Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
HbA1C değeri 6 nın üstüne pek çıkmamalıdır. HbA1C değeri yüksekliği diabet yönünden risk altında olduğunuzu gösteriyor.İlave tahlillere de gerek olacaktır.Bir endokrinoloji uzmanına başvur unuz.
Devamını OkuEvet basofil değeri yüksek, sitemizde bu konuya dair yazımızı arama motorumuzu kullanarak bulabilirsiniz.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuErtesi gün hapları adet döngüsünd edüzensizlik yapabilir.Bir kadın doğum uzmanına başvurun şikayetleriniz devam ederse.
Devamını OkuNormal olmayan şekilli spermlerin oranı yüksek çıkmış.Bu da normal değil.
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuAdet gecikmesi sadece gebelik nedeniyle olmaz.Adet gecikmesinin bir çok nedeni vardır.Aşağıda gebelik dışı nedenlerle adet gecikmesinin görülebildiği durumları inceleyebilirsiniz.Adet gecikmesi nedenleri nedir?http://tahlil.com/adet-gecikmesi-nedir-gebelik-disi-adet-gecikmesi-10-nedeni
Devamını OkuTabii ki çıkabilir.Bu tür zararlı maddeleri kullanmayınız.
Devamını OkuSon tahlilde WBC değeriniz normale dönmüş. Diğer testlerde de kayda değer bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuHormon testlerinin adet döneminin hangi periyodunda olduğunu belirtmemişsiniz ancak FSH ve LH düşük görülüyor.Bu da normal değil. Bu değerlere bağlı yumurtlama ile ilgili sorun olabilir.
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram yani kan sayımı testinin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için kan sayımı sonucundaki tüm parametrelerin birlikte değerlendirilmesi gerekir, diğer kan s...
Devamını OkuHerhangi bir patolojiniz yoksa bu yaşlarda hamile kalmak mümkündür.
Devamını OkuMCHC değerinin tek başına bir anlamı yok. Kolesterol seviyeniz biraz yüksek. Diyet ve egzersizle kontrol altına alınabilir. Korkulacak birşey yok.
Devamını OkuALT testi bir karaciğer testidir hafif yüksek çıkmış sitemizde bu konuya dair soru ve cevapları arama motorumuzdan bulabilirsiniz. Diğer testlere gelince; belirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram ya...
Devamını OkuBu artışların bir anlamı yok . Sonuçlarınız negatif.
Devamını OkuSizde sarılık yok. Anti Hbs pozitif olması ya aşılı olduğunuzu ya da hastalığı doğal olarak geçirdiğinizi gösterir. İçiniz rahat olabilir.
Devamını OkuT3 düzeyiniz biraz yüksek çıkmış, diğer değerleriniz normal sınırlar içinde . Tek başına T3 yüksekliğinin önemi olmayabilir. Şikayetleriniz varsa bir endokrinoloji uzmanıyla görüşebilirsiniz.
Devamını Okuİdrarınızda eritrosit çıkmamış.Yani kan yok,. Doktorunuz gereken bilgiyi vermiş, ultrason muayenesi ve idrar kültürü de bilgi verebilir durumunuz için
Devamını OkuPLT değerleriniz normalin altında bu da olağan değil. Yukarıdaki yazıda da belirtildiği üzere, plt düşüklüğünün bir çok nedeni olabilir.Tercihen bir hematoloji doktoruna başvurun.Bir üniversite hastanesine gitmaniz uygun olacak
Devamını Okuİnsülin testi sonuçlarınız ve raporda belirtilen referan değerleri ile birlikte sonucunuzun yorumlanması gerekmektedir.Reaktif hipoglisemi hakkında aşağıda bilgi bulabilirsinizhttp://tahlil.com/reaktif-hipolisemi-nedir-reaktif-hipoglisemi-belirtileri
Devamını OkuEvey PLT değeri çok düşük.Bu da risk teşkil ediyor.Babanızda kanamaya eğilimli bir durum olabilir. En kısa sürede bir hematoloji doktoruna başvurun.İlave testler ve tanıya ve tedaviye yönelik girişimlerde bulunmalı babanıza
Devamını OkuBelirtiğiğniz değerlerde kayda değer bir anormallik yok.Hafif bir wbc yüksekliği var
Devamını Oku