Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınız genel olarak normal görünüyor.
Devamını OkuTiroid testlerinizde sorun var.TSH yüksekliği hipotiroidism de görülür.Yani tiroid beziniz az çalışıyor.
Devamını Okuoğlunuzun wbc değeri,6,5 aylık olduğu da göz önüne alınırsa yüksek değil.Ancak ateşinin neden olduğuna yönelik bir araştırma da yapılması gerek.Ateşi oldukça yüksek.
Devamını OkuKansızlık yani anemi bulgularınız var.Baş dönmesinin de nedeni bu olabilir.
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız normal.Ancak yorgunluğun birçok nedeni olabilir.İlave tahliller de yaptırmanız gerekecek.Tahlil.com yazarlarından Doç.Dr.Mustafa Cesur'un konuya dair yazısını okumanızı öneriyorum.http://tahlil.com/yorgunluk-ve-yorgunlukta-yapilmasi-gerken-tahliller
Devamını OkuTSH tahliliniz normal sınırlarda.Bu durumda hipertiroididen söz edilemez.TSH normal değerleri çalışılan laboratuvara göre farklılık gösterebilse de genelde 4 ve üstü değerler yüksek kabul edilebilir.
Devamını OkuEşinizin trigliserit değeri yüksek.Yağlı yiyeceklerden özellikle hayvansal yağlardan(tereyağ) uzak durması yararlı olacaktır.Ayrıca anemi yani kansızlık bulguları var.
Devamını OkuTiroidit adındaki tiroid bezi hastalığına bağlı hipertiroidi bulgularınız var.
Devamını OkuBu konuda bir avukata danışmalısınız.Mahkeme açma konusunda size fikir verecektir.
Devamını OkuSonuçlarınızı genel olarak değerlendirirsek,böbrek fonksiyonlarında bozukluk ve şeker hastalığı bulguları var.Ayrıca kansızlık ve wbc yüksekliğine bağlı enfeksiyon belirtileri de var.Bir dahiliye uzmanına danışmalısınız.
Devamını Okuİnsülin değeri açlık mı yoksa tokluk mu.Belirtebilir misiniz?
Devamını OkuSonuç raporuna göre enfeksiyon 3 aydan önce geçirilmiş olabilir deniyor.Ancak önceki bir enfeksiyonun tekrar aktive olma ihtimalinden de bahsediliyor.
Devamını OkuEosinofil düşüklüğü klinik olarak çok anlamlı değildri.İçiniz rahat olsun,problem yok.
Devamını OkuEn son çıkan testiniz de Toxo IGM negatif çıkmış.Bu sonuç gayet güzel.Yani sorun yok.Ancak içiniz rahat edecekse bir başka merkezde de tahlili tekrralatabilirsiniz.
Devamını Okuİdrar thlilinde basil görülmesi bir enfeksiyonu düşündürür.Bu konuda idrar kültürü tahlili çok güvenlidir.Ancak bu tahlil yapılmamış.Gerekirse bu tahlil yapılabilir.
Devamını Okuİdrar yollarınızda enfeksiyon veya taş olabilir.Ultrason,film ve idrar kültürü gibi ileri tetkikler yararlı olacaktır.
Devamını Okuİnsülin değerleriniz yüksek.İnsülün direnci olabilir.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını Okuİdrarda eritrosit görülmesi bir taş belirtisi olabilir.Başka nedenler de olabilir.Bir üroloji uzmanına danışmalısınız.İlave tehliller isteyecektir.
Devamını OkuAnnenizin karaciğer testleri yüksek ise karaciğeri de gösteren ultrason mutlaka çekilmeli.İdrar yollarından da şikayetleri olduğuna göre ultrason bu konuda da yardımcı olacak.Kolesterol ve vit b 12 şikayetleri için de bir dahiliyecinin kontrolünde tedavi olmalı gerekirse de diyetisyenden yardım alma...
Devamını OkuEşinizin sperm testi sorunlu çıkmış.Özellikle şekil bozuklukları var.Çocuğunuz olmuyorsa tüp bebek çare olabilir.
Devamını OkuRF değeriniz 55 ise oldukça yüksek.Bir romatoloji ve fizik tedavi uzmanına başvurmalısınız.İlave tahliller de isteyecektir.
Devamını OkuSperm tahlilinizde ciddi bir problem gözükmüyor.Kabul edilebilir aralıkta sonucunuz.
Devamını OkuSedim testiniz çok yüksek.Ancak tek başına yüksekliği ciddi bir bilgi vermez.Bir ortopedi uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuPC COLO olarak belirtiğiniz test hakkında fikrim yok.Testin adını bir daha kontrol edebilirmisiniz.
Devamını Oku