Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu değerlerin tek başına bir anlamı yok.
Devamını OkuGaitada bol lökosit öncelikle bir enfeksiyon olduğunu düşündürür. Gaita kültürü yaptırmanızda fayda var. Doktorunuz gerekli görürse ilaç tedavisi verebillir.
Devamını OkuLupus olup olmadığınızı bir romatoloji uzmanına muayene olursanız doktorunuz size söyleyecektir. Her göz kuruluğu lupus olduğunuz anlamına gelmez.
Devamını Okuverirseniz sevinirim. tşklr.Tahlil.com: Sonucunuz negatif.
Devamını Oku10 gün arayla AST, ALT değerlerinizdeki değişiklik çok normal değil. Güvenilir bir merkezde bu testleri tekrarlatmanızda yarar var.
Devamını OkuSonucunuz negatif.
Devamını OkuTek başına lenfosit yüksekliğinin bir anlamı yok.
Devamını OkuSonuçlarınız negatif.
Devamını Okuyazarsanız sevinirimTahlil.com: Önümüzdeki günlerde yapılacak ultrason muayenesi detaylı bilgi verecektir
Devamını OkuAnemi tedavisi uzun soluklu bir tedavidir.Tedavi sürecinize devam etmelisiniz.Olağan dışı bir süreç yaşanmamış
Devamını Okuİdrar tahlil sonucunuzda anormallik yok.Ancak bir üroloji uzmanına başvurun ilav etaestler isteyebilir
Devamını OkuBir amip olan ENTAMOEBA HİSTOLİTİCA görülmüş.Şikayetlerinizin nedni de bu gözüküyor.Bu nedenle tedavi olamlısınız
Devamını OkuVitamin B 12 sonucunuz normal
Devamını OkuNormal olarak değerlendiriyorum.Sorun yok
Devamını OkuBir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.Enfeksiyon etkenine göre ilave tahliller yapılabilir
Devamını OkuProlaktin normal değeri yaşa göre değişebilir.Sonuç raporundaki referans değerleri ve yaşınız da önemli.Ancak genel olarak normal sınırlarda seyrediyor sonucunuz
Devamını Okuverirseniz sevinirim teşekkürlerTahlil.com: Sonuç normal,sorun yok
Devamını OkuKansızlığı var, sedim yüksekliği ise enfeksiyon ve romatizmal nedenlerle olabilir
Devamını OkuBelirgin olarak kansızlık bulguları var annenin
Devamını OkuGlukoz yüksek diabetin olabilir Bir endokrinoloji uzmanına danışın
Devamını OkuKan sayım degerleri normal kardeşinin
Devamını OkuVerdiğiniz tahlil değerleri gayet olumlu,umarım HBV DNA da negatif çıkar
Devamını OkuBurak şu anda büyüme ve ergenlik dönemindesin yaşına göre sonucun normal için rahat olsun
Devamını OkuKan sayımı sonuçlarının normal değerleri yaş grubuna göre değişir.Kızınızın yaşı da göz önüne alındığında kansızlık düşündüren ciddi bir veri yok.Ancak demir,ferritin gibi tetsler de yapılabilir,kızının şikayetleri açısından
Devamını Oku