii ile dustu.kbb genizimde kitle nazofarenk biyopsi istendi.ve nazifarenks ms icin tarih aldim.uc gun once tahlilimde :plt:371 pct:0.332 koagulasyon aptt:3... Devamını Oku
HGB 11.4 12- 16 HCT 35.1 36 -46 MCV 77.4 78-98 MCH 25.1 26 - 34 RDW 19.4 11.5 -16 Bu tahlili başarısız 5. Tüp bebek tüp bebek denemesi nden sonra..regl olmadan 1 gün önce..... Bütün denemelerim olumsuz.. Devamını Oku
AFP 3,56 0,01 - 9 ALP 121,00 0,01 - 500 30 - 150 ALT. 17,00 0 - 55 ANTİ HBE 0,02 0 - 1 ANTİ-HBS 0,42 0 - 10 ANTİ-HCV 0,12 1,45 - 1000 AST 17,00 5 - 40 GGT 11,00 7 - 36 HBE AG 0,38 0 - 1 HBS AG 3904,99 0,01 - 10 HBV taşıyıcıyım.tahlili yoru... Devamını Oku
Merhaba fazla derecede unutkanlık ve anlama güçlüğü(derslerden yola çıkarak) çektiğimden b12 testi yaptrdm. Referans aralığı 126-505 olan tahlilimin sonucu 163 çıktı. Normalin altnda değil fakat yinede tedaviye gereksinim varmı? Yasım 24. Devamını Oku
AFP 3,56 0,01 - 9 ALP 121,00 0,01 - 500 30 - 150 ALT. 17,00 0 - 55 ANTİ HBE 0,02 0 - 1 ANTİ-HBS 0,42 0 - 10 ANTİ-HCV 0,12 1,45 - 1000 AST 17,00 5 - 40 GGT 11,00 7 - 36 HBE AG 0,38 0 - 1 HBS AG 3904,99 0,01 - 10 .hbv taşıyıcıyım.tahlili yorumlar mısın... Devamını Oku
Kardeşim 4,5 yaşında ve kan tahlil sonuçlarında bu veriler yüksek çıktı doktor bizden PPD testi istedi.. bu sonuçlardan neler anlaşılır hocam yardımcı olur musunuz?wbc 13,89(4,8-10,5) mch 24,1(28-32) plt 442(150-400) mono 1,11(0,3-0,8) Devamını Oku
Free T3 (FT3): 2,49 pg/mL referans değeri: 2-4,4 Free T4 (FT4): 0,0801 ng/mL referans değeri: 0,97-1,72 TSH : 0,028 mIU/I referans değeri: 0,27-4,2 yorumlamanızı rica ederim bende graves hastalığı var bir ay'dır tedavi oluyorum yani ilaç kullanıyorum... Devamını Oku