"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Geçen yıl akciğer embolisi geçirdim buna istinaden jak 2 testim negatif

geçen yıl akciğer embolisi geçirdim buna istinaden jak 2 testim negatif tromboz genetik testim heterozigot mutaant çıktı son çıkan tahlil sonuçlarım hgb 18,5 monu*1,28 mono mono%12,9 ayda bir kan boşaltımı yapıyorum ama sürekli yüksek çıkıyor sizce r... Devamını Oku

Erkek arkadaşımın tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir?

Erkek arkadaşımın tahlil sonuçları aşağıdaki gibidir.Lütfen bilgi verirmisiniz. yüksek ve düşük olan değerleri yazıyorum Glukoz - 292 ( referans 70-110) HDL kolesterol 28 ( referans 40-60) Kolesterol 232 ( ref. 0-200) ALT 51 ( ref. 0-40)t... Devamını Oku

Crp aralığı 0-5 iken benim tahlil sonucum 17,5 çıkmış ?

Crp aralığı 0-5 iken benim tahlil sonucum 17,5 çıkmış bununla ilgli bana bilgi verirmisniz.Tahlil.com: CRP değeriniz yüksek, hangi durumlarda yüksek çıktığına dair yukarıdaki yazıda bilgi bulunmakta,ayrıca sitemiz arama motorunu kullanarak da bu konu... Devamını Oku

2 yıl önce saç dökülmesi ve 15 senedir ön kısımlarda seyrelme şikayeti için yaptırdığım tahlilimi yorumlar mısınız ?

2 yıl önce saç dökülmesi ve 15 senedir ön kısımlarda seyrelme şikayeti için yaptırdığım tahlilimi yorumlar mısınız dermatolog eksik tahlillerimden dolayı yorumlamamıştı. 36 yaşında 5 yaşında bir çocuk annesiyim 3 yıl önce boş gebelik geçirdim. tahli... Devamını Oku

1 günlük yüksek ateş ve halsizlik rahatsızlığından sonra doktora gittim?

1 günlük yüksek ateş ve halsizlik rahatsızlığından sonra doktora gittim.Bana gribal enfeksiyon oldupumu söledi ve bir antibiyotik ve ateş düşürücü yazdı.Hastalığım geçmeyince 2 gün aradan sonra başka bir doktora gittim, kan ve idrar tahlili istedi. K... Devamını Oku

15 ay önce doğum esnasında over ca olduğum ortaya çıktı?

15 ay önce doğum esnasında over ca olduğum ortaya çıktı,sağ yumurtalığım alındı,1a evresinde olduğumdan kemoterapiye gerek görülmedi.6 ayda bir tahlil ve tetkiklerim var,2 tane 6 aylık kontrollerimde herşey normal görünüyordu fakat ilk yaptırdığım te... Devamını Oku

Merhabalar 25 yaşında bir bayanım ve tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir?

Merhabalar 25 yaşında bir bayanım ve tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibidir. Yalnız şunu belirtmek isterim kan verdikten yarım saat sonra regli oldum. Normalde regli dönemime 5 gün vardı. Buna göre tahlil sonuçlarımı değerlendirirseniz çok sevinirim.... Devamını Oku

Merhabalar 20 yaşındayım gebelıkten şüpheleniyorum?

Merhabalar 20 yaşındayım gebelıkten şüpheleniyorum. lütfennn yardım edin :( İDRAR TAHLİLİMBillirubin : negatifurobilinojen : normalketon: negatifprotein :ESERnitrit : negatifglukoz : negatifPh 7.5Dansite 1.015renk açık sarı... Devamını Oku

26 yaşındayım. mide bulantısı halsizlik şikayeti ile acile gittim. böbreğinde taş var diyerek nefrolojiye yönlendirdi?

