Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Alerji bulguları görülüyor raporda.Buradan sadece bunu söyleyebiliriz.IG E değeri de, normal sınırlarda olmakla birlikte, normalin üst sınırına yakın.Beslenme ile ilgili bazı önlemler de gerekebilir ilave olarak.En doğrusu düzenli olarak bir çocuk alerji uzmanınca takip edilmeniz
Devamını OkuHepatit B enfeksiyonu bulunduğu anlaşılıyor.Kronik veya akut olduğu ise, yapılacak muayene ve ilave testlerle anlaşılır.Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına başvurun
Devamını OkuSizin gibi HIV enfeksiyonunu kafaya takan ve psikolojik stres yaşayan bir çok okurumuzdan benzer sorular alıyoruz.Sonuçlarınız normal, sorun yok.Buna rağmen endişeniz gçmezse psikolojik destek de alabilirsiniz.
Devamını Okuwbc yüksekliği bir nfeksiyon geçirmekte olabildiğini gösteriyor
Devamını OkuBelirtiğiniz sonuçlarla cerrahi müdahale gerekliliği konusunda bir ilişki kuramadık. Doktorunuza bunu danışmanız yararlı olabilir
Devamını Okuwbc değerinde hafif de olsa düşüklük var.Bu düşüklük devam ederse bir hematoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuBelirtiğiniz bulgular, bir sperm tahlilini değerlendirmek için yeterli değil.Normal veya anormal şekilli spermlerden bahsedilmemiş.Miktarda çok düşük
Devamını OkuAyrıca kansızlık bulguları da var.wbc yüksekliği , çok da hazla değil.Basit bir enfeksiyon geçiriyor olabilir.
Devamını OkuDiyabet yönünden risk altındasınız.Beslenme önerisinen çok bir endokrinoloji uzmanına başvurmanız önerimiz olacak
Devamını OkuSonuçlarınızda kanser şüphesi veya gebeliği düşündüren bir bulgu yok
Devamını OkuÜretrit denilen bir enfeksiyonda olabilir.Bir üroloji uzmanına başvurun, başka nedenleri de olabilir.İlave testler de istenmeli
Devamını OkuTestin ne amaçla istendiği ve raporda belirtilen normal değerleri de yazmalısınız
Devamını OkuBazı viral enfeksiyonlarda wbc değeri hafif de olsa düşebilir.Farenfit viral nedenlerle de olmuş olabilir.Bir kaç hafta sonra testi rekrar ettirin.Şu andaki wbc değeri de zaten korkulacak kadar düşük değil
Devamını OkuHBA1C yüksekliği diyabet yönünden risk altında olabileceğini gösteriyor.B 12 değeriniz de düşük.Bu yönden de tedavi olmalısınız
Devamını OkuProlaktin yüksekliği var.Bu da tedavi edilebilecek bir şey.Mağızdaninizi bozmanıza gerek yok. Detaylı bilgi vermemişsiniz, hormon tahlilllerinde kanın ne zaman verildiği de önemlidir.Bir endokrinoloji uzmanına danışabilirsiniz
Devamını OkuB 12 eksikliği yönünden tedavi olmalısınız. Eos değerinde ise hafif bir yükseklik var.
Devamını OkuBoyundaki şişliğin nedenleri guatra bağlı olmayabilir.Bir genel cerrahi uzmanına da danışın
Devamını Okuiçin şimdiden teşekkür ederim.Tahlil.com: Eosinofil düşüklüğünü fazla bir klinik anlamı yok.
Devamını OkuTahlil sonuçlarının, raporda normal değerlerini yazmamışsınız .Bu konuda sitemizde sürekli uyarılarda bulunuyor ve normal değerleri yazılmayan soruları cevaplamıyoruz.
Devamını OkuSonuçlarınız belirtilen referans değerlerinde.Bu da sonuçların normal olduğunu gösteriyor.
Devamını OkuNormal sonuçlar
Devamını OkuPLT değerindeki yükseklik ciddi değil görüşündeyiz. Bir başka merkezde de içiniz rahat olsun diye tekrarlatabilirsiniz.
Devamını OkuBelirtiğiniz değerlerde bir sorun görülmüyor
Devamını OkuSitemizde temel olarak tahlil yorumluyoruz, meslektaşlarımızın verdikleri tedavi ve yazdıkları reçeteler hakkında prensip olarak görüşte bulunmuyoruz.Bu konuda sorumluluk tedaviyi planlayan doktora aitdir.
Devamını Oku