Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Merak etmeyin sonucunuz temiz:)
Devamını OkuMerak etmeyin sonucunuz temiz:)
Devamını OkuPLT için 16 oldukça düşük bir değer.Hematoloji bölümünde kontrollerine devam edilmeli
Devamını OkuMerhaba. Ben de 3 yaşındayken plt. değerim 50 bin.in altına düşmüş ve ITP tehşisi konmuş lösemiye yakın bi hastalık. 1 sene tedavi görmüşüm ve şuan 20 yaşındayım plt değerim gayet yüksek. kalıcı değil merak etmeyin.
Devamını OkuMuhtemelen demir eksikliğine bağlı kansızlık bulguları var
Devamını Okuİlaç tedavisi , dozu ve ilacın cinsi konusunda kararı bir endokrinoloji uzmanı vermelidir.HOMA testi olarak da bilinen insülin direnci testiniz yüksek çıkmış.İlaca ilaveten beslenme alışkanlığınızı da değiştirmeniz,ara öğünleri atlamayıp,sık ama az yemeniz yararlı olacaktır.Kilo vermeniz ve düzenli ...
Devamını OkuHafif derecede bir kansızlık olabilir.Ciddi bir sorun görülmüyor
Devamını OkuTahlil.com'un diğer sağlık sitelerinden farkı son derece yalın bir dille ve herkesin anlayacağı şekilde tahliller ve sağlık konularına açıklık getirmesidir.Lütfen yukarıdaki yazıyı dikaktli okuyun ve resmi inceleyin.Sorunuzun cevabı o kadar açık yazıyor ki.
Devamını OkuSonucunuzda bir problem yok. Rahat olabilirsiniz.
Devamını OkuEvet çok düşük.Kanamaya meğil yaratabilir.Biran önce bir hematololi uzmanına danışın Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz http://tahlil.com/trombosit-plt-sayimiplt-dusuklugu-ve-plt-dusuklugu-durumunda-ne-olur
Devamını OkuPek aktif gibi durmuyor.Doktorunuz gerek görürse HBV DNA testi isteyecektir
Devamını OkuGaitada bol bakteri bulunması normaldir. Olmaması anormal olurdu.
Devamını Okuhttp://tahlil.com/tahlilcoma-soru-sorarken-dikkat-etmeniz-gereken-uyarilar
Devamını OkuTest raporundaki normal değerleri yazmamışsınız
Devamını OkuVerdiğiniz değerlerde ciddi bir sorun görülmüyor.Lösemiyi ise bu değerlerle hiç aklınıza getirmeyin
Devamını OkuBelirgin olarak kansızlık bulguları var annenin
Devamını OkuCinsel yolla bulaşan hastalıklar sadece HIV değildir. Hepatit B, C ,diğer birçok virüs ve bakteri bu yolla geçebilir.
Devamını OkuTahmini gebelik haftanızı aşağıda bulabilirsiniz. Ultrason muayenesi ile ilgili sorularınızı ultrasonu yapan doktorunuza sormalısınız. https://tahlil.com/blog/beta-hcg-gebelik-haftasina-gore-beta-hcg-degerleri-307
Devamını OkuUltrason çekilmesi çok daha net bilgi verecektir.Bir gastroenteroloji uzmanına danışmanızda yarar var
Devamını OkuBu testlerde kayda değer bir anormallik yok.Diğer sonuçlar da normalse,
Devamını OkuDemek babanızın şekeri regule değil Bu durumda oruç tutması sağlığı açısından sıkıntı dogurabilir Bir dahiliye veya bir endokrinoloji uzmanına danışmanızda yarar var
Devamını OkuSonuçların negatif çıkması olumlu, problem görülmüyor
Devamını OkuHBsAg değerinizin pozitif olması hepatit B virüsü ile enfekte olduğunuzu gösteriyor.
Devamını Oku