Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Babaanneniz taş düşürüyor olabilir.Bir üroloji uzmanına danışın.
Devamını OkuÖzellikle TSH değeriniz çok yüksek. FSH, e2 ve LH değerlerinizde düşük.Tedavi olmanız gerekecek.Sonuçlarınız normal değil.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun.
Devamını OkuBoğaz enfeksiyonu virus kaynaklı olabilir.Gripal bir durum da geçiriyor olabilir.Ayrıca anemi bulguları da var çocuğunuzun.Çocuk doktoruna götürmelisiniz.
Devamını OkuKansızlığınız nedeni Akdeniz Anemisi olabilir.Bu konuda sitemizde yayınlanmış Akdeniz Anemisine dair aşağıdaki yazıyı okumanızı öneririm.Akdeniz Anemisi yani Talasemi Nedir?
Devamını Okuhormon tahlillerinizi adet döneminizin hangi kısmında yaptırdınız
Devamını OkuAçlık şekerinin 100′ün üstünde olması bozulmuş açlık şekeridir ve diyabet için riskin olduğunu gösterir ve bu döneme prediyabetik dönem denir. Beslenme düzeninin sağlayın ve hareketi artırın
Devamını Oku1/160 titrede brucella tüp aglütinasyon,eğer belirtilerinizde varsa anlamlı kabul edilebilir.Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanı gerekirse tedavinizi planlayacaktır.
Devamını OkuVitamin B 12 testiniz düşük çıkmış.Bunun dışındaki testlerinizde bir problem yok.B 12 vitamini eksikliği bu tür şikayetler yapabilir
Devamını OkuKötü bir durum değil merak etmeyin, kaldı ki tek başına sedim yüksekliği de çok anlamlı değildir.Verem savaş merkezinde size detaylı bilgi vereceklerdir
Devamını OkuEğer kanı adetin 2-3. gününde verdiyseniz polikistik overin hormonal etkisi devam ediyor görülüyor, LH değeriniz yüksek çünkü. Kiloluysanız kilo verin, insülin direnci yönünden araştırılmak üzere endokrinolojiye başvurun.
Devamını OkuHBS testiniz negatif çıkmış.Sorun yok.
Devamını OkuBu tahlillerde ciddi bir sorun görülmüyor.Ayrıca kasık ağrınızın nedeni hakkonda da bir fikir vermiyor sonuçlar.
Devamını OkuHepati B testiniz pozitif çıkmış. .Zamanla negatifleşebilir de.Hemen mağızdaninizi bozmayın.Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına başvurun
Devamını OkuÇok büyük olasılıkla hamilesiniz.
Devamını OkuKaraciğer yağlanması ultrasonda çıkmış.Han tahlili ve ultrason tamamen farklı tahliller.Bir orantı kuramayız
Devamını Okuebelik testinin ne zaman yapılacağı konusunda bilgi sahibi değilsiniz.Aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Gebelik testi
Devamını OkuSonuçlarınız normal.Ancak Hepatit C de cinsel ilişki ile bulaşabilmektedir.Bu testi yaptırmamışsınız
Devamını OkuHormon tahlili yapılığ sonuçlar ortaya çıktığında çıkan sonuçlara bakaral doğum kontrol hapı kullandığımız anlaşılmaz.
Devamını OkuD vitamini düşüklüğü klinik olarak daha anlamlıdır.Sizde yüksek çıkmış ,diğer tahlil sonuçlarınızı bilemiyoruz ancak yüksekliğinin klinik olarak çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuDoktorunuz gerekeni söylemiş.Bulgularınız şeker hastalığıyla uyuşuyor.
Devamını OkuSonuçlarınız hamilelik lehine.Doktorunuz önümüzdeki günlerde bu testleri tekrar edecek ve ultrason tahlili de isteyecektir.
Devamını OkuTSH değeriniz yüksek. FSH testi ise genellikle adet dönemine göre farklılıklar gösterse de,normal değerlerde gözüküyor. TSH testinizdeki yükseklik tiroid bezi ile ilgili (hipotiroidi gibi) olabilir. TSH testi ile ilgili aşağıda ayrıntılı bilgi bulabilirsiniz. TSH düzensizliği bebek oluşumu için bir...
Devamını OkuOğlunuzun CRP değeri yüksek çıkmış bu normal bir durum değildir.İlk olarak akla bakteriyel enfeksiyonlar gelir.Oğlunuz muhtemelen bir enfeksiyon geçiriyor olabilir.Doktorunuz bu yönde ilave tahliller de isteyebilir.CRP yüksekliği ile ilgili bilgi almak için tıklayınız.......
Devamını OkuTiroid beziniz yavaş çalışıyopr yani hipotiroidi var. Tümör markırlarınız hafif yüksek, bu kanser anlamına gelmez ileri değerlendirme için en azından tüm batın ultrason yapılsa iyi olur diye düşünüyorum.
Devamını Oku