Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
İdrar tahlilinizde wbc ( lökosit ) ve rbc ( eritrosit) çıkmış.Bu normal değil.İdrar yollarınızda enfeksiyon olabilir.İdrar kültürü tahlili fikir verecektir.Üroloji bölümüne başvurmanızı öneririz.
Devamını OkuTiroid testleriniz normal değil. Hashimato hastalığı gibi bir sorun olabilir.Gebelik için de sorun yaratabilir değerler, bir endokrinoloji uzmanına başvurun tedavi için
Devamını OkuHepatit C hastası birine pcr testi yapılacaksa bu HCV RNA testi olmalı.Testi isteyen doktorunuz eğer şüphe duyarsaesti tekrar isteyecektir
Devamını OkuSoru:Hormon testi sonnuçlarım herhangi bir sorun gözüküyor mu, adetimin 4.günü yapıldı. FSH 1,44 mIU/mlPROLAKTİN 14,4 ng/ml,BETA-HCG
Devamını OkuBelirttiğiniz değerler gaita tahlili için problemli değerler değil.Zaten bu bulgularla da dizanteri tanısı koyulamaz.
Devamını OkuHafif bir wbc yüksekliği var Çok önemli bir yükseklik değil
Devamını OkuTRAB testi tiroid bezi hastalıklarında istenen bir testdir. TSH reseptör antikoru anlamına gelir, TSH tiroid hormonlarına etki eden beyindeki hipofiz bezinden salgılanan hormondur ve tiroid bezindeki reseptörleri etkileyerek tiroid bezinden T3 ve T4 hormonunun yapılmasını ve salgılanmasını sağlar. B...
Devamını OkuWBC yani lökosit enfeksiyonlarda yükselir Bu süreçte bir enfeksiyon bvarlığı da yüksek olmasını destekliyor
Devamını OkuHct değeriniz düşük çıkmış.Anemi bulgusu olarak değerlendiriyorum.
Devamını OkuOlabilir.Glukoz değeriniz ve HBA1C değerleriniz yüksek.OGTT ve insülin testleri de yapılmalı.Endokrin uzmanına başvurun
Devamını OkuÖnceden Hepatit A geçirmişsiniz ancak bir çok kişi bunu geçirir ve kronikleşmediğinden önemi yoktur.Diğer testlerde de anormallik yok.Hepatit B ye karşı koruyuculuk için ise aşı olabilirsiniz
Devamını OkuHangi doktor adetinize daha 8 gün vaken gebelik testi yaptırdı merak ediyoruz, doktorunuz da siz de aşağıdaki yazıyı okuyup gebelik testinin ne zaman yapılması gerektiği konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.Gebelik testi ne zaman yapılır?
Devamını OkuBurada dikkate almanız gereken nokta, beklenen adet tarihinin gecikmesi sonrası testin yapılmasıdır. Beklenen tarihten en az 5 gün sonra testi yaptırın.
Devamını OkuTrombosit değeri 100 ün altın ainmedikçe korkmaya gerek yoktur.Sizde ise, normal değerlerin en alt aralığında olmakla birlikte endişe verecek bir düşüklük yok.Doktorunuz gerekli öneride bulunmuş onun uygun gördüğü zaman da testi tekrar ettirin.
Devamını OkuTahlil sonuçları incelendiğinde kansızlık bulguları görülüyor.Demir içeren ilaç tedavisi ve demir içeren gıdalar(kırmızı et,sakatat,kuru üzüm,pekmez gibi) yararlı olacaktır.Bunlarla birlikte tercihen bir hematoloji uzmanı veya dahiliye uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuAnemi bulgularınızın olduğu doğru ama bu sonuçlarla Akdeniz Anemisi olduğunuzu söylemek olası değil.Bunun için özel tahlillere ihtiyaç var.Ayrıca kilo azlığı sorununuzun nedeninin akdeniz anemisi olduğu düşünmüyorum.Talasemide RDW değeri genellikle normaldir.Sİzde ise hafif yüksek.Akdeniz anemisi ol...
Devamını OkuHayır yok.CRP değeriniz normal. CRP testi 3'ün altındaki değerlerde çıkınca normal kabul edilir.
Devamını OkuCRP enfeksiyon varlığında yüksek çıkabilir.Beraberinde sedimentasyon da yüksek çıkar.Kalmidya da bir enfeksiyon etkenidir.
Devamını OkuAzerbeycanda da sitemizin izlendiğini bilmek bizleri mutlu ediyor.Bu testle rkanser antijeni testleri,ama değerlerinde ciddi bir sorun yok.Normal olarak kabul edilebilir.Zaten sadece bu testlere bakarak da bir hastalık tanısı koyulmaz.
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız normal.Problem yok.
Devamını OkuYork Test yaptırmanız, kilo verememeniz ile ilgili sorunlar hakkında fikir verecektir.York Teste ilave olarak da, tercihen bir endokrinoloji uzmanına başvurarak, tiroid testleri ve bazı hormon tahlilleri yaptırmanız yararlı olacaktır.Bunlara ilave olarak, rutin biyokimya testleri de yaptırmanız gere...
Devamını OkuSonuçlarınıza göre, İnsülin direnciniz var…
Devamını OkuBeta HCG değeri bir gebelik olmadığını gösteriyor.
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız normal.İçiniz rahat olsun.
Devamını Oku