Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Tahlil sonuçlarınızda ciddi bir bozukluk yok.Mide rahatsızlığınızı açıklayan tahlil sonuçları değil.1 hafta sonra kan sayım testini tekrar yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuSoru:Adetime 3 gün kala kanda gebelik testi yaptırdım sonuç bölümünde
Devamını Oku6 üstü değerler araştırılmalı.Endokrin bölümüne başvurmanız uygun olacak
Devamını OkuPLT değeri oldukça düşük annenizin.Hematoloji bölümüne başvurmalısınız
Devamını OkuÜre tahliliniz yüksek çıkmış.Böbreklerle ilgili bir sorununuz olabilir.Dahiliye doktoruna muayene olabilirsiniz.
Devamını OkuKanda yapılan Beta HCG testi çok daha güvenilirdir.Üstelik bunu anlaşılan bir sağlık kuruluşunda yaptırmışsınız.Evde yapılan ise, sizin kontrolünüzde yapılmış.Sizin yanılma ihtimaliniz çok çok daha yüksek. Yine de doktorunuza danışmanızda yarar var.
Devamını OkuHer 2 değer de negatif, hamile değilsiniz
Devamını OkuSedim yüksekliği dışında bir problem yok.o da tek başına çok anlamlı değil.sitemiz arama motorunu kullanarak sedimentasyon yüksekliği konusunda araştırma yapabilir bu konuda verilmiş cevapları görebilirsiniz
Devamını OkuBu değerle yok
Devamını OkuHayır değilsiniz.Beta HCG sonucunuz negatif.
Devamını OkuBeta HCG değeri 10'u geçmedikçe hamilelikten söz edemeyiz.Zaten kürtaj sonrası bir süre daha Bet HCG yüksek olabilir
Devamını OkuNötrofil yüzdeniz bir miktar yüksek çıkmış.Geçirmiş olduğunuz bakteriyel enfeksiyon sonrası olabilir.
Devamını OkuTip 2 diayebetle uyumlu ve hiperlipideminiz mevcut..
Devamını OkuTSH testi yüksek çıkmış.TSH değeri hipotiroidism de,yani tiroid bezinin az çalıştığı durumlarda yüksek çıkar.Sonucun geçirdiğiniz uveit hastalığı ile ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuDemir ve Vitamin B12 testleriniz düşük çıkmış.Bir dahiliye uzmanı düşük çıkan testleriniz için tedavi planlayacaktır.
Devamını OkuTest sonucu negatif olduguna gôre gebelikten soz edemeyiz Adet gecikmesi devam ederse kadın dogum doktoruna muyene olmalı
Devamını OkuTotal IGE ve eosinofil yüksekliği alerjik bir yapınız olduğunu gösteriyor.
Devamını OkuApandisit tanısı sadece bu bulgularla koyulamaz, CRP değerinizdeki yükseklik ise bir enfeksiyon durumunu akla getiriyor.Ancak verdiğiniz değerlerle hastalığınız hakkında bilgi sahibi olamayız
Devamını OkuWBC düşüklüğü ateşle seyreden bir takım viral enfeksiyonlarda(grip gibi) olabilir.1 hafta sonra tekrar kan verin.Yine düşük çıkarsa periferik yayma adı verilen tahlil de yapılabilir
Devamını OkuMuhtemelen.Ultrasonla da teyid edilmeli
Devamını OkuKabul edilebilir bir değer problem yok
Devamını OkuÇok da düşük bir değer değil.140 a kadar normal kabul ediliyor plt sayımı
Devamını OkuProlaktin değeriniz 34,13 çıkmış.Yaş grubunuza göre yüksek.30 ve üstü değerler yüksek kabul ediliyor.Ayrıca kansızlık( anemi) yönünden istenen Hematokrit(Hct) değeriniz ise düşük.Doktorunuz kansızlık yönünden ilave tahliller isteyebileceği gibi tedaviye de başlayabilir.Prolaktin tahlili ile ilgili d...
Devamını OkuBir üroloji uzmanına başvurun.Bazı testler isteyebilir.
Devamını Oku