Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kansızlık bulgunuz var,zaten buna yönelik de ilaç verilmiş.Ayrıca kan yapıcı gıdalar da almaya özen göstermelisiniz.
Devamını OkuCiddi bir kansızlığınız var.İlaçlarınıza devem edin,bir süre sonra tahlil değerleriniz yükselmeye başlayacaktır.
Devamını OkuGray zone ortada bir değer olduğunu gösteriyor.Bu durumda doktorunuz gerekirse avidite testi isteyebilir.
Devamını OkuGönderdiğiniz kan testi sonuçlarında bir anormallik gözükmüyor.Ayak rahatsızlığınız için Fizik Tedavi veya Ortopedi doktoruna muayene olabilirsiniz.
Devamını OkuBulgularınız polikistik over sendromunu doğruluyor.Hamilelikle ilgili yazıya gelince,bazı sonuçlarda normal değerlerin yanında veya raporda bu tür yazılar olabilir.Hamile olduğunuzdan yana şüpheniz varsa gebelik testi yaptırmanız gerekli.Ancak böyle bir bulgu olsaydı muhtemelen ultrasonu çeken dokto...
Devamını OkuSanırım kafanız biraz karışmış.Farenjit,sinusit,zatüre,grip,kalp romatizması ve böbrek yetmezliği birbirinden farklı hastalıklar.Panik olmanızı gerektirecek bir durum yok,muhtemelen bakteriyel bir enfeksiyon geçirmişsiniz ve lökosit 18 000 çıkmış,sonra da 10.000 e düşmüş.Şu andaki CRP değerini yazma...
Devamını OkuBu testlerde çıkan sonuçlarda korkulacak bir şey yok.İçiniz rahat olsun.
Devamını OkuSoru:Smeear sonucumda”negatif intreepitelyal lezyon ve magnite yotur.miks bakteriyel populasyon incelenmektedir.
Devamını OkuHemotolojik sonuçlar gripal enfeksiyona bağlı olabilir. Prolaktin 73 olması sınırda bir yükseklik, gerçek anlamda yükseklik 100′den sonra başlar. Endokrinolojiye başvurun.
Devamını OkuKansızlığınız var.Risk yaratacak kadar düşük bir değer değil.Ancak yine de gebeliğinizi takip eden doktor sizi bilgilendirmelidir
Devamını OkuBeta HCG sonucunuz henüz yeni bir hamilelik olduğunu gösteriyor. Ortalama 5- 6 haftalık bir hamilelik.Aşağıda bu konuda çok daha detaylı bilgi bulabilirsiniz.Beta HCG değerlerine göre tahmini gebelik haftaları
Devamını OkuSperm tahlil sonucunuz normal gözükmüyor.Bir üroloji uzmanına danışın.
Devamını OkuKan sonuçlarım, Wbc 10,4. 4,0-10,0, Hct 33,5. 34-48, Mcv 68,2. 76-96, nPlt 436. 120-400Lenfosit# 6,5. 10^2micl 1.0-5.0, Lenfosit%62,9. 11,0-49,0, Granulosit%30,7. % 42.0-85.0rdw. 15,4. % 11,5-14,5, mch. 23,2. Pg. 25,0-37,0 yorumlar mısınız?Cevap:Hafif de olsa bir kansızlık bulgusu var, demir v...
Devamını OkuHepatit B taşıyıcısı iseniz şu andaki durumunuz ile ilgili belirleyici testlere ihtiyaç bulunuyor.HB e AG, Anti HB e ve HBV DNA gibi.Bunları yaptırmalısınız.Evlilik öncesi testler ile ilgili yazıya sitemizden ulaşabilirsiniz
Devamını OkuAnti HBS pozitifliği korkulacak bir şey değildir.Hepatit B ye karşı doğal yani geçirdiğiniz enfeksiyona bağlı veya aşılama yoluyla bağışık olduğunuz anlamına gelir.
Devamını OkuSoru:Bugün gebelik testi yaptırdım sonuç; beta-hcg 134 çıktı.erkek
Devamını Okuİdrar tahlilinde lökosit görülmesi idrar yollarında enfeksiyon belirtisi olabilir.
Devamını OkuOğlunuzun yaş grubuna göre wbc yani lökosit değerinin en yüksek 17,5 olması gerekiyor.Sizin verdiğiniz değer oldukça yüksek.Anca k hemen de panik olmayın.Bakteriyel bir enfeksiyon da geçiriyor olabilir oğlunuz.Testi bir kere daha tekrarlatın,yine yüksek çıkıyorsa,varsa enfeksiyon buna göre tahlil ya...
Devamını OkuDoktorunuz gebeliğinizi takip ettiği süreçte takviye demir hapları verecektir,ayrıca pekmez,kuru üzüm, karaciğer,dalak gibi gıdalarda kan yapıcı özellik vardır.
Devamını Okuİdrar yollarınızda enfeksiyon bulgusu var.idrar kültürü tahlili yaptırmanız yararlı olcaktır.Ayrıca hafif anemi bulgularınız var.
Devamını OkuSonuç olumlu, kanser veya benzeri bir bulgu yok
Devamını OkuHemogram testinizde bir sorun yok.Ancak idrar tahhlilinizde anormallik var.Muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorsunuz.İdrar kültürü yaptırmanız yararlı olacaktır.Daha sonra bir üroloji uzmanına başvurun.Geçmiş olsun.
Devamını OkuAçlık kan şekerinizi ve varsa hba1c testinizi yazmamışsınız.Ancak gördüğüm kadarıyla bir problem yok sonuçlarda.Bir endokrinoloji uzmanı daha detaylı bilgi verecektir.
Devamını Oku