26 yaşındayım. mide bulantısı halsizlik şikayeti ile acile gittim. böbreğinde taş var diyerek nefrolojiye yönlendirdi. nefrolog tomogrofi çektiğinde taş değil hasar olduğunu söyledi. böbrek sintigrafisi istedi. hocam koyu renk ile yazılanları yazıyor... Devamını Oku

yasindayim. FSH 9.39 Foliküler faz 2.8-11.3 Ovulasyon faz 5.8-21 Luteal faz 1.2-9 Postmenapozal 21.7-153

Merhabalar benim tahlil sonucum sizce sonuçları nasıl 24 yasindayim. FSH 9.39 Foliküler faz 2.8-11.3 Ovulasyon faz 5.8-21 Luteal faz 1.2-9 Postmenapozal 21.7-153 Devamını Oku

Devit-3 300.000 I.U/mI yazdı 6 ayda bir kullanmamı söyledi aslında 2 yıl önce bu teşhis konulmuştu bu benim kemiklerimin gelişmesi ve boyumun uzamasını engelle

Merhaba ben 19 yaşında erkeğim Doktora gittim kan tahlili yaptırdım Hidroksi Vitamin D 9,09 ng/mL çıktı normal değerler 30-100 3 adet Devit-3 300.000 I.U/mI yazdı 6 ayda bir kullanmamı söyledi aslında 2 yıl önce bu teşhis konulmuştu bu benim kemikler... Devamını Oku

3 ay öncede fenalaştı ve d dimer 5600 seviyesinde çıktı cleaxan o.6 iğne 3 ay kullandı 5 gün önce kesildi şimdi halsiz ve uyku hali var yeni tahliller üre 45?

Annem 80 yaşında 6 ay önce kronik evrel lakünerin farktlar teşhisi konuldu bir araz kalmadı plavex 75 kullandı 3 ay öncede fenalaştı ve d dimer 5600 seviyesinde çıktı cleaxan o.6 iğne 3 ay kullandı 5 gün önce kesildi şimdi halsiz ve uyku hali var yen... Devamını Oku

Bilirubin(total) 1,3 çıktı diğer değerlerim normal ama doktorum ilaç veremeyeceğini söyledi karaciğerime zarar verir diye bilirubinin ilaç tedavimde yeri nedir?

Merhaba hocam sivilce tedavisi görüyorum kan tahlilimde bilirubin(total) 1,3 çıktı diğer değerlerim normal ama doktorum ilaç veremeyeceğini söyledi karaciğerime zarar verir diye bilirubinin ilaç tedavimde yeri nedir? teşekkürler.. Devamını Oku

Wbc5.1,/neut53.2./neut#2.7 /lym35.8 /lym#1.8 /mxd#0.6 mxd11.0 rbc4.19 hbg12.3 hct 35.4 . Lösemi riski var mı?

Wbc5.1,/neut53.2./neut#2.7 /lym35.8 /lym#1.8 /mxd#0.6 mxd11.0 rbc4.19 hbg12.3 hct 35.4 mcv84.5 mch29.4 mchc34.7 rdw-s d40.4 rdw-cv 13.1 plt 279 mpv9,2 pdw11.9 tahlil sonuclarına göre lösemi riski var mı... Devamını Oku

Merhabalar yasım 30 Sperm Tahlil sonucumu yorumlar mısınız Renk:krem Volum:4cc Koku:ozel Viskozite:viskoz Ph:8?

Merhabalar yasım 30 Sperm Tahlil sonucumu yorumlar mısınız Renk:krem Volum:4cc Koku:ozel Viskozite:viskoz Ph:8 Likefeksiyon uzunlugu:0cm zamani:60dk derecesi:37 ML sayi:200 milyon Bas:% 20 Boyun:%20 Kuyruk:% 20 Motilite orani 1 saat ileri hareketli:%... Devamını Oku

: Lökosit 16,4 eritrosit 5,63 hemoglobin 16,1 mono1,35 neu 11,2 trigliserid 243 tahlil sonuçları

Lökosit 16,4 eritrosit 5,63 hemoglobin 16,1 mono1,35 neu 11,2 trigliserid 243 tahlil sonuçlarında cıkan yüksek sonuçlar sigara kullanıyorum sigarayı burakmam dışında ne yapmam gerek şimdiden teşekkür ederim Devamını Oku

44. gün hepatit ve aids şüphesiyle yaptığım tahliller.sedimantasyon 5. referans (0-15) .anti HCV 0,03 referans (< 1)?

