Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Anemi yani kansızlık bulgularınız var.Gebeliğinizin bu döneminde olması olağan.Doktorunuz takviye demir hapları verecektir.
Devamını OkuHct ve Hgb testleriniz düşük çıkmış.Normal değil.Kansızlık bulgusu
Devamını OkuAnemi yani kansızlık bulgularınız belirgin.Tedavi olmalısınız.
Devamını OkuDoktorunuz önümüzdeki günlerde ultrasonu tekrar edecektir,hemen panik olmayın
Devamını OkuSafra kesesi taşlarının alınıp alımayacağına Genel Cerrahi uzmanı karar vermelidir.
Devamını OkuKayda değer bir yükseklik değil.Zaten tek başına sedim yüksekliği bir anlam ifade etmez.
Devamını OkuHPLC derken HbA1C demek istiyorsunuz herhalde. Bu diyabet eğitiminizin eksik olduğunu gösteriyor, diyabetinizi bu güne kadar pek önemsememişsiniz sanırım. HBA1c geriye doğru 3 aylık kan glukoz değerlerinin nasıl seyrettiğini anlamamıza yarar bir testtir. HPLC bu ölçümü yapmamıza yarayan biokimyasal ...
Devamını OkuBütün bunlara kafanı yorana kadar Hepatit b testlerini yaptırsan da sen de rahat etsen biz de
Devamını OkuDemir değeriniz düşük.Dokrorunuzun verdiği ilaçları düzenli olarak kullanın.Uzun süre kullanmanız gerekebilir ilaçları.Sabırlı olmalısınız.Diyetinize de dikkat edin, demir içeren gıdalar alın.İlaçlar tabii ki işe yarar.
Devamını OkuHemogram testi sonuçlarınız normal.
Devamını OkuVitamin B 12 değeriniz düşük.Saç dökülmesine neden olan etkenlerden biri de Vitamin B 12 eksiliğidir.Eksik olan vitamin b 12,dışardan alınan B 12 içeren haplarla normale dönebilir.MCH,MO ve sedimentasyon değerlerinizde ise dikkat çekici bir problem gözlenmiyor.
Devamını OkuHemogram testinizde çok hafif bir wbc yüksekliği var.Bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz
Devamını OkuÖzellikle wbc yüksekliği,granülosit değeriniz de göz önüne alındığında bir enfeksiyon belirtisi olabilir.Dahiliye bölümüne başvurmalısınız
Devamını OkuCMV IG M pozitifliği gebelik sürecinde istenmeyen bir sonuçtur.Rahim içi enfeksiyona yol açabilir.Ancak sizin değeriniz hafif de olsa yüksek.Doktorunuz ilave testler isteyerek CMV yönünden gerekli araştırmayı yapacaktır.
Devamını OkuKullandığınız ilaçlar, gebelik testi sonucunu değiştirmez
Devamını Okuİmkansız değil benim gördüğüm en yüksek değer 24. İnsülin tedavisi ve hastaneye yatırmak çok doğru olmuş. Doktorunza duyarlılığı için teşekkür etmelisiniz.
Devamını OkuBeta HCG değeriniz hamilelik için oldukça düşük, bu değerle hamilelikten söz edemeyiz.. Bir kadın doğum uzmanına başvurmalısınız, uygun görürse adet söktürücü ilaçlar da verebilir.
Devamını OkuDeğerlerinize göre sonuçlar normal gözüküyor
Devamını OkuKızım 9 bucuk aylık guatr var denildi tahlilimi yorumlarmısınız sımdıden tesekkur ederım.Çıkan sonuclar ıse;Serbest T3 :4.27Serbest T4: 1.02TSH : 5.77Cevap:Evet TSH degeri yuksek Bir cocuk endokrinoloji uzmanına danışabilirsiniz
Devamını OkuSoru:Yüksek ateş ve ishal şikayetiyle doktora gittim, yapılan tahlil sonucu CRP 19.2 çıktı, normal değer olarak da 0-5 yazıyor. Bu ne anlama gelir?Cwevap:CRP enfeksiyon durumlarında yüksek çıkan bir testdir.Zaten yazdıklarınızdan da enfeksiyon geçirdiğniz anlaşılıyor
Devamını OkuGebelik testiniz negatif
Devamını OkuEğer yüksek ateşiniz varsa bu tahliller buna ilişkin bir bilgi vermez.Ancak tahlillerinizde glukoz yüksekliği var.Şeker hastalığı yönünden risk altında olabilirsiniz.
Devamını Oku