Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
PLT değeri oldukça düşük ve ileri bir kansızlığınız var.Biran önce hematoloji bölümüne başvurun
Devamını OkuKolesterol ve trigliserit değerleriniz yüksek ama bu gebelikte olağandır.
Devamını OkuGönderdiğiniz sonuçlar klinik olarak ciddi bir problemi göstermiyor.
Devamını OkuEos yani eosinofil değerinizde hafif bir yükseklik var.sitemizde eosinofil yüksekliği ile ilgili detaylı bilgi bulabilirsiniz,arama motorumuzu kullanıp araştırabilirsiniz
Devamını OkuProtrombin zamanındaki yükseklik pıhtılaşma ile ilgili bir sorun olabileceğini akla getiriyor
Devamını OkuÖncelikle geçmiş olsun. Kemoterapide özellikle wbc değerlerind edüşme olması olağandır.Şu aşamada belirtiğiniz değerlerde ciddi bir problem görülmüyor.Kemoterapiyi planlayan doktorlar, gerekli takiplerini sürdüreceklerdir.
Devamını OkuTabiki anlasilmaz. Bu testler sadece hastalik belirlemede kullanilir.
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız normal.İçiniz rahat olsun.
Devamını OkuÇocuğunuzun nötrofil değerindeki yükseklik nedeniyle lenfosit değeri düşük çıkmış.Bazı bakteriyel nedenli enfeksiyonlarda bu tür bir tablo olabilir.Diğer muayene bulgularıyla birlikte çocuk doktorunuz bunu değerlendirecektir
Devamını OkuGüneş en güzel D vitamini kaynağıdır.Fırsat buldukça çocuğunuzu güneşlendirin.Doktorunuz da D vitamini içeren ilaçlar önerebilir.
Devamını OkuBu testlerin hangi nedenle yapıldığı veya bir tanınız olup olmadığından bahsetmemişsiniz. Sizi kısaca bilgilendirelim, LH hormon testiniz normal çıkmış. CEA ve CA 19- 9 ise tümör belirteç testleridir. Ancak kanser tanısı veya taramasında kullanılmaları önerilmez.Ancak tümör varlığında tümörün gelişi...
Devamını OkuAşıya bağlı anti-HBs geliştirenlerde titre zaman içinde azalsa da takibe gerek yok. Hatta antikoru yıllar içinde azalanlarda bile ek doz aşı önerisi yok. Aşıya bağlı antikor titresi azalan veya negatif olan kişilerde (kişilerin çok büyük bir kısmında) virusla yeniden karşılaşma sonrası memory hücrel...
Devamını OkuKolesterol değeriniz yüksek.LDL ise kötü huylu kolesterol olarak bilinir.Bu değeriniz de yüksek.Ama bu bulgular diabet başlangıcı olduğunu göstermez. Glukoz değerinizin de yüksek olması gerekli.Düzenli egzersiz ve diyetisyen kontrolünde diyet size yararlı olacaktır ilaçsız çözüm için.EOS yani eosino...
Devamını OkuGlukoz,kolesterol ve trigliserit değerlerinizdeki yükseklik Metabolok Sendrom olarak da bilinen günümüzde sıkça karşılaşılan bir durumu destekliyor.ALT değerinizin de yüksek olması,karaciğer yağlanması ile ilgili bir bulgu oloabilir.Doktorunuz mutlaka ilave tahliller isteyecektir.Ama insülin ve hba1...
Devamını OkuProgesteron içeren ilacı aldığınız sürece yumurtlama almaz ve zaten hamile kalmazsınız. Dostinex kullanırken hamile kalırsanız ilacı bırakmanız lazım, ancak bu sürede aldığınız ilaç sorun yaratmaz. Bir de sizde sıbklinik hipotiroidi var bu da hamile kalmanızı engelliyor olabilir. TSH’nın 2.5 altına ...
Devamını OkuNESLİHAN HANIM, yukarıdaki yazı başka hiçbir sitede bulamayacağınız tiroid testleri ile ilgili kendinizin de yorum yapmanızı sağlayacak bir yazı.Testlerinizle ilgili bilgi dikkatli okursanız bu yazıda fazlasıyla var.Ben yine de kısaca sizi bilgilendireyim, TPO pozitifliği ve TSH yüksekliği Hashimato...
Devamını OkuVitamin B12 değeri düşük,diğer kan tahlilleri normal olarak değerlendirildi.Ayrıca hemogram değerleriniz de normal.
Devamını OkuHalsizlik ve yorgunluk nedeniyla yapılan tahliller anemiyi gösteriyor.Kansızlık tedavisi olmalısınız.
Devamını OkuRubella IG G pozitifliği olağan bir durumdur ve hamile kalabilmeniz açısından sorun yaratmaz
Devamını OkuDeğerlerinize göre sonuçlarınızı normal olarak değerlendiriyorum.
Devamını OkuSafra kesesi taşlarının alınıp alımayacağına Genel Cerrahi uzmanı karar vermelidir.
Devamını OkuOğlunuzun hemogram sonuçları normal görülüyor.
Devamını OkuNormal olarak değerlendirebiliriz
Devamını OkuSadece risk diye sorduğunz için; bazı değerle risk olabileceğini akla getirir
Devamını Oku