44. gün hepatit ve aids şüphesiyle yaptığım tahliller.sedimantasyon 5. referans (0-15) .anti HCV 0,03 referans (< 1).anti HIV 0,44 referans (0-2) sonuçlarım normalmi.başka tahlil yaptırmama gerek varmı?yorumlarsanız sevinirim. arz ederim saygılar. ay... Devamını Oku

Sık ve az miktarlarda idrar yapma sıkıntım var?

Sık ve az miktarlarda idrar yapma sıkıntım var. İki sene önce ağrılı ve idrarde kan çıkması nedeniyle tahlil sonucu antibiyotik kullandım sıkıntım geçti. Ama her sene bi dönem mutlaka sık ve az miktarda idrar şikayetim oluyor.İki ay Bemiks C vitamini... Devamını Oku

Hamileliğim son ayında elde ve ayakta kaşıntı sorunu yaşadım, 5 yıl oldu?

Hamileliğim son ayında elde ve ayakta kaşıntı sorunu yaşadım, 5 yıl oldu sonrasında da regl öncesinde korkunç kaşıntı yaşıyorum ayaklarımda çıldırtıcı birşey .Hangi dr gitmeliyim? hangi tahlili yaptırmalıyım? şimdiden teşekkürler Devamını Oku

OGTT testi yaptırdım ve reaktif hipoglisemi teşhisi konuldu?

OGTT testi yaptırdım ve reaktif hipoglisemi teşhisi konuldu.Merhaba 36 yaşında 1.88 boyunda 86 kilo ağırlığında bir erkeğim.Yemeklerden sonra ağırlık çökmesi, araba kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra aşırı esneme, zaman zaman enseme çöken... Devamını Oku

2 düşük sonrası yaptırmam istenilen tahliller. Genel bir bir alabilirsem,yardımcı olabilirseniz sevinirim?

2 düşük sonrası yaptırmam istenilen tahliller. Genel bir bir alabilirsem,yardımcı olabilirseniz sevinirim.Teşekkürlerimi sunuyorum.Sibel--- BIYOKIMYA ----------------Üre 18 mg/dL15,000 - 40,000 mg/dL--- HORMON ---------------... Devamını Oku

17 aylık bir kızım var sol memesinde sertlik var dışarıdan belli olmuyor bastırınca anlaşılıyor ultrason yapıldı ?

17 aylık bir kızım varsol memesinde sertlik var dışarıdan belli olmuyor bastırınca anlaşılıyor ultrason yapıldı sol meme retroalar bölgede 19×8 mm meme parankimdoku hipertrofisi ile uyumlu görünüm izlenmiştir. bu alanda solid yada kistik le... Devamını Oku

Dün elime geçen tahlilim de; HBsAg reaktif yazıyor. Doktorla konuştuğumda akut olduğunu söyledi?

Dün elime geçen tahlilim de;HBsAg reaktif yazıyor. Doktorla konuştuğumda akut olduğunu söyledi. Virüsün form değiştirğini karaciğere yayılmış olabileceğini en kısa süre zarfında genel bi kontrolden geçmem gerektiğini söyledi. Hemşirenin ve doktor... Devamını Oku

2,9 aylık oğlum için tahlil yapıldı ?

2,9 aylık oğlum için tahlil yapıldılym#7,49lym% 63,0mch26,8neu 27,8wbc 11,89 diğerleri hepsi normal acil cvp yazar mısınız merak ediyorum Devamını Oku

4 haftalık gebeyim kan tahlillerim normal mi ?

4 haftalık gebeyim kan tahlillerim normal mi ? acaba yardımcı olurmusunuz WBC 11,69 LYM%30,2 MONO%5,2 GRA %61,8 RBC 3,87 HGB 12,1 HCT34,7 MCV 89,8 MCH31,4 MCHC 34,9 RDW 13,7 PLT 303 TSH 1,14 HBS AG 0,388 ANTİ HCV 0,096 TOKLUK KAN ޞžEKERİ 68 -74-140... Devamını Oku


?