Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
DAHA ERKEN, ADETİNİZDE EN AZ 5 GÜN GECİKME OLMASINI BEKLETYİN
Devamını Okult değerini yükseltmek için sebze ve meyve işe yaramaz.Zaten aşırı bir düşüklük de yok kızınızda.Sreese girmenize gerek yok
Devamını OkuBu değerlerle anlaşılmaz,zaten ne zaman kaptığından çok şu anki klinik durumu daha önemli
Devamını OkuCA 125 değerleriniz normal
Devamını OkuBir üroloji uzmanına başvurun
Devamını OkuEksik veri yazmışsınız tüm parametreler yok Ancak bu haliyle bir sorun da yok
Devamını OkuHgb değeriniz düşük. Anemi yönünden değerlendirilmeniz gerekli. Dahiliye bölümüne gitmelisiniz.
Devamını OkuUzun süredir var olan ishal, kilo kaybı, halsizlik gibi şikayetleriniz için gastroenteroloji bölümünde detaylı tetkikleriniz yapılacaktır. Tahlil sonuçlarınızı görmeden yorum yapma şansımız yok.
Devamını OkuSonuçlarınız normal. Herhangi bir sorun yok.
Devamını OkuDoktorunuz en doğru bilgiyi vermiş, önerilerine uyup bir an önce tedaviye başlayın .B 12 değeriniz oldukça düşük.
Devamını OkuTSH değeriniz gebelik için yüksek. Bunun 2,5 hatta 2 nin altında olması ideal. Bir endokrinoloji uzmanına başvurmanızda yarar var.Bu konuda sitemiz yazarlarından Endokrinoloji uzmanı Doç.Dr.Mustafa Cesur'un ilgili yazısı aşağıda ve detaylı bilgiler bulunmakta.Okumanızı öneririz.Gebelik ve Tiroid Has...
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.Sonucunuz negatif sorun yok.
Devamını OkuKanda mikrop hemogram testinde görünmez. Eğer bir enfeksiyon varsa bu lökosit yüksekliği olarak kendisini gösterir. Hemogram testinde de biz bunu WBC yüksekliği olarak görürüz. Kanda mikrop bulunması yaşamı tehdit eden bir durumdur ve çok ciddi durumlarda görünür ama vücutta herhangi bir enfeksiyon ...
Devamını OkuKaraciğer enzimleriniz yüksek. Bir dahiliye uzmanına muayene olmalısınız. ALT yüksekliğinin nedenlerini aşağıda bulabilirsiniz. http://tahlil.com/alt-yuksekligi-nedir-alt-yuksekligi-nedenleri
Devamını OkuSonuçlarınız normal, herhangi bir sıkıntı yok.
Devamını OkuDeğeriniz normal.
Devamını Okuİdrar yolları enfeksiyonu geçiriyor olması muhtemel. İdrar kültürü yaptırmalısınız üreme olursa kızınızın ilaç tedavisi alması lazım.
Devamını OkuSaç dökülmesinin bir çok sebebi olabilir. Öncelikle bir cildiye uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuBeta Hcg için 13 ara değer yani tam bilgi vermiyor adetinizde gecikme olup olmadığıI da yazmamışsınız
Devamını OkuAntibiyotik kullanması etkilemeyecektir
Devamını OkuSperm sayısı az , sperm morfolojisi yani şekil bozukluğu ile ilgili veriler ve hareket yüzdesi de yazdığının bilgilerde tam olarak anlaşılmıyor.Bir üroloji uzmanına danışmalısınız
Devamını OkuKist bayanlarda sıklıkla görülen bir problem.Kan tahlillerinizde ise anormallik görülmüyor
Devamını OkuÇocuğunuzun olması için bir ihtimal hele bunu yüzde olarak vermek doğru olmaz.En uygun olanı tercihen bir endokrinoloji ve kadın doğum uzmanına gidip detaylı muayene olmanız.
Devamını OkuCinsiyetlerinizi bildirirseniz yardımcı olacağız, sizin ve eşinizin
Devamını Oku