Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu bulgularla anemi olduğunuz söylenemez.Ancak wbc değeririniz yüksek.Bakteriyel bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.
Devamını OkuBuradan sadece size kuvetle muhtemel hamile olduğunuzu söyleyebilirim.ultrasonla da bu durum doktorunuzun uygun gördüğü sürede teyid edilecektir.
Devamını OkuTiroid testleriniz normal çıkmış.Bir diyetisyene de danışabilirsiniz.Diyetisyene her zaman kilo vermek için değil kimi zaman kilo almak için de başvurulabilir.
Devamını OkuBu tahlillerle astım olup olamayacağınızı anlamak olası değil.Eğer solunum yolu rahatsızlıklarınız varsa,tıkanıklık,hırıltı,nefes darlığı gibi,bir göğüs hastalıkları uzmanı tanızı koyacaktır.Veilen ilaçlar solunumunuzu rahatlatacaktır.
Devamını OkuPlt değeri yüksek annenizin,mutlaka bir hematoloji bölümüne başvurun araştırılması için.
Devamını OkuPLT değerinizde ciddi bir düşüklük yok.Korkmayın.Normal değerlerin az da olsa altında çıkmış.Doktorunuz gerek görürse tekrarlatır testi
Devamını Okuİnsülin direnci için ise ilave testlere ihtiyaç var. Bunun için öncelikle açlık ve tokluk insülin değerlerinin bilinmesi gerekiyor
Devamını OkuKansızlık tedavisi uzun solukludur.Bir hematoloji uzmanı tarafından tedavi ve takip edilmelisiniz
Devamını OkuLenf kanserini düşündüren bir bulgu yok.Bu işi çok kafaya taktı iseniz, bir hematoloji doktoruna başvurun
Devamını OkuHIV korkusu bazen psikolojik olarak da etkilemekte bireyleri.Test yaptırmışsınız ve negatif çıkmış.Sorun yok yani.Her ishal olan veya dili paslanan HIV testi yaptırsa, ortalık da HIV testi kalma
Devamını OkuRDW değeriniz yüksek çıkmış.RDW Talasemi taşıyıcılığı ile demir eksikliği anemisi ayırıcı tanısında kullanılmaktadır.Talasemi taşıyıcılığında normal, demir eksikliği anemisinde ise artmıştır.Anemi yönünden incelenmeniz gerekebilir.
Devamını OkuTest sonuçlarının normal değerleri farklılık gösterebilir.Normal değerleri ile birlikte tekrar yazınız
Devamını OkuDiğer degerleriniz normalse sorun yoktur
Devamını OkuDepo demiriniz düşük, endoskopi yapılsa ve demir tedavisi olsanız daha iyi olur diye düşünüyorum
Devamını OkuBir endokrinoloji uzmanına başvurmanız yarralı olacak.İlave tahliller de isteyebilir
Devamını OkuAPTT ve Sedimentasyon testleri yüksek çıkmış.Özellikle APTT testi bazı kan hastalıklarında yüksek çıkabilir.Bu nedenle hematolojiye gitmeniz önerilmiş.
Devamını OkuTek başına sedim yüksekliği çok anlamlı değildir. Önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuVerdiğiniz referans değerlerine göre değeriniz yüksek, ancak adetin döngüsüne göre normal değerler değişebilir LH hormonu için kadınlarda.Sonuç olarak LH yüksekliği doğurganlık yönünden bir engeldir kadınlar için.Aşağıda konuya dair detaylı bilgi bulabilirsiniz.Kadınlarda LH Yüksekliği
Devamını OkuLenfosit % 18 lik değeriniz normal değerin altında çıkmış.Yüksek olsaydı viral bir enfeksiyon ya da kronik bir hastalık düşünülebilirdi.Nadir durumlarda lenfosit düşük çıkar.10 gün sonra tekrar ettirin testi.Yine düşük çıkarsa bir dahiliye uzmanına başvurabilirsiniz.Monosit testiniz normal.
Devamını OkuSonuçlarınızda bir tutarsızlık görülmekte.Depo demiri olan ferritin testi, hgb,hct ve tdbk normal iken demir ve demir bağlama sonucunuz düşük.Bu nedenle sonuçlarınızı bir hematoloji uzmanına yorumlatmanızı öneririm.
Devamını OkuHipotiridi , hashamato tiroiditi gibi bir durumunuz olabilir.Bir dahiliye uzmanına başvurun.
Devamını OkuDoktorunuz gerekenleri söylemiş tedavi olduktan sonra tabiiki çocuğunuz olabilir
Devamını OkuMuhtemelen çocukkende astımınız varmış. kortizonda kullanıyor iseniz hastalıığnız oldukça aktif demektir. üstelik allerijik bir bünye ve sinüzit tedavide bizi uğraştıran ek hastalıklardır. siz mümkünse tek bir doktora gidin çünkü bu kronik bir hastalık sizinkide oldukça kompleks bir durum. tomografi...
Devamını OkuPlt 68 çıktı. diğer değerlerim normal gibi.sorun ne olabilir?
Devamını Oku