Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Referans değer yazmamışsınız.Ancak yüksek değil onu söyleyebilirim
Devamını Oku2 yaşında bir çocuk için wbc değeri yüksek değil.Diğer testlerde de anormal bir durum yok
Devamını OkuVajinit bir enfeksiyondur.Enfeksiyonun şiddetine göre bu tür rahatsızlıklar yapabilir.
Devamını OkuAnneniz bir enfeksiyon geçiriyor olabilir.Başka nedenleri de olabilir.
Devamını OkuÖnemli bir sorun yok
Devamını OkuHafif de olsa Demir eksikliğiniz var görülüyor
Devamını OkuŞekeriniz kontrol altında değil gibi.Yatarak tedavi olmanız gerekebilir.Endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını Okuİciniz rahat olsun Tüm sonuçlar normal Her şey yolunda
Devamını OkuGizem hanım,kansızlığınız var.İlaç kullanmanız gerekebilir
Devamını Okuwbc değerindeki yükseklik bir enfeksiyon belirtisi olabilir.Doktorunuz gerek görürse buna yönelik ilave tahliller isteyebilir
Devamını Okuhttp://tahlil.com/tahlillerinizi-sorarken-referans-degerleri-normal-degerleri-mutlaka-yazmalisiniz
Devamını OkuBir enfeksiyon geçiriyorsunuz muhtemelen.gebelik testi pozitif çıkmadan gebelikten söz edemeyizz
Devamını OkuPLT için 16 oldukça düşük bir değer.Hematoloji bölümünde kontrollerine devam edilmeli
Devamını OkuMerhaba. Ben de 3 yaşındayken plt. değerim 50 bin.in altına düşmüş ve ITP tehşisi konmuş lösemiye yakın bi hastalık. 1 sene tedavi görmüşüm ve şuan 20 yaşındayım plt değerim gayet yüksek. kalıcı değil merak etmeyin.
Devamını OkuMuhtemelen demir eksikliğine bağlı kansızlık bulguları var
Devamını OkuÇalışılan testlerin sonuç raporundaki referans değerlerini de yazmalısınız
Devamını Okuİdrar yolou enfeksiyonlarında yüksek çıkan bir bulgudur.
Devamını OkuPLT için 5 çok düşük bir değer,tehlikeli bir düşüklük hem de.Bunun nedeni konusunda hematologlar size bilgi vereceklerdir.
Devamını OkuMonosit değeriniz yüksek.Birçok nedenle yüksek çıkabilir.Düşürmeniz için özel bir şey yapmanıza gerek yok.Kan sayım sonuçlarınızın tümünün değerlendirilmesi ile bir fikir sahibi olabiliriz..Tek başına monosit yüksekliği fazla fikir vermez.Aşağıda monositin hangi durumlarda yüksek çıktığına dair deta...
Devamını Oku122 çıkan plt değeri çok da düşük değil.Önümüzdki günlerde testi tekrar ettirin sonucu tekrar bize yazın
Devamını OkuHiçbir şey yapmanıza gerek yok. Zaten sonuçları da iyi çıkmış.Dengeli besleyin yeter de artar
Devamını OkuHIV testi sonuçların normal ancak HIV ve AİDS konusunda yeterince bilgi sahibi olmadığınız anlaşılıyor. AİDS belirtileri, testin ne zaman yapılacağı gibi konular hakkında deatylı bilgi almak ve benzer sorulmuş yüzlerce soru ve cevabı okumak için tıklayınız....HIV ve AİDS nedir, belirtilertenı ve ted...
Devamını OkuBirtakım tahliller yapılmasına gerek olabilir.Tercihen bir kadın doğum uzmanına başvurunuz.
Devamını OkuKadınlarda hormon tahlillerinin değerlendirilmesinde, testlerin referans değerleri, kanın adetin hangi döneminde alındığı ve yaş gibi bilgilere gerek vardır.Sorunuzu belirtilen kurallarımıza göre sormanız durumunda cevaplayabiliriz.Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Hormon tahlili soran bayanla...
Devamını Oku